AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Skrevet 22. oktober 2015 Er dette trygge nettsider? Tips til andre trygge og billig nettsider tas imot med stor takk ☺Anonymous poster hash: 7a611...1fa 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #2 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg handler der ikke da jeg mistenker at produktene ikke er ekte. Det har skjedd alt for mange ganger at det er forskjell på produktene jeg har kjøpt på blush og blivakker ser annerledes ut enn de jeg har kjøpt i frisørsalong eller hos hudpleier. Alt fra forskjellig font på eskene, andre farger, og annen lukt på produktet. Jeg har også snakket med en god del frisører og selgere som sier at siden deres produkter kun skal selges hos autorisert salong, så er produktene de selger på blush og blivakker falske... Innehavnerne av disse sidene påstår at det bare er parallellimport, men jeg tror ikke noe særlig på det... Har hørt det samme om flere rimelige nettsider, strawberrynet etc... Anonymous poster hash: 4ce10...cd6 1
ClosedParadise Skrevet 22. oktober 2015 #3 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg har hørt at varer har vært falske fra blivakker, men jeg har alikevel kjøpt tigi shampo og balsam + en hårolje og varmebeskyttende. Og det var ekte. 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #4 Skrevet 22. oktober 2015 Har liksom også hørt at det kan være falske varer, derfor er jeg skeptisk. Men det var så fine priser 😔Anonymous poster hash: 7a611...1fa
ClosedParadise Skrevet 22. oktober 2015 #5 Skrevet 22. oktober 2015 Har liksom også hørt at det kan være falske varer, derfor er jeg skeptisk. Men det var så fine priser Anonymous poster hash: 7a611...1fa Ja, veldig fine priser. Men jeg har heldigvis vært heldig med å motta ekte varer. Så det er kanskje noe ekte, og noe uekte... Jeg tror for.eks at tingene fra Victorias secret er uekte......
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #6 Skrevet 22. oktober 2015 Ja, det er kjipt at det er så vanvittig dyrt med varer fra salong. Men kan trøste deg med at da jeg svitsjet tilbake til dyre salongprodukter, oppdaget jeg at de var drøyere i bruk enn sjampoen jeg kjøpte på blivakker... Anonymous poster hash: 4ce10...cd6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #7 Skrevet 22. oktober 2015 Ho over nevner Victorias Secret, og de jeg har bestilt var hvertfall ekte Anonymous poster hash: b632f...314 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #8 Skrevet 22. oktober 2015 Det er bullsh*t at varene hos blush.no er falske. Jeg vet ikke med Blivakker.no , men jeg er fast kunde hos Blush og har vært det i 3 år nå. Firmaet eies av Komplett.no og alle varene jeg har kjøpt har jeg sammenlignet med varer i frisørsalong og andre vanlige butikker. Ingen forskjell i lukt, mengde, konsistens eller lignende. For all del - fortsett å handle hos frisørsalonger for tredobbel pris. Selvfølgelig anbefaler ikke de at du skal kjøpe på nett, det taper de jo på. Enkel markedsføring og salgtriks. Anonymous poster hash: 372ff...30b 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #9 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg vet at både Blush og BliVakker har solgt falsk mac sminke, men jeg tror ikke alle produktene er falske. Personlig har jeg ikke lyst å risikere å få falske eller gamle produkter, da bruker jeg heller sider som feelunique.com Anonymous poster hash: 24cbd...c49
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #10 Skrevet 23. oktober 2015 Nå må dere skjerpe dere. Det er IKKE lov å selge falske varer i Norge, så get a grip!Anonymous poster hash: a8356...4c1 3
OPIgirl Skrevet 23. oktober 2015 #11 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg har vært kunde hos blivakker.no i flere år og jeg har aldri mottatt en falsk vare.
Tigerstaden Skrevet 23. oktober 2015 #12 Skrevet 23. oktober 2015 Personlig liker jeg bedre å handle fra feelunique og allbeauty, men hvis jeg har vært sløv og gått tom for et produkt, så har jeg handlet hos de norske nettsidene.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #13 Skrevet 23. oktober 2015 Er dette trygge nettsider? Tips til andre trygge og billig nettsider tas imot med stor takk ☺Anonymous poster hash: 7a611...1fa Dette finner du svar på,på sidene til blush.no i alle fall. De har lisens til å selge ekte varer av ulike produkter. Jeg har handlet mye hos blush litt hos blivakker. Der er aldri tull, bortsett fra når jeg bestiller samtidig mye, da blir ting sendt med postnord og der er detalltid krøll. Ekte produkter og grei levering når du bestiller lite nok til at det går ned i vanlig hjemmepostkasse. Klart de som selger samme,produkter med god fortjenste ikke ønsker å miste kunder til internetthandel og dermed snakker nettbutikker ned. Det bør du være obs på når du leser og vurderer svarene i tråden. Anonymous poster hash: da3f9...ba8
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #14 Skrevet 23. oktober 2015 Personlig liker jeg bedre å handle fra feelunique og allbeauty, men hvis jeg har vært sløv og gått tom for et produkt, så har jeg handlet hos de norske nettsidene. Kunne du gitt full adresse til disse to sidene du tipser om? Er det .com?Anonymous poster hash: da3f9...ba8
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #15 Skrevet 23. oktober 2015 Kunne du gitt full adresse til disse to sidene du tipser om? Er det .com?Anonymous poster hash: da3f9...ba8 Det er jo bare å skrive dem inn i google! Anonymous poster hash: 978fd...5f1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå