Gå til innhold

Tips mot dårlig blodsirkulasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Lurer på om noen har gode tips mot dårlig blodsirkulasjon? Jeg er alltid iskald på føtter og hender, prakteksemplar på elendig sirkulasjon. Har vært hos lege og utelukket sykdommer. Eneste tips hun hadde var å holde meg aktiv.

Problemet er at jeg er aktiv! Jeg svømmer aktivt (trening, ikke kosesvømming) 3 ganger i uken, går fjelltur hver helg, ofte to dager, og er ellers flink å gå tur og bevege meg. Jeg er nødt å bevege meg masse for å ikke få vondt i ryggen (gammel skade). Spiser normalt sunt.

Så, noen som har (billige, helst gratis) tips mot dårlig sirkulasjon? Noen som har vært borti det samme?

Sliter mye med uvi siden beina bestandig er iskalde, ullsokker er helårsplagf her i gården, men hjelper ikke det når beina mer eller mindre ikke produserer varme selv...

Anonymous poster hash: 33a25...e6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke Drillo reklamert for et apparat som han har bena på ang. dette?  Noe som setter alt i gang?

Anonymous poster hash: e743d...882
Skrevet

Jeg har i perioder hatt dårlig blodsirkulasjon med frosne føtter og hender. En av de tingene som funket best for meg var å skaffe meg tøfler. Bodde i en leilighet som var veldig gulvkald, og kulden gikk rett igjennom ullsokkene. Når jeg konsekvent brukte tøfler med god såle som isolerte mot gulvet (+ ullsokker) ble det mye mye bedre!

Andre ting jeg gjorde som jeg synes hjalp var å ta varme bad, og drikke masse varm drikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...