Gå til innhold

Hva er den mest creepy gaven/meldingen du har fått?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har temmelig store pupper, og jobber på restaurant. En dag var det et gavekort fra en undertøysbutikk oppi tipsskåla, når jeg var den eneste servitøren på jobb. Det syns jeg var utrolig creepy.

Ellers fikk jeg en SMS fra en gutt som aldri hadde hilst på meg eller noe, der det sto at han vurderte å finne en plass å hoppe utfor fordi jeg ikke var interessert i ham. Jeg var 14 da.

Anonymous poster hash: 052bb...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble venner på FB med en ny jente på en jobb jeg hadde, etter bare et par dager sendte hun meg perverse historier med hun og meg i rollene.

Litt creepy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en melding av en ganske mye eldre mann enn meg, da jeg var 15.. Hadde aldri sett eller møtt fyren før! han skrev en kanskje 2000 ords tekst om hvordan han ville tilbringe en dag sammen med meg i sengen, ved å binde meg fast i sengen og tisse og bæsje på hverandre og forskjellige stillinger osv osv osv, mye syke greier..var ganske creepy!!

Fikk også en rar gave en gang, en svær pakke i posten..Da jeg åpnet den lå det sånn 100 kondomer oppi der og det sto bare hilsen en som er interessert i å bruke opp alle på meg, men aldri funnet ut hvem det var fra hahahah

Anonymous poster hash: b8c9f...905
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nå har jeg deg" sto det i en sms. 

Det var en kompis av sønnen min på 7 som ville si at han hadde nummeret mitt. Men det tok en stund før jeg fant ut det. :-)

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen konkrete engangsmeldinger men det mest creepy må være de som har skrevet 50++++ meldinger til meg uten svar, både menn jeg har møtt 1 gang som har snoket opp nummeret mitt, og villt fremmede på facebook.

Anonymous poster hash: 01b0e...6ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps. har nok skrevet noen creepye selv hehe..... Til en jeg datet som fjortiss "Det er deg og ingen andre, du er min romeo som gud har sendt, du vil skjønne det før eller senere" osv .

Anonymous poster hash: 01b0e...6ff
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Nå har jeg deg" sto det i en sms. 

Det var en kompis av sønnen min på 7 som ville si at han hadde nummeret mitt. Men det tok en stund før jeg fant ut det. :-)

Så sjarmerende! :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

"Hvert steg jeg tar på veien mot deg er som en sang i hjertet mitt"

Ehhh ... uhm ... kan du ikke bare si at du liker meg?  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest creepy helt klart en som ringte meg opp daglig over lang tid med sexuelle fantasier om meg han og flere eldre menn! Han hadde sett meg i avisa og sporet opp nr og hvor jeg bodde. Fryktelig ekkelt.

Anonymous poster hash: 9a209...f02
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da facebook var rimelig nytt for meg var det en spørreapp på facebook hvor du svarte på spørsmål om venner, typ "ville XX syntes du var søt" osv. Jeg var aktiv en liten periode, men det dabbet fort av.

Et par år etter dette fikk jeg melding fra en klassekamerat som jeg såvidt hadde snakket med. Jeg hadde svart nei på spørsmålet "Ville xx ofret seg for deg": Han hadde limt dette inn i meldingen og skrevet "Du kjenner meg ikke så godt, men svaret ditt er feil". Rimelig creepy for en femtenåring.

Anonymous poster hash: e5f58...490
Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Ser du er på trening"

"Jasså du er i butikken igjen."

"Venter du på bussen du a"

Har aldri fått rare gaver heldigvis ☺️

Anonymous poster hash: 29d54...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...