Gå til innhold

Oppussing kjøkken - valg av veggflis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi holder på å fornye kjøkkenet. Vi har valgt kjøkken fra Epoq, Fasett Mansion, Offwhite. Gulvet er ask laminat, veggene malt lyse grå og svart benkeplate.

Nå skal vi velge fliser over kjøkkenbenken, men hvilken farge skal vi velge?

Vi har sett på denne, men bryter det veldig med den sorte benkeplaten?

Tar gjerne imot tips og ideer!!

post-15026-0-71534700-1445591227_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ånei!! Grønnskjær altså?? Kunne absolutt ikke se noe grønt når jeg har kikket på dette i butikken!!

På grunn av lyset i butikken. Lys endrer farge mye. Har dere bestilt allerede? 

Skrevet

Har bestilt ja, venter levering om en ukes tid.....

Skrevet

Har bestilt ja, venter levering om en ukes tid.....

Har du mulighet å ta med 1 front eller prøve fra butikken og se hjemme? Kanskje er det kun noen uheldige kunder som har fått feil farge mens dere får en offwhite?

I min verden er offwhite og grønnskjær to forskjellige farger iallefall.

Skrevet

Vi holder på å pusse opp kjøkkenet selv. Vi har åpen løsning mellom kjøkken og stue. Lys eik (verken gult, grått eller for hvitt, fin naturlig lys, hvis det gir noe mening). Hvitt kjøkken fra IKEA, med slette overflater. Veggene er hvite og slette. Hadde lyst til å ha noe litt annet som krydra et ellers så hvitt kjøkken, og gikk for disse!!

http://i64.tinypic.com/j0b76o.png

Er SÅÅÅ spent på resultatet, og håper jeg ikke kommer til å angre på det.. Er som regel veldig safe og forsiktig når det gjelder alt av slike valg. Så det blir spennende!

(Beklager et veldig beskjært bilde, men fikk bilde av kjøkkenet til datteren til han vi kjøpt flisene av, og vil ikke dele et annet sitt kjøkken her.. Hehe:D)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...