Gjest sovesmurf ikke innlogget Skrevet 26. september 2004 #1 Skrevet 26. september 2004 Hei Er det noen som vet om dette er å få tak i her i Bergen?Tenker ikke på trøndersodd på hermetikkbokser, men disse spannene med sodd i.
Gjest gjest1 Skrevet 27. september 2004 #2 Skrevet 27. september 2004 Har sett det på Obs! lagunen. Du kan jo ronge dit og spørre.
Gjest sovesmurf ikke innlogget Skrevet 27. september 2004 #3 Skrevet 27. september 2004 Takk for tipset, det skal jeg sjekke ut!
Sannasol Skrevet 29. september 2004 #4 Skrevet 29. september 2004 Ja, jeg vet det finnes sodd å få kjøpt i Bergen. Men det er ikke den beste varianten desverre. Den typen som selges er "Trøndermat" (ikke hermetikk nei) sin, og de har forhåndsputtet gulerøtter i soddet. Noe som er fy fy for en ekte innherreds-trønder!
Gjest sovesmurf ikke innlogget Skrevet 29. september 2004 #5 Skrevet 29. september 2004 Ja, det må jo være ækt saka. Er ikke trønder selv, men gift med en. Har fått sodd flere ganger når vi er i Trondheim og det er virkelig godt. Jeg får lete litt og se hva jeg finner :-)
*SOL* Skrevet 29. september 2004 #7 Skrevet 29. september 2004 Har prøvd den de selger på Mega i spann, den er ikkje god! Eg har hørt at ekte trøndersodd kun fås kjøpt i Trøndelag??????????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå