AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #22 Skrevet 22. oktober 2015 Eh, i KONDOMEN SÅKLART. Man har ikke ONS uten kondom! Både pga sykdommer (40% av befolkningen har) og uønsket graviditet. Anonymous poster hash: 8b37b...ed3 3
Charmander Skrevet 22. oktober 2015 #23 Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Eh, i KONDOMEN SÅKLART. Man har ikke ONS uten kondom! Både pga sykdommer (40% av befolkningen har) og uønsket graviditet. Anonymous poster hash: 8b37b...ed3 Har du hatt sex før eller? Du tar ut tissen, av med kondomen og runker ett eller to drag å kommer på vedkomne uten noen penetrering uten kondom. Jeg har hatt sex første gang med en jente uten kondom engang, men hun sa hun ikke hadde hatt sex på flere år så ble jeg veldig full og det ble hun også så vi hadde ikke noen kondom der rett og slett. Endret 22. oktober 2015 av Charmander
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #24 Skrevet 22. oktober 2015 Har du hatt sex før eller? Du tar ut tissen, av med kondomen og runker ett eller to drag å kommer på vedkomne uten noen penetrering uten kondom. Jeg har hatt sex første gang med en jente uten kondom engang, men hun sa hun ikke hadde hatt sex på flere år så ble jeg veldig full og det ble hun også så vi hadde ikke noen kondom der rett og slett. Garantert mere enn deg ihvertfall, innlegget ditt henger ikke på greip. Det er ingen menn som tar av kondomen etter penetrering for å kunne runke og sprute på dama, isåfall må jeg si du har en respektløs og snodig fetisje eller vane. Det er vanlig å avslutte i kondomen. Det har såklart hendt at man ikke har kondom, men om man fremdeles velger å ha sex så får man også face konsekvensene av det på en voksen måte. Ikke sutre over sykdommene man får og ikke bli fortvila når kidden kommer! Anonymous poster hash: 8b37b...ed3 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #25 Skrevet 22. oktober 2015 I kondomet!Anonymous poster hash: a6de1...3be
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #26 Skrevet 22. oktober 2015 Kjøp dildo.Anonymous poster hash: 5dfb2...7f9 1
Cinder Skrevet 22. oktober 2015 #27 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg liker ikke fremmed manns sæd i munnen eller i ansiktet. Alle andre steder er OK.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #28 Skrevet 22. oktober 2015 Nå mistet jeg veldig lysten til å kysse dama på munnen, niplene, magen eller skrittet. Uff, nå fikk jeg mange ekle bilder i hodetAnonymous poster hash: 982c0...9be 1
Tiuren Skrevet 23. oktober 2015 #29 Skrevet 23. oktober 2015 Nå mistet jeg veldig lysten til å kysse dama på munnen, niplene, magen eller skrittet. Uff, nå fikk jeg mange ekle bilder i hodetAnonymous poster hash: 982c0...9be Fordi hun har hatt sex med noen før deg? Det går over når du blir voksen.... 3
Maria92 Skrevet 25. oktober 2015 #30 Skrevet 25. oktober 2015 Om jeg kan dusje etterpå/dagen ber jeg alltid om å få det i ansiktet/munnen eller puppene. Rumpa har jeg aldri vært fan av, for da ser jeg jo ikke om jeg får tørket bort alt! Når det er sagt er det jo DIGGERE at han kommer mens han er inni meg, så man kjenner det pumpe. Med eller uten kondom har ikke så mye å si da, det kjennes godt uansett.
DeLorean Skrevet 25. oktober 2015 #31 Skrevet 25. oktober 2015 Om jeg kan dusje etterpå/dagen ber jeg alltid om å få det i ansiktet/munnen eller puppene. Rumpa har jeg aldri vært fan av, for da ser jeg jo ikke om jeg får tørket bort alt! Når det er sagt er det jo DIGGERE at han kommer mens han er inni meg, så man kjenner det pumpe. Med eller uten kondom har ikke så mye å si da, det kjennes godt uansett. Hvis du blir gravid har det veldig lite å si om det var diggere.
Gorgonzola Skrevet 30. oktober 2015 #33 Skrevet 30. oktober 2015 I fitta er helt uaktuelt. Foretrukken rekkefølge: I munnen, på puppene eller i "to'ern".
Gjest Hummels Skrevet 30. oktober 2015 #34 Skrevet 30. oktober 2015 Forskjellige steder. Forskjellig fra dame til dame. Noen kommer jeg inni. Med kondom altså.
Gorgonzola Skrevet 30. oktober 2015 #35 Skrevet 30. oktober 2015 Forskjellige steder. Forskjellig fra dame til dame. Noen kommer jeg inni. Med kondom altså. Jamen da kommer du ikke inni?
Gjest Hummels Skrevet 30. oktober 2015 #36 Skrevet 30. oktober 2015 Jamen da kommer du ikke inni? Joda. Inni kondomen inni henne.
SuperMann1 Skrevet 30. oktober 2015 #37 Skrevet 30. oktober 2015 (endret) Inni kondomet inni musa, om hun ikke har andre ønsker. Synes det er respektløst å dra den ut og sprute på fremmend kvinnekropp om hun ikke ønsker det selv. Dessuten har man ikke så mye kontroll på hvor spruten treffer heller, om det kommer noe nedi senga, så trenger det gjennom lakenet, og størknet sæd lukter pyton :-P Men så har det vært ei stund siden jeg ble med damer hjem, så mye vann har vel rent i elva siden den gang ;-) Endret 30. oktober 2015 av SuperMann1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #38 Skrevet 31. oktober 2015 Hvem spør "Hvor skal du ha spruten?"På ONS er kondom en selvfølge, og med mindre jenta uttrykker et spesielt ønske om å få satsen i trynet eller andre steder, så kommer man selvsagt inni henne, med kondomen på. Anonymkode: 3b855...b53
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå