Gå til innhold

ONS, hvor kommer han?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tar denne anonymt jeg....  :rolleyes:

Hvor er det vanligst at han kommer når man har ONS? Etter å ha vært i et langvarig forhold er jeg blitt vandt med en måte å gjøre det på  :hakeslepp: , men lurte bare på om det var noen som hadde forventninger og tanker om slikt..... ?

Vil jo liksom ikke skuffe noen heller når muligheten byr seg  :rolleyes:

Anonymous poster hash: cfd0b...65f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der man vil, men hvis det er snakk om ansikt ville jeg absolutt spurt først. Og dersom det er snakk om å komme inne i dama skal jo dette helst skje inni en kondom.

• Liker 5
Skrevet

Inn i en kondom, eller i et håndkle i nærheten :)

eventuelt i dama om dette er greit for henne,...mange som bare kjører på uten å faktisk bry seg med å sjekke om hun faktisk ønsker det eller går på prevensjon...

Skrevet

Ansiktet synes jeg er litt "turn off", men hver sin lyst. Synes egentlig det er best inni...

Anonymous poster hash: cfd0b...65f
Skrevet

eventuelt i dama om dette er greit for henne,...mange som bare kjører på uten å faktisk bry seg med å sjekke om hun faktisk ønsker det eller går på prevensjon...

Omg så turn off! 

Anonymous poster hash: 901e5...988

• Liker 1
Skrevet

I kondomet.

• Liker 12
Skrevet

Omg så turn off! 

Ja er enig i den, men heller det enn gravid !

Dessuten er ONS turn off i utgangspunket så...:P

Skrevet

Ja er enig i den, men heller det enn gravid !

Dessuten er ONS turn off i utgangspunket så... :P

La han i det minste sprute på magen din da? :)

• Liker 1
Skrevet

Man kjører da ikke bare på, voksne folk må da kunne snakke sammen og ( ikke bare ligge sammen) :)

Men mine preferanser er: inni, utenpå (musa) eller på magen. I den rekkefølge. Siste valg er på lakenet eller i taket avhengig av retning ;) 

• Liker 1
Skrevet

alltid best og komme i munnen på dama;) 

Anonymous poster hash: 32cce...d87
Skrevet

La han i det minste sprute på magen din da? :)

Ja greit! :P

Skrevet

Har opplevd at karer bare kjører på uten å spørre først?

Hva Gjør du når han bare spruter deg i fjeset uten å spørre? Sier du æsj æsj?

Gjest Castielz
Skrevet

Det eneste riktige svaret her er: i kondomen.

Bruk hodet!

Ja jeg vet jeg har vist min motstand mot kondomer i andre tråder, men så driver jeg aldri med ONS, men de ytterst få gangene det har skjedd, har jeg aldri brukt gummi.

De aller fleste mennesker der ute er skitne, så beskytt deg selv!

Skrevet

Har opplevd at karer bare kjører på uten å spørre først?

Hva Gjør du når han bare spruter deg i fjeset uten å spørre? Sier du æsj æsj?

Er ikke alle som spør om hvor han kan sprute nei...

Jeg har ikke vært i situasjoner hvor han spruter meg/skal til å sprute meg i ansiktet ,så det kan jeg ikke svare på..:)

Skrevet

Nei, det er vel ikke alltid man setter seg ned og diskuterer gjennom hvor man kan sprute.... Men å bare kjøre på, og la det stå til inni henne uten kondom, uten å sende et hint på om det er OK er ikke greit.

Etter min mening.

• Liker 2
Skrevet

Der man vil, men hvis det er snakk om ansikt ville jeg absolutt spurt først. Og dersom det er snakk om å komme inne i dama skal jo dette helst skje inni en kondom.

Helst i en kondom?😲 Kan ikke fatte hvis folk er så dumme hvis de har sex UTEN kondom på et ons.. Det er å spille russisk rulett! Er en grunn til at jeg aldri skal ha ons. Nordmenn er dårligst i verden på beskyttelse. Ikke rart helsestasjonene blir kalt klamydia-gården...

Anonymous poster hash: 5bea6...784

• Liker 1
Skrevet

Jeg lar han komme i munnen min. Det er diggest :)

Anonymous poster hash: f64e6...688
Skrevet (endret)

Som mann: Jeg spør om ansiktet eller i munnen, om det er utelukket så kommer jeg der det er mest praktisk men gjerne på mage, pupper eller på stumpen. Jeg liker best å komme inni om jeg har sex uten kondom.

Til deg som lurte: Du tar jo av kondomen før du kommer og spruter hun der du får / vil / ønsker.....

Endret av Charmander
Skrevet

Helst i en kondom?😲 Kan ikke fatte hvis folk er så dumme hvis de har sex UTEN kondom på et ons.. Det er å spille russisk rulett! Er en grunn til at jeg aldri skal ha ons. Nordmenn er dårligst i verden på beskyttelse. Ikke rart helsestasjonene blir kalt klamydia-gården...

Anonymous poster hash: 5bea6...784

Ja det skal jo helst det, men vi vet jo at man i Norge er ELENDIGE på kondombruk. Prøvde bare å være litt realistisk i posten min ;)

Selv har jeg aldri ONS uten kondom, men nå har jo ikke det vært aktuelt for meg på en god stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...