AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Del Skrevet 22. oktober 2015 Vi er fire venner og bekjente som skal på spanskkurs sammen en del uker fremover. Ei er jeg veldig god venninne med, de andre er venninner av henne igjen, så ingen jeg ringer eller henger med på fritiden til vanlig. Uansett, problemet er at idag fikk de meg til å føle meg skikkelig smålig og fæl. Kurset holdes i en annen by ca 20-30 min kjøring. Jeg er den eneste som har bil, og de har hele tiden forventet (uten at jeg visste om dette) at jeg kunne la de sitte på. Jeg sa at selvfølgelig kunne de det, jeg skal jo samme veien, og da jeg avtalte hvor vi skulle møtes/plukkes opp, så sa de bare at de kunne gi adressene sine til meg. Jeg sa at jeg dessverre ikke vet om jeg rekker å kjøre gjennom hele Tønsberg for å hente folk fra forskjellige kanter pga jeg har et barn som skal hentes i barnehage osv, men at jeg gjerne kunne plukke de opp i sentrum på busstsjonen der, eller om det var noen andre steder som var litt lettere, enn at jeg må bruke 30-40 min ekstra en vei for å hente alle sammen. Eneste jeg da var at "åja, du er ei sånn ei du." ... Resten av dagen var skikkelig klein, og de presset meg ut resten av dagen (passet på å snakke internt dem i mellom slik at jeg ikke visste hva de snakket om). Var det dårlig gjort av meg å be om å møtes på halvveien?Anonymous poster hash: 18738...28c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 22. oktober 2015 #2 Del Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Nei. Du tenker logisk, mens de er egoister. De bruker 5-10 minutter med buss til et samlet sted, mens du må bruke 30-40 minutter for å hente dem. Svaret burde jo være enkelt. Slutt å kjør dem om de fortsetter, så kan de jo kose seg på bussen i en time frem og tilbake istedet. Endret 22. oktober 2015 av Timza 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 22. oktober 2015 #3 Del Skrevet 22. oktober 2015 Å herregud. Disse slabbedaskene gidder verken å skaffe lappen eller bil selv, og forventer at alle andre gidder å bruke tiden sin på de i stedet. Alle som har bil kjenner til typen. Ikke bry deg. Det skulle bare mangle at de la ned litt innsats selv også! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 22. oktober 2015 #4 Del Skrevet 22. oktober 2015 Absolutt ikke i det hele tatt. For noen kravstore tisper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinder Skrevet 22. oktober 2015 #5 Del Skrevet 22. oktober 2015 Det var ikke dårlig gjordt av deg å be deg møte deg. Har bilen din pålimt et klistremerke med "taxi" ? Tenkte meg ikke det nei :-) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avida30 Skrevet 23. oktober 2015 #6 Del Skrevet 23. oktober 2015 Greit å hente noen hjemme av og til men ikke når du må innom 4 forskjellige adresser hver bidige dag. Helt på sin plass å be de møte deg på et spesifikk sted du kan plukke opp alle sammen på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #7 Del Skrevet 23. oktober 2015 Du er ikke slem. Voldteksmenn og drapsmenn er slemme. Du er logisk. Anonymous poster hash: bcd64...e5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. oktober 2015 #8 Del Skrevet 23. oktober 2015 Du har ingen grunn til å føle deg slem! De kan ikke forlange noe som helst av deg, og de burde jo spurt om de kunne sitte på, ikke regnet med det. Jeg kan ikke fordra mennesker som alltid "regner med meg". Det blir for dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 23. oktober 2015 #9 Del Skrevet 23. oktober 2015 Idiotiske kjerringer som ikke tenker lenger enn sin egen korte nese! Skal DU bruke over 30 min ekstra om morgenen fordi DE ikke har bil??? Skal du betale for å hjelpe dem? Nei, ærlig talt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #10 Del Skrevet 23. oktober 2015 Det var ikke dårlig gjordt av deg å be deg møte deg. Har bilen din pålimt et klistremerke med "taxi" ? Tenkte meg ikke det nei :-) Nei, har jo ikke det. Men vet ikke, føler meg litt slem ... Liker ikke egentlig å si nei, men pga mann og barn så er det ikke barebare å bruke 30 min ekstra hver vei for å hente folk :/Anonymous poster hash: 18738...28c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinder Skrevet 23. oktober 2015 #11 Del Skrevet 23. oktober 2015 Nei, har jo ikke det. Men vet ikke, føler meg litt slem ... Liker ikke egentlig å si nei, men pga mann og barn så er det ikke barebare å bruke 30 min ekstra hver vei for å hente folk :/Anonymous poster hash: 18738...28c Av og til må vi øve på å si nei :-) Det å si ja til alt er ikke bra for helsen. Man skal si ja til de som virkelig behøver vår hjelp eller til det som gir oss energi. De andre skal vi lære å si nei til med god samvittighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 23. oktober 2015 #12 Del Skrevet 23. oktober 2015 Du er absolutt ikke slem ts. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #13 Del Skrevet 23. oktober 2015 Ble hun du omtaler som din veldig gode venninne like sur som de mer perifere damene? Isåfall hadde hun faktisk ikke vært min gode venninne lenger. Makan.Anonymous poster hash: d7672...66b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 23. oktober 2015 #14 Del Skrevet 23. oktober 2015 Vi er fire venner og bekjente som skal på spanskkurs sammen en del uker fremover. Ei er jeg veldig god venninne med, de andre er venninner av henne igjen, så ingen jeg ringer eller henger med på fritiden til vanlig. Uansett, problemet er at idag fikk de meg til å føle meg skikkelig smålig og fæl. Kurset holdes i en annen by ca 20-30 min kjøring. Jeg er den eneste som har bil, og de har hele tiden forventet (uten at jeg visste om dette) at jeg kunne la de sitte på. Jeg sa at selvfølgelig kunne de det, jeg skal jo samme veien, og da jeg avtalte hvor vi skulle møtes/plukkes opp, så sa de bare at de kunne gi adressene sine til meg. Jeg sa at jeg dessverre ikke vet om jeg rekker å kjøre gjennom hele Tønsberg for å hente folk fra forskjellige kanter pga jeg har et barn som skal hentes i barnehage osv, men at jeg gjerne kunne plukke de opp i sentrum på busstsjonen der, eller om det var noen andre steder som var litt lettere, enn at jeg må bruke 30-40 min ekstra en vei for å hente alle sammen. Eneste jeg da var at "åja, du er ei sånn ei du." ... Resten av dagen var skikkelig klein, og de presset meg ut resten av dagen (passet på å snakke internt dem i mellom slik at jeg ikke visste hva de snakket om). Var det dårlig gjort av meg å be om å møtes på halvveien?Anonymous poster hash: 18738...28c Nei,det var overhodet ikke dårlig gjort av deg!De derimot var utrolig frekke spør du meg,kjøre fra adresse til adresse? Nei,alvorlig talt. Ikke tenk mer på det,for du er fornuftig.Hjelpe meg,så freidige noen er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 23. oktober 2015 #15 Del Skrevet 23. oktober 2015 Hvem sa "du er en sånn en"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 23. oktober 2015 #16 Del Skrevet 23. oktober 2015 Fire venninner? Høres ut som tre utnyttere og et offer : / Synd de oppfører seg så utrolig barnslig, skulle tro dere var forbi ungdomsskolealder ut i fra opplysningene? Hev deg over oppførselen deres du PS: Krever de alle å få sitte på gratis? Ikke at det er sååå farlig, men om jeg hadde fått skyss til et arrangement av ei venninne regelmessig, hadde jeg spytta inn litt penger til bensin feks. Det er vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #17 Del Skrevet 23. oktober 2015 Tenkte de at de skulle få skyss fra døra si, fram og tilbake hver gang og det gratis? Nei, TS, du er IKKE slem! Synes de er kravstore og at du burde la de ta tog eller buss til kurset. Anonymous poster hash: 04b3d...c06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piraten Skrevet 23. oktober 2015 #18 Del Skrevet 23. oktober 2015 Ikke du som er slem. De sure kjerringene får skaffe seg lappen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #19 Del Skrevet 27. oktober 2015 Har du tenkt å fortsette på spanskkurset? Det hadde ikke jeg orket, med den oppførselen. Meld deg på neste kurs, og kanskje får du noen ekte venner 😊Anonymous poster hash: 6abc2...0dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetta Skrevet 27. oktober 2015 #20 Del Skrevet 27. oktober 2015 Det eneste du gjorde "feil" var å bruke ordene "tror ikke " når du sa ta du ikke kunne hente dem. "Jeg har ikke tid" er mer enn god nok grunn til å ikke kjøre rundt og hente dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå