Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er på jakt etter nytt ullundertøy, i hovedsak ulltrøyer (singletter), men også strøpebukser/stillongs (til å ha under bukser).
Hvilket merke anbefaler dere? Bruker ullundertøy fra denne tiden og stort sett ut mars/april, så noe som er holdbart er en fordel. På en annen side er det fint om det ikke er for dyrt, da jeg trenger en del nye. Skal gå under hverdagskær, så er ikke ute etter typiske sportsutgaver. Ønsker også helst mørke farger.

Jeg har noen ulltrøyer fra Cubus som er greie, men skulle gjerne også hatt noen med tynnere stropper. Jeg har også noen av ukjent merke (klippet av lappen) som er kjøpt på Bogerud, disse har holdt godt, men de finnes/fantes bare i hvitt.

Tips til gode ulstrøpebukser tas også imot. Jeg er slank og lav (160cm), orker ikke strømpebukser som er alt for lange! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Pierre Robert sitt ullundertøy er fint til en ok pris :)

• Liker 1
Skrevet

Synes Pierre Robert sitt ullundertøy er fint til en ok pris :)

Da skal jeg ta en titt etter det! Hvordan er det i størrelsen? Ser på nett at de har topper i "S/M", er redd det blir litt stort. Bruker vanligvis xs.

Skrevet

Da skal jeg ta en titt etter det! Hvordan er det i størrelsen? Ser på nett at de har topper i "S/M", er redd det blir litt stort. Bruker vanligvis xs.

Tror kanskje det blir litt stort, bruker S/M selv og bruker vanligvis medium. Det er en viss stretch i dem, men vet ikke om det er nok til at det vil bli seende pent ut.

Skrevet

Tror kanskje det blir litt stort, bruker S/M selv og bruker vanligvis medium. Det er en viss stretch i dem, men vet ikke om det er nok til at det vil bli seende pent ut.

Å nei, det var synd. Da får jeg lete videre!

Skrevet

Calida har fine ullsingleter med tynne stropper. De koster litt, men holder seg fine i årevis. Pierre robert fint med engang, men blir fort slaskete i fasongen, og rakner lett. Det er tilsynelatende billig, men dyrt i forhold til kvaliteten synes jeg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også fornøyd med pierre robert, synes ikke de er i så dårlig kvalitet som folk skal ha det til. Liker både strømpebuksene, singlettene og trøyene.

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp Pierre Robert-singlet for barn, 148/152 eller noe. :sjenert: Er en XS jeg også, og denne passet fint. Mye billigere også! 169 mot 269 for voksen versjonen.

Skrevet

Bruker selv XS og S/M i pierre robert passer fortsatt fint :) Kan anbefales!

Skrevet

Cubus har bra ullundertøy og noen apotek

Skrevet

Safa har laget noen nye gensere, tynne og i mange ulike farger. De er helt fantastiske. De skulle ikke brukes før det ble kaldere men de er så behagelige.....

Anonymous poster hash: 9cc78...df6

Skrevet

Jeg har funnet ut at "alt" ullundertøyet mitt er fra janus! Det har egentlig holdt ganske godt, skal titte etter om de har fått noen nye modeller.

Calida har fine ullsingleter med tynne stropper. De koster litt, men holder seg fine i årevis. Pierre robert fint med engang, men blir fort slaskete i fasongen, og rakner lett. Det er tilsynelatende billig, men dyrt i forhold til kvaliteten synes jeg.

Vet du hvor man får tak i det? Om jeg ikke tar meg råd selv, så er det jo perfekt å ønske seg til bursdag og jul! 
Har en singlet fra Rosemunde, og det er også helt fantastisk (men egentlig alt for dyr ...)

Bruker selv XS og S/M i pierre robert passer fortsatt fint :) Kan anbefales!

Oi, da skal jeg kanskje teste en, hvis jeg finner det i noen butikk!

Jeg kjøpte nettopp Pierre Robert-singlet for barn, 148/152 eller noe. :sjenert: Er en XS jeg også, og denne passet fint. Mye billigere også! 169 mot 269 for voksen versjonen.

Smart! 

Cubus sitt er greit ja, har noe derfra :) Vet du hvilket merke på apoteket? 

Safa har laget noen nye gensere, tynne og i mange ulike farger. De er helt fantastiske. De skulle ikke brukes før det ble kaldere men de er så behagelige.....

Anonymous poster hash: 9cc78...df6

Notert! Hvor skal jeg lete etter de?

Skrevet

Har Cubus begynt med apotek?

Anonymous poster hash: 071f6...d12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...