Gå til innhold

Joggere... se hit:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp begynt å jogge (holdt på i 3 uker) og det er tungt. Jogger/går i ca en halvtime.

Lurer litt på hva som er vanlig, og hva man bør mtp formen og oppstramming av kropp. Så her er spørsmålene:

* Hvor ofte jogger du?

* Hvor langt jogger du?

* Når begynte du å merke forskjell på kroppen (ble mer definert)?

Anonymous poster hash: bf7bd...25c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

2-4 ganger i uka.

Usikker på hvor langt med jogger rundt i rundt 50 min.

Jogger kun for vedlikehold.

Skrevet

Jogger 3-4 ganger i uka, av og til oftere. 45-60 min. Fikk en mer definert kropp etter ca 1 år, men jeg spiser bare dritt. Tror ikke jeg begynte å få "bedre" kropp før jeg begynte å trene styrke ved siden av. Var tynn fra før, men muskel-løs...nå har jeg fått 4-pack! :-)

Skrevet

Har nettopp begynt å jogge (holdt på i 3 uker) og det er tungt. Jogger/går i ca en halvtime.

Lurer litt på hva som er vanlig, og hva man bør mtp formen og oppstramming av kropp. Så her er spørsmålene:

* Hvor ofte jogger du?

* Hvor langt jogger du?

* Når begynte du å merke forskjell på kroppen (ble mer definert)?

Jeg jogger 1-2 ganger i uka og mellom 5-8km hver gang. Jeg jogger for lite til å bygge muskler eller gå ned vesentlig i vekt. Jeg vedlikeholder vekt med den jogginga jeg driver med. 

Jeg husker jeg hadde dilla på jogging en periode og løp MYE. Da merket jeg at bena ble fastere og at jeg ble slankere rundt livet. Nå er jeg relativt slank fra før av. 

Anonymous poster hash: 3ac64...d7c

Skrevet

TS her! Tusen takk for alle svar. Er godt i gang med å jogge 3 ganger i uken nå, og målet mitt i første omgang er å løpe 5 km uten pause. Håper selvsagt at kroppen blir fastere av dette, må jo bli det for jeg merker godt at jeg har jogget. Hehe:) Det rare er jo at det er i overkroppen og skuldrene jeg blir støl, men kan nok ha noe å gjøre med at jeg går og står mye på jobb?!

Anonymous poster hash: bf7bd...25c
Gjest Runforit
Skrevet

Har nettopp begynt å jogge (holdt på i 3 uker) og det er tungt. Jogger/går i ca en halvtime. Lurer litt på hva som er vanlig, og hva man bør mtp formen og oppstramming av kropp. Så her er spørsmålene: * Hvor ofte jogger du?* Hvor langt jogger du?* Når begynte du å merke forskjell på kroppen (ble mer definert)?   Anonymous poster hash: bf7bd...25c

Jogger hovedsaklig hver dag.

Jogger 4-5 mil i uka

Merket forskjell på knapt 1 mnd, men det var aldri målet. Var slank fra før så det å jogge skrellet bort siste bit av overflødig fett temmelig effektivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...