Jandia Skrevet 26. september 2004 #1 Skrevet 26. september 2004 Da har vi nesten bestemt oss for hvor vi skal reise på ferie i november... FLORIDA!!!!!!!!!!!! :hoppe: Er såååå sinnsykt glad...
~*Unni*~ Skrevet 26. september 2004 #2 Skrevet 26. september 2004 Oooøøøyyy! :enig_animasjon: Heldiggris!
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2004 #4 Skrevet 29. september 2004 :-) Å, dit har egentlig vi tenkt oss også, i januar/februar! Men hvordan er det der nå fremover etter alle disse orkanene??? Har fått høre at mye er rasert.. Men det er dit vi vil.
Martha Stewart Skrevet 30. september 2004 #5 Skrevet 30. september 2004 Da har vi nesten bestemt oss for hvor vi skal reise på ferie i november... FLORIDA!!!!!!!!!!!! :hoppe: Er såååå sinnsykt glad... Join the club - det skal vi også!!! Tro meg, det blir bra å komme dit i november, når det er kaldt og trist her i Norge! Hvor i Florida har dere tenkt? Jeg kan ihvertfall anbefale Miami Beach på det varmeste! Forlovet oss der i februar og skal nå tilbake i november på en liten før-bryllupsreise...
Martha Stewart Skrevet 30. september 2004 #6 Skrevet 30. september 2004 :-) Å' date=' dit har egentlig vi tenkt oss også, i januar/februar! Men hvordan er det der nå fremover etter alle disse orkanene??? Har fått høre at mye er rasert.. Men det er dit vi vil. [/quote'] Vi satser på at oppryddingen etter orkanene er ferdig i november!
cecily Skrevet 30. september 2004 #7 Skrevet 30. september 2004 Join the club - det skal vi også!!! Tro meg, det blir bra å komme dit i november, når det er kaldt og trist her i Norge! Hvor i Florida har dere tenkt? Jeg kan ihvertfall anbefale Miami Beach på det varmeste! Forlovet oss der i februar og skal nå tilbake i november på en liten før-bryllupsreise... Tre ganger i Florida på halvannet år? Hørtes luksus ut! *Misunnelig* Har en av dere aner derifra?
Gjest HanneB ikke innlogget Skrevet 1. oktober 2004 #8 Skrevet 1. oktober 2004 Vi var også i Florida på bryllupsreiser nærmere bestemt Miami Beach -SoBe. Vi hadde det helt topp og ønsker oss tilbake. Vi hadde bil hele uka vi var der og fartet rundt, Key West, Palm Beach, Ft. Lauderdale osv. Etter en uke reiste vi på cruise i Karibien... lengter tilbake til varmen (-1 her hjemme) God tur!!
Martha Stewart Skrevet 1. oktober 2004 #9 Skrevet 1. oktober 2004 Tre ganger i Florida på halvannet år? Hørtes luksus ut! *Misunnelig* Har en av dere aner derifra? To ganger blir det Florida-tur i år (i løpet av ni mnd). Vi synes bare rett og slett at vi må komme oss vekk i løpet av den kalde, sure årstiden! Og hvor er det da bedre å reise enn dit man hadde en fantastisk flott ferie sist?? Er nok litt USA-frelst ja... :ekstra kul: Men selve bryllupsreisen til sommeren går til Frankrike, bl.a. kjærlighetens by: Paris!
magnhild Skrevet 1. oktober 2004 #10 Skrevet 1. oktober 2004 Ååååh dere reiser dit på den beste årstiden spør du meg! Det er fortsatt deilig og varmt og ikke så mye luftfuktighet. Og dessuten så er det jo ekkelt vær her hjemme. Jeg var i Orlando okt/nov for to år siden og vil vil vil tilbake!!! Jeg er kjempemisunnelig!!!
April Skrevet 4. oktober 2004 #11 Skrevet 4. oktober 2004 Vi var også i Florida på bryllupsreise!! Var i Fort Lauderdale og på cruise i Karibien! Vil tilbake snart.. Gled dere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå