Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting jeg aldri har skjønt meg på. når man kommer i kontakt med damer på nett og man utveksler snap/tlf. så får man 8 av 10 ganger naken bilde av dama. uten  ha spurt.... why? 

i min verden, så går det da fra å kunne vært potensielt forhold, til hmm dette blir bare sex eventuelt å ikke noe mere... 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha !! 

Det har jeg ALDRI gjort.... :skratte:

Høres jo litt... spesielt ut å gjøre sånt... 

Skrevet

Sånt opplever jeg bare en sjelden gang, og det kommer nesten uten unntak fra sånne som helst bruker ord på maks to stavelser og setninger på maks tre ord. :P

• Liker 1
Skrevet

yeah right :P 

Anonymous poster hash: 59e0a...027
  • Liker 2
Skrevet

Jeg skulle gjerne ha kommet i kontakt med de samme damene som deg.

• Liker 2
Skrevet

Dette kommer andre veien også, har ikke tall på hvor mange uvelkomne peniser jeg har fått bilde av  :fnise:

Anonymous poster hash: 2d778...305
  • Liker 4
Skrevet

det er vel heller det du drømmer om at du skal få...

Skrevet

Jeg skulle gjerne ha kommet i kontakt med de samme damene som deg.

du blir dritt lei etter hvert.... håper man skal møte ei man kan bygge noe med ,så fucker a det opp med og sende sånne bilder.... gidder da ikke være sammen med ei som sender sånt til alle... 

nakenhet skal være noe unikt mellom to mennesker:) skal jo ha den spenninga første gang man skal hmmm do it... lite spenning da man vet hvordan alt ser ut ;) 

Skrevet

Dette kommer andre veien også, har ikke tall på hvor mange uvelkomne peniser jeg har fått bilde av  :fnise:

Anonymous poster hash: 2d778...305

Enig!

Var faktisk en som la meg til på snap som hadde penisbilde i avataren sin.... Spesielt...! Meget spesielt....!

Skrevet (endret)

Det som har skjedd her er at wolfofme har fått nummeret til 2 damer opp gjennom livet, ingen av de har sendt han nakenbilder, så da antar han automatisk at de neste 8 vil gjøre det.

Endret av MinnisMus
  • Liker 3
Skrevet

Det som har skjedd her er at wolfofme har fått nummeret til 2 damer opp gjennom livet, ingen av de har sendt han nakenbilder, så da antar han automatisk at de neste 8 vil gjøre det.

:skratte:

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Samme grunn som hvorfor menn sender oss kvinner penisbilder uten at vi har spurt.

Skrevet

er vel fordi de tror det er det menn vil ha siden mennene sender et lass av dem.

Anonymous poster hash: 9d456...f3a
  • Liker 2
Gjest Overrasket
Skrevet

:rulle:

Gjest Lady Mondegreen
Skrevet

post-95835-0-57268200-1445517230.png

Skrevet

Interessant teori og observasjon TS.

Nå bruker ikke jeg snapchat eller lignende, men skal innrømme at den ene uka jeg hadde snapchat ble det mange nakenbilder når jeg dusjet etter fylla. Heldigvis hadde jeg ingen PÅ snapchat så jeg sendte de ikke til noen, men tror nok at jeg kunne sendt de som en "morsom" "teasende" greie om jeg hadde hatt noen kjekke gutter på lista.

Kan ikke forklare hvorfor, kanskje fordi den personen jeg er irl er ganske prippen, mens når jeg tar og ser bilder av meg selv får jeg en kunstnerisk sans for de og blir veldig fornøyd med at jeg også kan se flott og sexy ut og får lyst til å vise den siden av meg til hele verden siden jeg ellers kanskje blir sett på som en grå mus.

Anonymous poster hash: 07da9...d03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...