Gå til innhold

Brun utflod etter sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De siste gangene jeg har hatt sex nå har jeg fått litt lysebrun utflod/spotting dagen etterpå. Er det andre som har hatt dette og vet hva det kan komme av? Har hørt at det kan være rester av jomfruhinna, men jeg syns det virkelig litt rart da det er en stund siden jeg mista den (ca 7mnd). Kan nevne at jeg også går på cerazette hvis det kanskje har noe å si.

Anonymous poster hash: 49ef7...234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke reglene for å svare på medisinske tråder, så føler for å nevne at jeg ikke har kompetanse på området, bare en erfaring.

Da jeg hadde det likt, så viste det seg at jeg hadde celleforandringer på livmorhalsen.

Etter at jeg opererte vekk disse, så har jeg ikke hatt samme problem.

Men det er bare MIN erfaring med dette. :)

Det kan være en annen årsak hos deg.

Anonymous poster hash: c7a62...eea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke reglene for å svare på medisinske tråder, så føler for å nevne at jeg ikke har kompetanse på området, bare en erfaring.

Da jeg hadde det likt, så viste det seg at jeg hadde celleforandringer på livmorhalsen.

Etter at jeg opererte vekk disse, så har jeg ikke hatt samme problem.

Men det er bare MIN erfaring med dette. :)

Det kan være en annen årsak hos deg.

Fullt klar over at det kan være mange ulike årsaker, men setter pris på at du deler din erfaring :) Har også hørt at det kan være et symptom på klamydia. Var å testet meg for et par dager siden så får vi se.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullt klar over at det kan være mange ulike årsaker, men setter pris på at du deler din erfaring :) Har også hørt at det kan være et symptom på klamydia. Var å testet meg for et par dager siden så får vi se.

TS

Prøvde bare å unngå å få tråden din stengt da jeg gjentok at dette gjaldt meg.

Vet at mange tråder med medisinske spørsmål blir stengt om svarene er for bastante. :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenkes at livmorhalsen din er litt følsom, og blør litt når han dytter borti den. Dette vil se brunlig ut når det kommer ut senere. 

Ikke farlig. Det kan selvfølgelig være noe annet, men det trenger ikke være noe skummelt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var gravid.

Anonymous poster hash: d95f7...71f

Jeg var gravid.

Anonymous poster hash: d95f7...71f

Hæ du ække ts, utype litt plz

Anonymous poster hash: 74494...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke godt å si, men tror ikke det har noe med jomfruhinna å gjøre i hvert fall. Det er tvilsomt at det er "rester" av den som du sier. Men det er ikke unormalt å ha noe blødninger under sex. Jeg har selv opplevd det om man er for røff (ikke under sex, men på egenhånd). Da kan du få små rift innvendig, som er helt ufarlig, men som kan føre til små blødninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte p-piller kan gjøre underlivet mer sensitivt, og dermed kan du begynne å "blø". Feks, under en GU er det veldig vanlig at jenter begynner å blø (celleprøve eller bare vanlig undersøkelse). Under samleie "pirker" han deg også i underlivet (for å si det sånn), og da kan du lett blø noen dråper. Hvis dette blodet ikke kommer ut og bli liggende, blir det gjerne brunt og mikser seg med utflod.

Vil tro det er ufarlig. Men(!) ta deg en tur til legen og få en GU, så er du i alle fall sikker på at det ikke er andre ting (cyster ect).

Anonymous poster hash: 2b1e4...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd meg fler ganger også. Ikke vært noe galt.

Anonymous poster hash: 8b133...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...