AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Skrevet 22. oktober 2015 Uten å støve ned hele rommet? Jeg har prøvd med feiebrett.. Men det blir mye gris. Kan jeg bruke støvsuger? Tips mottas med takk! 😊Anonymous poster hash: 672a3...dee
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #2 Skrevet 22. oktober 2015 Da må du bruke en aske-støvsuger tror jeg, ville i alle fall ikke tatt sjangsen på å bruke en vanlig en. Men er det ikke en sånn skuff under peisen som du kan ta ut? Vi pleide nå å ta den ut, og tømte det i en pose som vi holdte igjen i det vi snudde skuffen rundt. Anonymous poster hash: 3dd85...1f4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #3 Skrevet 22. oktober 2015 Bruker du støvsuger må du bruke en spesiell askesuger i tillegg, ellers ødelegger du støvsugeren din. Denne er stor og uhåndterlig, og tar stor plass. Før jeg fikk ny ovn med en praktisk askeskuff til å trekke ut, brukte jeg en skuffe. Det er ikke krise om det ligger igjen litt i kriker og kroker. Anonymous poster hash: 3e04f...ee5
Try2 Skrevet 6. november 2015 #4 Skrevet 6. november 2015 bruker en jernspade - og spar opp i en liten jernbøtte med lokk. Så setter jeg den på verandaen - så tar jeg det i en plastpose når jeg spar aske neste gang. Til sommern gjør jeg det samme + at jeg tar opp askestøvet med støvsuger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå