Gå til innhold

Forelsket i en som overhodet ikke er min type

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette høres kanskje veldig teit ut, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. Er helt gal etter en fyr jeg har snakket og hengt en del med. Det som er så rart at utseendemessig er han ikke min type i det heletatt.. Jeg er 175, han er ca like høy som meg om ikke lavere. Jeg veier sikkert dobbelt så mye som han, haha. Det virker som om han liker meg også, og det har han vel sagt ganske rett ut. Han er veldig pen, men jeg føler meg liksom så maskulin i forhold til han..? Hva hadde dere tenkt her? Vi klaffer helt fantastisk på prat og alt, og er ellers en god match.

Anonymous poster hash: d68bf...99f

Videoannonse
Annonse
Gjest supernova_87
Skrevet

Samma det vel! Om du kan tenne på ham og dere ellers er en god match, kjør på! Hadde ikke latt noe sånt stoppe meg, om jeg var "gal etter en fyr"!  :laugh:  :biggrin:  :sjenert:  :strix:

Skrevet

Du kan ikke date noen annerledes enn deg selv, det vil bekymre overklassen

Anonymous poster hash: 64aa6...ff6
Skrevet

Høres jo ut som om du forsøker å overbevise deg selv og nå trenger ekstra overbeviselse fra andre. Bare dump han, du vet at dette ikke er en ekte mann som kan gi deg det du fortjener.

Anonymous poster hash: d4e32...776
Skrevet

Følg hjertet ditt. Har ikke noe å si hvor maskulin eller feminin man er i forhold til høyde, samme med høyde og vekt. Liker man noen og har det fint sammen er vel det alt som betyr noe. Gi ham en sjanse!

• Liker 1
Skrevet

Skal se det er fint å prøve noe litt utenfor det som er ens "vanlige type" innimellom.

Skrevet

tommy.gif

Haha får meg ofte en god latter av det du poster :)

Anonymous poster hash: 50f69...9f2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...