Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2004 #1 Skrevet 26. september 2004 Noen som kan anbefale noen bra bøker som om handler markedsføring. Gjerne andre bøker enn direkte pensum bøker. Liker godt Pierre Bourdieu, så gjerne noe litteratur fra han.
Gjest Morild Skrevet 26. september 2004 #2 Skrevet 26. september 2004 Denne er kanskje på pensumlista di, men den er god; Markedsføringsledelse av Framnes og Thjømøe.
Arwen Skrevet 26. september 2004 #3 Skrevet 26. september 2004 den beste pensumboka jeg har Cialdini: påvirkning - teori og praksis har ikke lest utenom pensum enda
Piglet Skrevet 27. september 2004 #4 Skrevet 27. september 2004 Denne er veldig spennde: Unik nu ...eller aldrig/En Corporate Religion-bog (2001 Børsens Forlag): Udgivet i England, Kina, Norge og Danmark Er solgt i mere end 10.000 eks. worldwide Ellers er jo Kotler en klassiker. Synes også Aakers Brand Leadership er spennede. Jeg har lest Bourdieus Af Praktiske Grunde. Spennde tema, men utrolig tungt tilgjengelig. Piglet
Hu i Svingen Skrevet 27. september 2004 #5 Skrevet 27. september 2004 Ellers er jo Kotler en klassiker. Synes også Aakers Brand Leadership er spennede. Begge er egentlig must, men Aaker er ulidelig omstendelig, selv om innholdet er bra... Glad jeg er ferdig med dem begge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå