Gå til innhold

Strikke blåfjell-klede


Pip

Anbefalte innlegg

Eg har planar om å strikke blåfjell-klede til nevøen vår til jul, og fann denne oppskrifta. Har lyst til å lage genser, lue, hals og vottar i alle fall.

Det eg lurer på er - er dei offisielle (NRK sine) Blåfjell-oppskrifter finare? Eg likte desse, og synst i grunnen det er heilt OK at ikkje NRK tener på at eg strikkar... :)

Berre ute etter synspunkt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes at de offisielle Blåfjell-klærne er finere. De har jeg strikket, hvem som tjente penger på det intereserte meg midt i ryggen :redd:

Men; smaken er som :flekke: ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Synes kanskje den "offisielle" genseren er finere i fargen enn den som ble vist her. Problemet med den offisielle er at den er så tykk, det går ikke å bruke den under jakke på vinteren. Men den var rask og morsom å strikke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne så kjempefin ut jeg :-)

Selv har jeg strikket den orginale!Den er veldig tykk som en skrev over her men kjemperask å strikke da :wink:

Lykke til

Klems Charmina

:babyjente: 43 dager til termin :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Har vore og kjøpt garn i dag eg, til den på mønsteret eg viste. Kjøpte babyull frå Gjestal då, eit blåmelert garn som var mykje finare i fargane enn det som var vist her. Trur det blir bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Syntes ikke lua på det settet du viste var så fin som den vanlige. Det kan vel ikke være så mye NRK tjener på det vel, oppskrift og tråd koster vel det samme som til andre ting en strikker? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NRK tenar nok ganske godt på alle blåfjelleffektane som vert selde jo - og det er meir eit prinsipp enn noko anna (eg er ikkje SÅ gjerrig altså - det er ikkje det... :wink:) - eg likar ikkje at ein gjer Barne-TV til butikk...

Men det er mange andre årsaker til at eg valde denne oppskrifta, i alle fall til genseren:

- tynnare garn, genseren vert dermed meir anvendeleg, fordi han kan brukast under jakker etc. Guten er berre 1,5 år, og går nok sjeldan i berre strikkegenser.

- eg veit at mora ikkje likar å vaske for hand, og denne kan maskinvaskast

- eg har arbeid lengre, fordi garnet er tynnare (ikkje så viktig årsak, men likevel)

Er no komen eit stykke i veg på genseren - 6-7 cm. på bolen - og synst det ser bra ut. :)

Når det gjeld lue og vottar og sånt er eg usikker på om eg vel det på bildet eller om eg vel den tova varianten - eg får sjå etterkvart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...