Gå til innhold

Han er helt lydløs...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alle er forskjellige. Jeg var ganske stille med typen i starten (stønnet jo og lagde litt lyder - men var vant med å være stille). Nå bråker jeg en del mer.

Det som fikk meg til å slappe av og lage mere lyder var når han dreit i det og stønnet og bråkte som han ønsket. Vi satt på musikk før for skape litt støy. Deretter ble jeg mer komfortabel. Nå bråker vi sånn at vi lurer på om naboene kanskje hører, eller blir nervøse om vi har glemt å lukke vinduet som stod på gløtt  :fnise:

Anonymous poster hash: 3f114...c71
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo da nevne at jeg var ukomfortabel med å lage lyd, men at jeg likevel tente på når han gjorde det. Jeg merker når jeg slapper av nå og lager lyd føler jeg meg faktisk enda mer komfortabel. Kan bare hende han ikke har "utforsket" den siden. Er jo bare å prøve, og hvis han ikke liker det kan man vel gå tilbake.

Anonymous poster hash: 3f114...c71
Skrevet

så kjedelig for deg da.

Anonymous poster hash: d456d...2a5

:klo:

Skrevet

Har bare vært med en dude som lagde lyd. Føler det er mest vanlig å ikke gjøre det. Gjør det ikke selv heller.

Skrevet

Menn kan fint læres opp til dette, og som regel oppnår de større nytelse når de kommer over det og slapper av. Når du svarer som du gjør er det frykten din som snakker.

Å anta at folk som ikke liker et eller annet, enten det er stønning, dansing, stuping eller kakebaking, er motivert av frykt, er en av tidenes teiteste og frekkeste hersketeknikker.

Skrevet

Han jeg holder på med er også veldig stille og det er greit nok det, alle gjør det på sin måte. Jeg tror hovedproblemet mitt er at jeg aldri får han til å komme heller, og når jeg får så lite respons fra han blir det til at jeg blir utrolig usikker. Vet ikke helt hvordan vi skal gripe det ann. 

Anonymous poster hash: cb095...735
Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg noe mer avtennende enn folk som er lydløse under sex!

Anonymous poster hash: 067e6...ede
Skrevet

En mann som lager en del lyd under sex er noe av det jeg tenner mest på. Sliter litt med de som er helt stille da, men med litt kommunikasjon finner en stort sett ut av det så det blir lettere å lese han.

Skulle virkelig ønske menn generelt lagde mer lyd under akten, altså.

• Liker 1
Skrevet

Han jeg holder på med er også veldig stille og det er greit nok det, alle gjør det på sin måte. Jeg tror hovedproblemet mitt er at jeg aldri får han til å komme heller, og når jeg får så lite respons fra han blir det til at jeg blir utrolig usikker. Vet ikke helt hvordan vi skal gripe det ann.

Anonymous poster hash: cb095...735

Ts her igjen..

Han kommer hver gang så akkurat der bekymrer jeg meg ikke... hadde han ikke gjort det hadde jeg blitt stresset.

Nå hjelper jeg nok ikke deg akkurat :P

Har vel levd med en jeg aldri har klart å tilfredsstille i mange år, og har den tanken automatisk i hodet.. går seg nok til.

Vi får snakke om det når det passer seg sånn :)

Anonymous poster hash: 80112...d35

Gjest Løvemunn
Skrevet

Min erfaring er også at mange menn er stille under sex. Jeg har ytret ønske om lyd fra dem jeg har hatt forhold eller fast seksuell relasjon med da jeg syns det er opphissende. Og da har det ordnet seg, de har begynt så smått å stønne. Så har det enten holdt seg sånn med smålyder på noen, mens andre har økt lydnivået etter hvert.

Tror noen menn er av den oppfatningen at vi damer foretrekker en staut mann i senga som ikke bærer seg og hyler. Jeg syns overdreven stønning blir parodisk, men vellyder er bare deilig og gjør meg veldig kåt.

Skrevet

Åååå, hallo.... Mange gutter/menn engster seg faktisk for å lage lyd :fnise:  Sånn er det bare. Du kan vel se på ham om han digger det eller ikke? Hvis ikke du kan det, da bør du spørre ham rett ut. 

Var med en som en gang skulle imitere noe noen hadde sagt og ga fra seg et LITE stønn, og sa plutselig "Åh nei, huff! Nå hørtes jeg ut som ei jente!" Jeg bare: "Hm? Hva sa du?" Jeg hørte ikke et eneste stønn.... 
Selv lager jeg litt lyd  :fnise: Det kan bli mer enn litt om det er veldig deilig, så jeg begynner jo å lure på hva de synes om oss jenter som lager lyd... men det er nok en annen tråd.

Bottom line: Som Løvemunn påpeker over her, menn liker nok å være mest mulig staut. Sånn er naturen skapt!

Skrevet

Noen menn er bare stille, men om det gjør deg usikker er det ikke verre enn å ta det opp med fyren. Mannen min var av samme kaliber når vi først ble sammen, jeg begynte jo å lure på om han likte noe av det vi gjorde i det hele tatt, tok det opp med ham og det ble etter hvert mye bedre. Kommunikasjon utenfor senga er ofte en fin ting.

Anonymous poster hash: 53a94...731

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...