Gå til innhold

Tapetfjerner?


Gjest Coolaid

Anbefalte innlegg

Vet at det finns tapetfjernere som mange byggvarekjeder leier ut/selger.... Noen som har leid/kjøpt og hva kostet det? Gikk jobben greit med maskinen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leide på Maxbo. Ikke dyrt i det hele tatt(husker ikke nøyaktig). Og ja det var effektift. Fungerer ved at ekstremt varm damp løsner tapet rester på vegg og alt blir lett å skrapevekk.

Det som i tillegg er veldig effektift det er en vanlig sprayflaske med varmt vann og zalo i. Det er nesten like bra :-)

Dette ble ble gjort i en leilighetet hvor ingen tapetlag var fjernet siden 1920. Der lå det mange lag historie, og jobb...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi har leid slik maskin to ganger. Den siste gangen på Maxbo i våres. Vi er veldig fornøyd med det arbeidet den gjør! Det tar litt tid, for maskinen dekker ikke så stort areal om gangen, men den får bort alt. Den er i hvert fall bra på sponplater, men vi har fått den til å fungere på gips også, men det er best om gipsplatene er grunnet først.

Husker selvfølgelig ikke helt hva det koster, for det var mannen min som hentet den. Tror det var et depositum på ca. 600,-, mens dagsleien var omtrent en hundrelapp. Første gangen vi leide tror jeg depositumet var 1200,-, men da var det tilbud på leien over helgen. Vi rakk da å fjerne tapeten i hele stuen i løpet av en helg. Depositumet får man jo tilbake.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...