Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2004 #1 Skrevet 26. september 2004 Dere med Dr.martens; bruker dere de til skjørt og kjoler? Jeg bruker mine til skjørt og svarte enkle kjoler. Men har en følelse at de er en smule for lite pyntet til visse anledninger, men aner ikke hvordan andre sko som jeg kan kjøpe og bruke til slike "pyntede anledninger" :klø: Kan nemlig ikke ha sko med høye heler fordi jeg får vondt i benet av det :veldigsur:
Tusseline Skrevet 26. september 2004 #2 Skrevet 26. september 2004 Dr.Martens kan være kult til skjørt og kjoler synes jeg, dersom du går ut ifra å føre den røffe stilen da.
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2004 #3 Skrevet 26. september 2004 Dr.Martens kan være kult til skjørt og kjoler synes jeg, dersom du går ut ifra å føre den røffe stilen da. Liker den røffe, men samtidig feminine stilen
Gjest Ethereal Skrevet 27. september 2004 #4 Skrevet 27. september 2004 Kanskje du kan sjekke ut om Campers kan ha noen sko du kan bruke til litt finere anledninger? De er i hvertfall knallgode å gå i.
Gjest Lilleulv Skrevet 27. september 2004 #5 Skrevet 27. september 2004 ikke for å være frekk, men det gjorde jeg da jeg var 14-16 år Da var det dr. martens til alt, også til skjørt da jeg pynta meg.
Carmen_ Skrevet 27. september 2004 #6 Skrevet 27. september 2004 ikke for å være frekk' date=' men det gjorde jeg da jeg var 14-16 år Da var det dr. martens til alt, også til skjørt da jeg pynta meg.[/quote'] Ehem..sant. Selv syns jeg ikke dette er noe slags pyntesko
Gjest Tristessa Skrevet 27. september 2004 #7 Skrevet 27. september 2004 Tja, så "pyntet" er det nok ikke, men hvorfor gå med noe en får angst av å gå med (stilletter...)? Ellers slenger jeg meg på forslaget om Campers...
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2004 #8 Skrevet 27. september 2004 Tja' date=' så "pyntet" er det nok ikke, men hvorfor gå med noe en får angst av å gå med (stilletter...)? Ellers slenger jeg meg på forslaget om Campers...[/quote'] Hvor selges disse skoene da? Har aldri hørt navnet.. Men kan jo sjekke de ut
Tusseline Skrevet 27. september 2004 #9 Skrevet 27. september 2004 Campers finnes ihvertfall på Skoringen, og her i Stavanger, også på Design Forum.
Chihiro Skrevet 27. september 2004 #10 Skrevet 27. september 2004 Campers finnes ihvertfall på Skoringen Hæ? Har de fått Camper på Skoringen? Dødskult! Må gå og se en dag.
Gjest StoreSky Skrevet 27. september 2004 #11 Skrevet 27. september 2004 Kjenner en dame på 31 år som bruker dr.martins til bunad! Fant ut at hun var lei sko som gikk istykker og som gnagde..) Jeg har dr.martins "pensko" - eller JEG synes de er pene nok til de fleste antrekk jeg bruker. Lave (tre hulls), litt høyere hæl, rund tupp -litt 50'60'talls tupp. Svarte. Brukes til mini skjørt og dress antrekk! Eller hverdagsskjørt....
Tusseline Skrevet 28. september 2004 #12 Skrevet 28. september 2004 Hæ? Har de fått Camper på Skoringen? Dødskult! Må gå og se en dag. Jepps. Her i Stavanger har det vært å finne lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå