AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #1 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg har en god venninne som nylig slettet tinder fordi hun mente menn bare var ute etter sex der inne, og at hun fikk mange slibrige meldinger, samt at hun ikke fikk match med noen interessante sa hun. Hun har mast mye på meg og lurer på hvor mange matcher jeg får, samt hva de skriver til meg. Jeg får match med omtrent alle jeg "liker", og jeg er ganske selektiv. (Ser på interessene samt utseende..) Flere av dem tar kontakt, og jeg rekker ikke svare alle og flere samtaler dør ut fordi jeg ikke har "kapasitet". Til poenget: Jeg har faktisk ikke opplevd å fått en eneste "slibrig" melding der inne enda. Guttene spør hva jeg interesserer meg for, hva jeg gjør +++. Jeg har blitt invitert på flere dates. Jeg synes selvsagt dette er gøy, og må innrømme at det fungerer som en "egoboost".. Da min venninne spurte meg om dette, fortalte jeg henne at jeg syntes det var gøy å få så mye oppmerksomhet. Da lo hun og sa at gutter liker absolutt alle og tar kontakt med alle jenter der inne, så jeg måtte heller få bekreftelse i det "virkelige" liv sa hun. Stemmer dette gutter? Inviterer dere uattraktive jenter med for å ta en øl/ut på date? Er klar over at menn kanskje er mindre selektive enn kvinner, men tar dere virkelig HVA SOM HELST!? :O Hilsen jente 22 Anonymous poster hash: e2f74...056
Gjest nysgjerrigp Skrevet 23. oktober 2015 #2 Skrevet 23. oktober 2015 Ja, din venninne har rett. Du må ikke tro du er attraktiv bare fordi du har 200 matcher på tinder. Gutter inviterer med seg "lettvindte" jenter med på en øl fordi de er lette å få kjapt til sengs. La oss si 5-6-ere )
Hulderen Skrevet 23. oktober 2015 #3 Skrevet 23. oktober 2015 Dere fremstår kanskje ulikt på tinder, og du kan være mer selektiv enn henne. Har du sett bildet hun brukte på tinder?
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #4 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg får mest dateinvitasjoner på tinder. Det har sikkert noe med bildene eller utseendet hennes å gjøre hvis de kun er ute etter sex ^^ Er også enig med de andre som har kommentert. Anonymous poster hash: 162ce...f34 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #5 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg har opplevd litt av hvert. Jeg trykker nope på 9 av 15 på tinder, så vil si jeg er ganske selektiv. Jeg får likevel veldig mange matcher, men ikke alle er så pratsomme. De fleste jeg prater med virker som oppegående folk, men selvsagt er det noen som begynner med grisepraten i første setning. Jeg vil tippe venninna di trykker like på såkalte hunks og badboys med slibrig tekst og muskelbilder. De er som regel noen griser. Og så har hun sikkert egne bilder med et tonn sminke, kanskje drikkebilder, osv. Anonymous poster hash: b85b6...dbc
Sirah Skrevet 23. oktober 2015 #6 Skrevet 23. oktober 2015 Det er Tinder... Det er tidsfordriv Ikke bry deg TS, kos deg med matchene dine
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #7 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg synes venninnen din høres litt sjalu ut fordi hun ikke får samme oppmerksomhet. (Hun fikk jo ikke selv match med noen "interessante" som du skrev.) Tenker at hvis en fyr tar kontakt, så er de fordi han synes jenta er pen. Eller hva tenker dere? Er ikke dette typisk mannfolk? Anonymous poster hash: 5ff63...d0f
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #8 Skrevet 23. oktober 2015 Ja, din venninne har rett. Du må ikke tro du er attraktiv bare fordi du har 200 matcher på tinder. Gutter inviterer med seg "lettvindte" jenter med på en øl fordi de er lette å få kjapt til sengs. La oss si 5-6-ere ) HAHA! du overdriver kraftitg. Typisk kgsvar dette. Anonymous poster hash: 5ff63...d0f
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #9 Skrevet 23. oktober 2015 Tar denne som anonym. Bruker Tinder et par ganger daglig. Vet at andre menn er helt håpløse på nett-game. Enten er de slibrige, eller så skriver de totalt idiotiske ting. Matcher ikke med lite attraktive jenter, er ingen spenning eller jakt i det, for det meste er det 7/10 - 9/10. Går inn i hver samtale med en tanke om at denne personen potensielt kan være utrolig spennende og gøy å være med - i de fleste tilfeller har de ikke så mange sider ved seg som jeg finner attraktivt hos en potensiell kone, så det blir heller til at jeg har sex med de hvis de har litt intelligens å by på. Er ikke spesielt vanskelig heller, de andre guttene der inne gjør jobben enkel. Får du 10 slibrige kommentarer daglig og kommer over en interessant mann er mye av jobben gjort (for min del). Naturlig seleksjon i en positiv forstand, om du vil. Har ingenting imot å ta en øl eller henge, men intensjonen er som oftest den samme, med mindre det viser seg at frøkenen er svidd i skallen. Ett råd til dere alle: Ha tekst og spennende bilder. Det verste som finnes er jenter som ikke har tekst, vi trenger faktisk noe å basere en samtaleåpner på. Står du der i bikini, duckface eller godt synlig kløft, tolker vi deg for et lett ligg og det øker sjansen for slibrige kommentarer. Anonymous poster hash: 7195d...1f7 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #10 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg synes venninnen din høres litt sjalu ut fordi hun ikke får samme oppmerksomhet. (Hun fikk jo ikke selv match med noen "interessante" som du skrev.) Tenker at hvis en fyr tar kontakt, så er de fordi han synes jenta er pen. Eller hva tenker dere? Er ikke dette typisk mannfolk? Anonymous poster hash: 5ff63...d0f Ikke nødvendigvis. Subjektivt, tolker jeg jenter ut fra 4 kategorier: White Trash, grå mus, hotties og interessante jenter. En interessant jente kan ha et litt over gjennomsnittlig pent ytre, men selger seg godt på teksten og på bildene sine (subjektivt, nok en gang). Dette setter henne i en annen kategori enn de grå musene og de trashy jentene. Hotties kan også være interessante jenter. Jenter som prøver på en interessant tekst men feiler, går under kategorien grå mus. Det er ikke deres feil, enkelte finner de nok interessante, men det blir til at en rynker på nesen og går videre fordi: 1. De vil ikke ha sex med deg raskt (ikke verdt arbeidet) og 2. De faller ikke under kjærestemateriale-kategorien, nettopp fordi du vet at du klarer bedre. Vi menn kan ha sex med damer som er under vår standard, men aldri i verden om vi slår oss til ro med noen som er under vår skala. Kjæresten skal alltid være på lik linje utseendemessig, eller bedre (Selvfølgelig kombinert med en fantastisk personlighet og gode egenskaper). Dette er min oppfatninger som en mann av høy status og sosial verdi. Vet at mange ikke tåler å høre dette, men for de av oss som kan velge og vrake og holde på som vi vil, er dette faktum. Anonymous poster hash: 7195d...1f7 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #11 Skrevet 23. oktober 2015 Tenker at hvis en fyr tar kontakt, så er de fordi han synes jenta er pen. Ikke nødvendigvis. Det er gjerne de som ikke er kjempepene som er lettest å få til sengs, etter tilsynelatende ordentlig/seriøst pjatt om interesser, spørsmål om date osv. Anonymous poster hash: 10241...0e2 1
Gjest Minesveiper Skrevet 23. oktober 2015 #12 Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Jeg tror egentlig venninnen din er sjalu fordi hun har dårlige erfaringer med tinder. Jeg brukte tinder mest for gøy egentlig i eksamenstiden forrige semester fordi jeg satt inne å leste hele tiden og kom meg ikke ut. Jeg trykket like på de jeg likte. Endret 23. oktober 2015 av Minesveiper
Nanami Skrevet 23. oktober 2015 #13 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg har god erfaring med tinder. Ordentlige fyrer og ordentlige dates. Kanskje de vil pule, men i så fall er det rimelig godt skjult.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #14 Skrevet 23. oktober 2015 Æsj, menn på tinder er bare useriøse som vil tømme seg i alt de ser. Umoralsk. Anonymous poster hash: 6acf5...17e
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #15 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg har vært borti begge deler vært på 8 ulike Tinder dater. 7 av dem var jeg på flere dater med, de var ordentlige menn som inviterte på middag osv. Jeg måtte avslutte med alle fordi jeg ikke følte det var rett. Én av dem, han jeg virkelig falt for, prøvde seg seksuelt allerede på andre date. Jeg klarte ikke holde igjen på tredje date og vi hadde sex. Etter det ble det bare et følelsesmessig kluss og jeg konkluderte med at han kun var ute etter Tinder sex. Så man kan være uheldig ja! Men i følge min egen statistikk så er det jo fælt få menn som kun er ute etter et kjapt ligg.Anonymous poster hash: 887c4...198
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #16 Skrevet 23. oktober 2015 Og for all del: ikke møt svenske menn! Har hørt myye dårlig om dem fra venninner som har møtt svensker fra Tinder. Anonymous poster hash: 887c4...198
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #17 Skrevet 23. oktober 2015 Og for all del: ikke møt svenske menn! Har hørt myye dårlig om dem fra venninner som har møtt svensker fra Tinder.Anonymous poster hash: 887c4...198 Please begrunn dette. Har nemlig god kontakt med en svenske som er bosatt i området der jeg bor. Jeg bor vel og merke ikke i Oslo, og jeg bor ikke nært svenskegrensen. Anonymous poster hash: 8acbc...da3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #18 Skrevet 23. oktober 2015 Please begrunn dette. Har nemlig god kontakt med en svenske som er bosatt i området der jeg bor. Jeg bor vel og merke ikke i Oslo, og jeg bor ikke nært svenskegrensen. Anonymous poster hash: 8acbc...da3 Er ikke svensker kjent for å være max grådige? Hadde holdt meg unna. Med mindre du syns det er sjarmerende med kjøttbulledates i et kollektiv med 10 svensker Anonymous poster hash: 6acf5...17e
Peter007 Skrevet 23. oktober 2015 #19 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg har en god venninne som nylig slettet tinder fordi hun mente menn bare var ute etter sex der inne, og at hun fikk mange slibrige meldinger, samt at hun ikke fikk match med noen interessante sa hun. Hun har mast mye på meg og lurer på hvor mange matcher jeg får, samt hva de skriver til meg. Jeg får match med omtrent alle jeg "liker", og jeg er ganske selektiv. (Ser på interessene samt utseende..) Flere av dem tar kontakt, og jeg rekker ikke svare alle og flere samtaler dør ut fordi jeg ikke har "kapasitet". Til poenget: Jeg har faktisk ikke opplevd å fått en eneste "slibrig" melding der inne enda. Guttene spør hva jeg interesserer meg for, hva jeg gjør +++. Jeg har blitt invitert på flere dates. Jeg synes selvsagt dette er gøy, og må innrømme at det fungerer som en "egoboost".. Da min venninne spurte meg om dette, fortalte jeg henne at jeg syntes det var gøy å få så mye oppmerksomhet. Da lo hun og sa at gutter liker absolutt alle og tar kontakt med alle jenter der inne, så jeg måtte heller få bekreftelse i det "virkelige" liv sa hun. Stemmer dette gutter? Inviterer dere uattraktive jenter med for å ta en øl/ut på date? Er klar over at menn kanskje er mindre selektive enn kvinner, men tar dere virkelig HVA SOM HELST!? :O Hilsen jente 22 Anonymous poster hash: e2f74...056 Jeg vil anta at dere fremstår forskjellig. Det nytter ikke bare skylde på den andre. Hva var forskjellig på profilen deres. Jeg tenker mer på de slibrige meldinger venninnen din mottok kontra deg Ts.Jeg tenker drin venninne har lagt opp til det selv. Enten ubevisst eller bevisst. Nå er det nå en gang slik at det ofte er de samme personene som havner i trøbbel. Prinsippet er slik her med.
Livan Skrevet 23. oktober 2015 #20 Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Dette har det faktisk vært forsket på og det er slik (særlig på kjøttmarkedet tinder) at jenter liker "oppover" (gutter de synes er minst like og hottere enn seg selv), men gutter liker like mye "nedover" som "oppover". Jenter blir altså MER kritiske der enn irl, gutter mindre. For å bruke en metafor: Jenter fisker etter de største fiskene, gutter bruker garn og sorterer det de der får Noen gutter tar til takke med hva som helst, bare de får dyppet den, andre er litt mer kritiske (men sikrer seg dog ved å like nedover). Ingenting er definitivt for noen av kjønnene før man opplever hverandre irl så klart. Endret 23. oktober 2015 av Livan 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå