AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg var til frisøren rett før sommeren tror jeg det var, og frisøren brukte en rettetang fra GHD og at den hun brukte var generasjonen før den nye som nettopp kom visstnok. Men jeg er altså interessert i den som hun hadde for den nye var kjempedyr. Tenkte jeg skulle ønske meg en til jul, men når jeg går på elektronikk butikkene sine hjemmesider så er det jo GHD classic og GHD gold og og GHD ditt og datt. Jeg vet ikke hvilken det er:\ Hjelp? Anonymous poster hash: 2a0ee...642
c44 Skrevet 22. oktober 2015 #2 Skrevet 22. oktober 2015 Litt vanskelig å svare deg på det siden du har skrevet lite info om hvordan rettetangen var. Hvis det var gold så hadde den gull detaljer og plate. Jeg har ghd gold og er veeeeldig fornøyd. Fikk den for 4 år siden eller noe og den fungerer like bra idag som da jeg fikk den. Den har vært med jorden rundt og blitt brukt hver dag Den er heller ikke så dyr(vet ikke helt hva du mener er dyrt) men litt over 1000 lappen er billig for en rettetang som gir så bra resultat og holder i mange år 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #3 Skrevet 23. oktober 2015 Litt vanskelig å svare deg på det siden du har skrevet lite info om hvordan rettetangen var. Hvis det var gold så hadde den gull detaljer og plate. Jeg har ghd gold og er veeeeldig fornøyd. Fikk den for 4 år siden eller noe og den fungerer like bra idag som da jeg fikk den. Den har vært med jorden rundt og blitt brukt hver dag Den er heller ikke så dyr(vet ikke helt hva du mener er dyrt) men litt over 1000 lappen er billig for en rettetang som gir så bra resultat og holder i mange år Hehehe, det er like vanskelig å svare på, hvordan den ser ut, for jeg må jo ta av meg meg brilla og da ser jeg ingenting:P Men kan du fortelle litt om hvordan håret ditt er? Mitt er tykt, bølgete og bruser, og det blir alltid så mye finere og holder seg lengre når frisøen glatter enn når jeg gjør det selv med min tang. Anonymous poster hash: 2a0ee...642
c44 Skrevet 23. oktober 2015 #4 Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Hehehe, det er like vanskelig å svare på, hvordan den ser ut, for jeg må jo ta av meg meg brilla og da ser jeg ingenting:P Men kan du fortelle litt om hvordan håret ditt er? Mitt er tykt, bølgete og bruser, og det blir alltid så mye finere og holder seg lengre når frisøen glatter enn når jeg gjør det selv med min tang. Anonymous poster hash: 2a0ee...642 Håret mitt er langt, tykt og bølgete. Jeg også fikk lyst til å kjøpe GHD når jeg så at det var det frisøren min brukte når han rettet det. Man får et veldig fint resultat av rettetangen og det holder lenge. Håret mitt er mer mot den rette siden enn den krøllete, så sikkert derfor det holder lenge. Den sliter også mindre på håret og jeg ser at det ikke blir like fort slitt som med andre rettetenger. Som sagt har jeg eid min i 4-5 år så det er absolutt verdt 1000 lappen! Endret 23. oktober 2015 av c44
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #5 Skrevet 23. oktober 2015 GHD platinum er den nye, jeg var modell for dem en dag og som takk fikk jeg den tidligere generasjonen, tror den er ghd gold :-)Anonymous poster hash: dd22b...d2a
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #6 Skrevet 23. oktober 2015 Takk for svar dere! Okei, men da tror jeg GHD gold havner på ønskelista gitt Anonymous poster hash: 2a0ee...642
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå