Gå til innhold

Bleiking eller fjerning av hår på overleppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Jeg har lenge slitt med litt mørke hår på overleppen.. For mangen år tilbake så var jeg veldig desperat etter å få hårene vekk så jeg baberte meg noen ganger..og hårene ble da litt mer synlig og mer mørkere..jeg har også prøvd voksing men det har også fungert dårlig for min del..

Jeg har lest litt på nettet om sånn bleiking for ansiktshår, lurer på om det er noen som har prøvd det? Er det sånn at fargen blir vasket vekk etterhvert eller holder den lenge? altså om den er permanent sånn som vanlig hårfarge?

Har også lest om et produkt som heter "Fuzz off" som er en krem man tar på der man ønsker å fjerne hår i fjeset og så faller hårene av etter behandlingen? vet ikke om det hørtes litt for godt til å være sant ut? Legger med link av den så dere kan se;

http://www.sephora.com/fuzz-off-super-fast-fresh-scented-facial-hair-removal-cream-P378376

Begynner å bli veldig desperat nå..men gidder ikke kjøpe inn masse produkter om det bare er tull eller ikke funker.

Noen som har noe erfaring eller anbefalinger til meg? :)

Anonymous poster hash: 87338...5a2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen??

Skrevet

Jeg har prøvd bleiking. Funker bra, men mine hår er så mørke at jeg må gjøre det hver/annen hver uke.. Men jeg tørr ikke vokse, i tilfelle det blir verre.

Anonymous poster hash: 2fdb9...fd3
Skrevet

Jeg har prøvd bleiking. Funker bra, men mine hår er så mørke at jeg må gjøre det hver/annen hver uke.. Men jeg tørr ikke vokse, i tilfelle det blir verre.

Anonymous poster hash: 2fdb9...fd3

aahh..skjønner! Men er det bleiking som er for ansiktshår eller?

Tror du det går ann å bruke permanent hårbleiking(til hodet altså) på overleppen?? hahha kanskje det holder på bleikingen som det gjør på hodet? haha sikkert teit spørsmål men lurer på om noen har prøvd det jeg

Skrevet

Kanskje du kan bruke Veet til bleking av overleppen? Du får med to kremer du skal blande sammen og føre på, og ha på i 15 min., før den fjernes. :) Du får kjøpt det på Cubus og H&M hvertfall :)

Anonymous poster hash: 9cbce...1a7
Skrevet

Kanskje du kan bruke Veet til bleking av overleppen? Du får med to kremer du skal blande sammen og føre på, og ha på i 15 min., før den fjernes. :) Du får kjøpt det på Cubus og H&M hvertfall :)

Anonymous poster hash: 9cbce...1a7

ååå! Det har jeg aldri sett eller hørt om, men det skal jeg prøve ut :) Takk for svar :D

Skrevet

Bruker en hårfjerningskrem for ansiktet fra vita :) en gang i månaden kanskje, og tar bare noen minuter!

Anonymous poster hash: 2179d...783

Skrevet

Bruker en hårfjerningskrem for ansiktet fra vita :) en gang i månaden kanskje, og tar bare noen minuter!

Anonymous poster hash: 2179d...783

Visste ikke at det fantes sånne norske produkter for dette jeg :fnise:  Jeg har alltid trodd det har vært noe man må bestille fra andre land hahaha, uff jaja takk for tips :D

Skrevet

Ta heller laser i profesjonell salong. Sjekk at de bruker diodelaser. Koster mer, men er så verdt det. Og bare for en bart så er det ikke så dyrt heller.

Anonymous poster hash: b0273...e53
  • Liker 1
Skrevet

Ta heller laser i profesjonell salong. Sjekk at de bruker diodelaser. Koster mer, men er så verdt det. Og bare for en bart så er det ikke så dyrt heller.

Anonymous poster hash: b0273...e53

Ja har vurdert det :) Men er gravid nå så har ikke muligheten på ennå 6 mnd så må ha noen midlertidig løsning hverfall :) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...