Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Øverst i kløtfa, sånn på brystkassa rett over kløfta har jeg begynt å få noen bittesmå skrukker! Hvordan kan jeg forebygge så det ikke blir værre? Hvordan antirynkekrem brukes nettopp på det lille området der? Har D-cup...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med alderen kommer det rynker over alt. Venn deg til det. :)

Anonymous poster hash: 29d3f...964
Skrevet

Du kan jo bare ta av Bh`en å la tyngdekraften rette de ut?  :fnise: 

Det var tull.. har ikke noe svar egentlig. Det er veldig naturlig å få rynker med årene. 

• Liker 1
Skrevet

Er ikke huden i utringningen like sensitiv som ansiktshuden da? Men det blir kanskje litt dyrt å bruke ansiktskrem der også. Det finnes "puppekremer", men jeg bruker bare vanlig bodybutter / lotion / olje. Har lagt merke til at det er mange damer som har rynker og pigmentforandringer i akkurat det området, så det er sikkert lurt å bruke solkrem med høy faktor om sommeren for å forebygge. Og kanskje forsikre seg om at man bruker en BH som sitter riktig slik at huden ikke blir dratt og skvist i alle retninger? Ellers går det jo an å bruke klær som skjuler det, selvfølgelig.

Anonymous poster hash: 4b413...291
Skrevet

Antirynkekrem fungerer ikke, du må ta fullstendig brystløft(altså ikke bare puppene) eller mange milliliter Restylane for å jevne det ut.

Gratulerer, du har begynt å bli gammel når rynkebryst har begynt å oppstå......

Anonymous poster hash: 35a1b...42b
  • Liker 1
Skrevet

Antirynkekrem fungerer ikke, du må ta fullstendig brystløft(altså ikke bare puppene) eller mange milliliter Restylane for å jevne det ut.

Neida, ikke nødvendigvis :)

Har man litt størrelse på brystene, blir de most og skvist og dratt i alle retninger om man ikke sover pent og pyntelig på rygg hele natten igjennom. Visse BH-typer, eller feil størrelse, kan også mose og skvise så mye at "rynker" oppstår.

Jeg husker jeg leste om en spesiell natt-BH for en stund siden. Denne: http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1225147/Anti-wrinkle-bra-promises-rid-women-crepey-cleavage-hit-shops.html

Som primært mage- og sidesovende kvinne med store bryster, har jeg hatt rynker i området siden, tja, 18-årsalderen? Bestemte meg for å teste konseptet med denne nattBH-en, men uten å bruke penger på det. Jeg tok derfor en gammel, myk og spileløs BH med frontlukking og la et par tynne sokker (brettet, typ; den ene inni den andre) mellom brystene før jeg gikk til sengs for natten.

Resultat: Ikke en eneste liten rynke å spore neste dag (om vi ser bort fra sokkesøm på innsiden av brystene...)! Det holdt seg også fint og glatt hele dagen, selv om jeg byttet til vanlig skvise-BH. Jeg var dog lite interessert i å fortsette å sove med sokker mellom brystene, så jeg aksepterte heller å leve med rynkene.

Vurderer (har for så vidt vurdert i flere år nå, men Ting Tar Tid :P ) å kjøpe meg en slik natt-BH, eller evt. lage noe lignende selv, først og fremst for komfortens skyld.

TS: D-cup sier dessverre ingenting om størrelsen på brystene dine om du ikke samtidig oppgir omkrets på båndet (og da forutsetter det uansett at du bruker riktig størrelse). D-cup kan jo være alt fra knøttesmått til tunge jur, men om du har en komfortabel BH du kan sove i, og får holdt på plass et par sokker så kan du jo prøve det en natt og se om det har effekt, eller bare kjøpe/lage en slik BH.

Selges her (godt mulig det finnes rimeligere varianter): http://www.decollette.nl/anti-rimpel-bh-c-250.html

Skrevet

Jiiises...Jeg er så lei av å høre om disse greiene folk putter i seg for å holde seg yngre...

Jeg synes det kan være vakkert å se levd ut! Jeg ser selv veldig ung ut, har alltid gjort det, men er fascinert av folk som får merker, rynker...Kjenner ei som er endel eldre enn meg, som har solt seg endel og har litt eldre hud over brystet, men hun er så vakker!

Skal vi bli som USA, der de retusjerer alt?

Synes folk må kunne få bli eldre, og at vi må se skjønnheten i det. Det er holdningen til å bli eldre man må jobbe med i samfunnet, ikke restylane og andre ting som faktisk er helseskadelige...

Ts : bruk en god olje på huden/kroppen din. Ikke sammenligne deg med andre. Vær gad i deg selv. 

Anonymous poster hash: 889fd...ad7

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker bare en god bodylotion og solfaktor 50. Satser på at det holder dem i sjakk i noen år!

Skrevet

Ikke bruk push up hvertfall.

Anonymous poster hash: b6c98...b7d

• 7 måneder senere...
Skrevet
Den 22.10.2015 at 0.35, Teardrop skrev:

Øverst i kløtfa, sånn på brystkassa rett over kløfta har jeg begynt å få noen bittesmå skrukker! Hvordan kan jeg forebygge så det ikke blir værre? Hvordan antirynkekrem brukes nettopp på det lille området der? Har D-cup...

Det skal ikke masseres (for å ikke ødelegge huden sin struktur), menklappes forsiktig inn. Jeg kunne forresten anbefale Lefer y krem. Virker greit på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...