AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #1 Skrevet 23. oktober 2015 Er det noen som har gjort dette? Har noen utvekster (mollusker) jeg har fått tilbud om å ta vekk med frysebehandling, men leser at huden da kan etterlate seg et mye lysere merke. Redd for å få hvite permanente hudområder i underlivet.... Jeg kan også bruke en krem men den behandlingen kan ta opp til et år (har allerede slitt med dette et år) og er ikke garantert at funker.. Anonymous poster hash: 5a389...e80
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #2 Skrevet 23. oktober 2015 Har forsøkt å fryse bort vorter og hadde mange behandlinger, men det virket ikke. Den ene legen holdt apparatet rettet mot huden så lenge at det frøs hull på huden og det blødde, til ingen nytte. Det er en ubehagelig behandling. Anonymous poster hash: 9aa5d...cec
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #3 Skrevet 23. oktober 2015 Mollusker kan visst skrapes vekk også. Men om du har hatt det et år, ville jeg gått for behandling. Forhåpentligvis er legen flinkere til å fryse de vekk enn beskrivelsen over her.Anonymous poster hash: 679a5...108
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #4 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg har fått frysebehandling og har ingen merker.Anonymous poster hash: f9f3f...9e5
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #5 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg har fått frysebehandling og har ingen merker.Anonymous poster hash: f9f3f...9e5 Hvor mange behandlinger måtte du ta? Jeg har ikke prøvd den kremen som anbefales, fordi den er så himla dyr og må brukes over et år = mange tuber, men gynekologen sa jeg kunne bruke en spesifikk kvisekrem som jeg har brukt og det hjelper ikke. Det ekstra dumme er jo at disse molluskene også sprer seg så plutselig har jeg et par på låret og nå har jeg fått en ved øyet mitt også..... Akuratt de er små og ubetydelige, men vil jo ikke gå rundt med mollusker i underlivet og smitte en jeg vil ha sex med! Og til deg som hadde mislykket erfaring med frysing, endte du opp med å skrape? Hvordan gikk det? Vil bare ikke ha arr da jeg syntes underlivet er "stygt nok" fra før... Anonymous poster hash: 5a389...e80
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #6 Skrevet 29. oktober 2015 Bumper opp denne.... Flere erfaringer? Er redd for merke/arr? Anonymkode: bae60...a64
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #7 Skrevet 29. oktober 2015 Hvor mange behandlinger måtte du ta? Jeg har ikke prøvd den kremen som anbefales, fordi den er så himla dyr og må brukes over et år = mange tuber, men gynekologen sa jeg kunne bruke en spesifikk kvisekrem som jeg har brukt og det hjelper ikke.Det ekstra dumme er jo at disse molluskene også sprer seg så plutselig har jeg et par på låret og nå har jeg fått en ved øyet mitt også..... Akuratt de er små og ubetydelige, men vil jo ikke gå rundt med mollusker i underlivet og smitte en jeg vil ha sex med! Og til deg som hadde mislykket erfaring med frysing, endte du opp med å skrape? Hvordan gikk det?Vil bare ikke ha arr da jeg syntes underlivet er "stygt nok" fra før... Anonymous poster hash: 5a389...e80 jeg hadde to behandlinger. Anonymkode: 7d403...bd0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå