AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Skrevet 22. oktober 2015 Har et superflaut spørsmål så tar denne anonym! Har meldt meg inn i et treningssenter, og lurer på om det er vanlig og barbere underlivet når man skal dusje i garderoben etter trening? Altså ikke stå i dusjen og barbere seg selvfølgelig, men i forkant av timen? Er dere glattbarberte damer? Føler meg litt mer comfy med litt hår som dekker til, men vil ikke være den eneste som står der med en måneds-busk heller :'DAnonymous poster hash: e8149...6fe
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #2 Skrevet 22. oktober 2015 Btw jeg er 21 år hvis det har noe å si TSAnonymous poster hash: e8149...6fe
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #3 Skrevet 22. oktober 2015 Hår eller hårløs, alt er vanlig. Gjør som du vil. Anonymous poster hash: ee90b...eec 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #4 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg har ikke sett etter. Jeg ser ikke på andre damers underliv, er ikke frekk heller. Anonymous poster hash: f85a5...4f3 2
Gjest Herr Heftig Skrevet 22. oktober 2015 #5 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg ble lettet da jeg så innlegget ditt TS. Trodde du skulle gjøre noe skikkelig ekkelt. I tilfelle noen andre skulle lure er det aldri greit med barbering i garderoben, og spesielt ikke intimbarbering.
Gjest Runforit Skrevet 22. oktober 2015 #6 Skrevet 22. oktober 2015 Har et superflaut spørsmål så tar denne anonym! Har meldt meg inn i et treningssenter, og lurer på om det er vanlig og barbere underlivet når man skal dusje i garderoben etter trening? Altså ikke stå i dusjen og barbere seg selvfølgelig, men i forkant av timen? Er dere glattbarberte damer? Føler meg litt mer comfy med litt hår som dekker til, men vil ikke være den eneste som står der med en måneds-busk heller :'DAnonymous poster hash: e8149...6fe Har aldri lagt merke til det med mindre det er en urskog der hårene er så lange at det ser ut som vaginaskjegg...
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #7 Skrevet 22. oktober 2015 Har et superflaut spørsmål så tar denne anonym! Har meldt meg inn i et treningssenter, og lurer på om det er vanlig og barbere underlivet når man skal dusje i garderoben etter trening? Altså ikke stå i dusjen og barbere seg selvfølgelig, men i forkant av timen? Er dere glattbarberte damer? Føler meg litt mer comfy med litt hår som dekker til, men vil ikke være den eneste som står der med en måneds-busk heller :'DAnonymous poster hash: e8149...6fe Jeg er veldig nysgjerrig av meg, så jeg tar alltid en rask og diskré kikk på andres underlivsfrisyrer om jeg har mulighet. Og jeg har inntrykk av at man finner alt mulig av "frisyrer", noen er full bush mens andre er helt glatte. Har også inntrykk av at det er mer vanlig nå å ha litt mer hår nedentil enn hva det var for bare 5 år siden. Selv har jeg hår, men det er klippet helt kort Anonymous poster hash: abdc4...8d2 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #8 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg er veldig nysgjerrig av meg, så jeg tar alltid en rask og diskré kikk på andres underlivsfrisyrer om jeg har mulighet. Og jeg har inntrykk av at man finner alt mulig av "frisyrer", noen er full bush mens andre er helt glatte. Har også inntrykk av at det er mer vanlig nå å ha litt mer hår nedentil enn hva det var for bare 5 år siden. Selv har jeg hår, men det er klippet helt kort Anonymous poster hash: abdc4...8d2 Samme her TS: Gå som du vil, alle slags frisyrer er vanlig Anonymous poster hash: 8d586...24b
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #9 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg ble lettet da jeg så innlegget ditt TS. Trodde du skulle gjøre noe skikkelig ekkelt. I tilfelle noen andre skulle lure er det aldri greit med barbering i garderoben, og spesielt ikke intimbarbering. Jeg ble lettet da jeg så innlegget ditt TS. Trodde du skulle gjøre noe skikkelig ekkelt. I tilfelle noen andre skulle lure er det aldri greit med barbering i garderoben, og spesielt ikke intimbarbering. Hahaha, samme her Anonymous poster hash: 0ae33...b61
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #10 Skrevet 23. oktober 2015 haha dere er så ekle alle sammen. jeg har ikke hår sånn offentlig.. hvis jeg vet jeg skal ha sex så shaver jeg selvsagt bort alt. og jeg er 22. Anonymous poster hash: 76486...979
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #11 Skrevet 23. oktober 2015 haha dere er så ekle alle sammen. jeg har ikke hår sånn offentlig.. hvis jeg vet jeg skal ha sex så shaver jeg selvsagt bort alt. og jeg er 22. Anonymous poster hash: 76486...979 Kult.Anonymous poster hash: 89425...66e 2
stikkontakt Skrevet 23. oktober 2015 #12 Skrevet 23. oktober 2015 Du må gjøre det du er mest komfortabel med tenker jeg
Savannah87 Skrevet 23. oktober 2015 #13 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg ble lettet da jeg så innlegget ditt TS. Trodde du skulle gjøre noe skikkelig ekkelt. I tilfelle noen andre skulle lure er det aldri greit med barbering i garderoben, og spesielt ikke intimbarbering. Nei, det er ikke greit i det hele tatt. Sånt for man gjøre hjemme og ikke i en offentlig garderobe. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #14 Skrevet 23. oktober 2015 Tror virkelig ikke noen reagerer på om du skulle være litt behåret der nede altså. Tror faktisk tvert om at, spesielt de glattbarberte, kommer til å la seg imponere av deg At du som ei relativt ung kvinne, ikke er redd for å la håret gro litt. Er sikker på at 90% av alle unge kvinner på treningssentre sliter med det samme dilemmaet.. "Må jeg shave meg før jeg drar på treningssenteret.. æh... faen.. jeg gjør det bare sånn i tilfellet et fremmed menneske jeg ikke har noe forhold til skulle se meg og tenke at jeg er ekkel". Anonymous poster hash: 58ade...f11
allesote Skrevet 23. oktober 2015 #15 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg syns du burde gjøre det du vil, og føler deg mest komfortabel med. Selv er jeg 20 med en liten busk, rett og slett fordi jeg er mest komfortabel slik. Liker ikke å være glattbarbert (føles ut som jeg er 12), men heller ikke å ha en ukontrollerbar busk! Rett etter at jeg sluttet å barbere meg glatt nedentil var jeg blyg i offentlige garderober, men ingen har hverken sett rart på meg eller kommentert det (brukte å se etter om noen så på i starten), og nå er jeg heeelt komfortabel i offentlige garderober også. Har funnet ut at dette er det jeg liker, og jeg har lært meg å gi litt faen i hva andre måtte mene om det 1
Maximillian Cohen Skrevet 23. oktober 2015 #16 Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Nå vet jeg ikke hva kvinner tenker og mener, i hvert fall ikke alltid, men i garderober for menn er i hvert fall alt godkjent. Jeg har aldri opplevd at noen har fått problemer på grunn av utseende, verken den ene eller andre veien. Kan ikke tenke meg til at kvinner er så alt for mye vanskeligere...og om de er det så er det alltids plass i herregarderoben. Endret 23. oktober 2015 av Maximillian Cohen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå