Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkruratt flytta inn i en ny leielighet, og der var det internett kabel i veggen som jeg kunne bruke, men ikke noe trådløst. Det jeg lurer på om noen vet hvordan jeg kan få det til og bli trådløst, eller om det går ann i det heletatt? Hadde vert greit å slippe å bestille når det allerede er gratis der :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må uansett kjøpe en tjeneste fra en internettleverandør, f.eks GET eller Telenor eller Canal Digital eller noe slikt.

De kommer og installerer, så den kabelen du snakker om skal inn i boksen fra GET/Canal Digital. Og SÅ kan du ha trådløst nett.

Hvis noen i nærheten av deg har trådløst nett uten passord, eller du får passordet til noen så kan du koble deg på nettet deres, men da er det de som betaler for nettet ditt. 

Anonymous poster hash: 737a0...cc2
Skrevet

Du må uansett kjøpe en tjeneste fra en internettleverandør, f.eks GET eller Telenor eller Canal Digital eller noe slikt.

De kommer og installerer, så den kabelen du snakker om skal inn i boksen fra GET/Canal Digital. Og SÅ kan du ha trådløst nett.

Hvis noen i nærheten av deg har trådløst nett uten passord, eller du får passordet til noen så kan du koble deg på nettet deres, men da er det de som betaler for nettet ditt. 

Anonymous poster hash: 737a0...cc2

Altså det er allerede internett i den kabelen, jeg vill bare ha det trådløst :s

Skrevet

Du trenger en ruter. Det er enkelt å sette opp.

Anonymous poster hash: 74212...1fe

Skrevet

Du må på en el-butikk og kjøpe ruter!

Skrevet

En TRÅDLØS router. :)

Anonymous poster hash: c2eaf...20f
  • Liker 1
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...