Gå til innhold

Fått denne som åpningsreplikk på Sukker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Dette er sannsynligvis den beste profilen jeg har sett her inne."

Sendt fra en mann.

...og ikke noe mer i første omgang? Selvfølgelig en hyggelig melding å få, men også tvilsom og trolig masseprodusert, eller hva sier dere?

Anonymous poster hash: aa1ef...4a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt profilen min er veldig god og mange syns den er interessant.. sikkert mange som sier det for å smiske litt kanskje.. ;)

Skrevet

Jeg fikk noen ganger lignende meldinger jeg og, men jeg er overbevist om de var masseproduserte og at mennene ikke en gang hadde lest det som stod i profilen.

For meg var de meldingene der omtrent like interessante som de som kun inneholdt ordet "søt" eller "sexy".

Skrevet

Lol, minner meg om Nettby.

Skrevet

Den har jeg fått. I tilegg til folk som sier den er interessant. Førstnevnte tror jeg ikke på, men jeg sier jo selv til folk at de har interesant profil om jeg mener det, så folk som skriver det og følger opp med spørsmål tror jeg på :)

Anonymous poster hash: 2cab0...44a

Skrevet

Den har jeg fått. I tilegg til folk som sier den er interessant. Førstnevnte tror jeg ikke på, men jeg sier jo selv til folk at de har interesant profil om jeg mener det, så folk som skriver det og følger opp med spørsmål tror jeg på :)

Anonymous poster hash: 2cab0...44a

Ja, jeg svarte han og sa det var en hyggelig melding. Vi chattet lenge etterpå og det var tydelig at han hadde lest profilen. Var nok noe med blanding av humor og intellekt som gjorde at ihvertfall jeg likte hans profil godt. Har nok skrevet noe selv også med litt dybde uten at det jeg vil sitere det direkte her. Virket uansett som at han tok tegninga, men mulig han likevel bare er en player. Tror vel i grunn mest det siste, til tross for at jeg har gitt klar beskjed om at jeg ikke er ute etter kun uforpliktende sex. Mannfolk  :ler:

Skrevet

Ja, jeg svarte han og sa det var en hyggelig melding. Vi chattet lenge etterpå og det var tydelig at han hadde lest profilen. Var nok noe med blanding av humor og intellekt som gjorde at ihvertfall jeg likte hans profil godt. Har nok skrevet noe selv også med litt dybde uten at det jeg vil sitere det direkte her. Virket uansett som at han tok tegninga, men mulig han likevel bare er en player. Tror vel i grunn mest det siste, til tross for at jeg har gitt klar beskjed om at jeg ikke er ute etter kun uforpliktende sex. Mannfolk  :ler:

article-2209788-153E7E7A000005DC-798_634

• Liker 1
Skrevet

Mener dere det? Masseprodusert? Søren jeg som ble virkelig sjarmert når jeg fikk en sånn melding!

"Wow du har den beste profilteksten jeg har kommet over her, jeg liker de samme tingene, hvis jeg noen gang skal møte noen herfra så må det bli deg".

Jeg er helt seriøs, jeg trodde han mente det oppriktig, for jeg har tenkt det samme om enkelte profiler selv bare ikke turt å skrive det.

Anonymous poster hash: 56dca...9b2
  • Liker 1
Skrevet

Får vel 10 av de om dagen.

Anonymous poster hash: fb6b2...518
Skrevet

Fikk en sånn på en datingside en gang. Lo meg i hel, for jeg hadde ikke rukket å skrive noe som helst. Hadde ikke en gang oppe et bilde. Hadde kun god match med fyren.

Anonymous poster hash: a751a...a48

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...