AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Skrevet 22. oktober 2015 ... og gutta her klager på oss jenter? Nå har jeg vært kul og utadvendt og startet ganske mange samtaler på Tinder med matchene mine. Sjeldent bare "hei" men noe som relaterer til profilen deres. 1/5 gidder å svare. Hallo. Oppmerksomhetssyke gutter ass. Anonymous poster hash: f48f7...1ce 4
Gjest BethD Skrevet 22. oktober 2015 #2 Skrevet 22. oktober 2015 Tinder er bare et idiotisk tidsfordriv, ikke ta det så seriøst..
Gjest Overrasket Skrevet 22. oktober 2015 #3 Skrevet 22. oktober 2015 De er vel ikke oppmerksomhetssyke dersom de får oppmerksomhet men ikke vil ha den?
Svampebob1 Skrevet 22. oktober 2015 #4 Skrevet 22. oktober 2015 Sikker på at alle er så aktive på Tinder? Sikker på at selv om de er på Tinder så er de åpne for å chatte med folk på nett? Ikke sikkert de har tid/lyst.
Gjest Gjest_Svampebobb1 Skrevet 22. oktober 2015 #5 Skrevet 22. oktober 2015 Sikker på at alle er så aktive på Tinder? Sikker på at selv om de er på Tinder så er de åpne for å chatte med folk på nett? Ikke sikkert de har tid/lyst. ØØHY! Du har rappa nicket mitt ... og gutta her klager på oss jenter? Nå har jeg vært kul og utadvendt og startet ganske mange samtaler på Tinder med matchene mine. Sjeldent bare "hei" men noe som relaterer til profilen deres. 1/5 gidder å svare. Hallo. Oppmerksomhetssyke gutter ass. Anonymous poster hash: f48f7...1ce Det virker som at dette har endret seg litt de siste 4 årene. I starten av min livsfase som singel, så hørte man nesten aldri at jenter klaget på at de ikke fikk svar. Det siste året har jeg registrert at flere og flere klager på dette. Mitt beste råd til deg er at du ikke legger så mye energi i det. Dette er jo en form for avvisning også. Det er viktig at du ikke tar avvisning personlig. Det hjalp masse for min del å sette meg litt inn i hvordan man kan takle avvisning. Ta et søk på Google, så finner du masse informasjon om det :-).
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #6 Skrevet 22. oktober 2015 Kan jo være du skriver til de samme som mange andre kvinner også skriver til. Anonymous poster hash: cd3bf...3f3
Svampebob1 Skrevet 22. oktober 2015 #7 Skrevet 22. oktober 2015 ØØHY! Du har rappa nicket mitt Du som har rappa mitt
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #8 Skrevet 22. oktober 2015 Det er fordi du ikke bruker tinder rett, tinder er en hook-up app, man sveiper de man ser for seg i seng med. om du ikke optimaliserer din profil til å fremstå som du er klar for dette, og du er en middels attraktiv kvinne så vil du heller ikke få svar. Anonymous poster hash: 4fa3b...7c6
Okapi Skrevet 22. oktober 2015 #9 Skrevet 22. oktober 2015 Det er fordi du ikke bruker tinder rett, tinder er en hook-up app, man sveiper de man ser for seg i seng med. om du ikke optimaliserer din profil til å fremstå som du er klar for dette, og du er en middels attraktiv kvinne så vil du heller ikke få svar. Anonymous poster hash: 4fa3b...7c6 Er så rart hvordan dette blir gjentatt som et mantra, når helt åpenbart store deler av brukerne er uenige med deg. Masse kvinner (og menn) skriver helt klart og tydelig i profilen at de ikke er interessert i tilfeldig sex. 4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #10 Skrevet 22. oktober 2015 skriver helt klart og tydelig i profilen at de ikke er interessert i tilfeldig sex. Hva vi aktivt og passivt kommuniserer er to forskjellige ting. Når noen skriver at de ikke er interesser i tilfeldig sex, så betyr ikke dette at de kun er ute etter dating. Det betyr at man ønsker å overbevises om at personen på den andre siden skal tenne behovet for sex i seg. Det er et hinder for den andre personen å overkomme. Man kan protestere og hyle og hoye så mye man vil, komme med eksempler på venner og bekjente som har funnet sine respektive partnere på tinder, så ædda bædda. Tils yvende og sist brukes tinder, på verdensbasis, som en hook-up app. De fleste møter som arrangeres gjennom tinder er møter basert på sex. Om det er engangsknull eller for å finne en knullevenn er uvesentlig. Om man er på utkikk etter den store kjærligheten så er tinder fullstendig feil plattform, andre apper har blitt utviklet i takt med tinders utvikling for å skape en mer "dating basert" plattform. Blendr er en av de, som baserte seg mye på hvordan grindr fungerte. istedenfor sveiping, kobles du gjennom gps systemet på telefonen opp mot mennesker som er i nærheten. Resultatet, en svært usuksessfull app, fordi tinder fungerer så bra for det den er designet for, hook-ups med et godt snev av kontroll over situasjonen. Anonymous poster hash: 4fa3b...7c6
Okapi Skrevet 22. oktober 2015 #11 Skrevet 22. oktober 2015 Selvsagt er intet skrevet i stein, det er jo hele poenget mitt. Din påstand om at Tinder er en "hook-up app" er beviselig feil, og at man ikke finner kjærester der stemmer rett og slett ikke. Det er ikke akkurat mangel på eksempler. 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #12 Skrevet 22. oktober 2015 Selvsagt er intet skrevet i stein, det er jo hele poenget mitt. Din påstand om at Tinder er en "hook-up app" er beviselig feil, og at man ikke finner kjærester der stemmer rett og slett ikke. Det er ikke akkurat mangel på eksempler. Det spiller ingen rolle hvor mange eksempler du kommer dragende med, fordi de alltid vil bli utveiet av eksemplene hvor tinder kun brukes som hook-up app. Den dagen tinder er en ren dating-app skal jeg legge meg langflat, men pr. dags dato. Med data fra mai i år, var det 50 millioner aktive brukere. Om 30 personer på kvinneguiden forteller deg at de har møtt kjæreste, eller kjenner noen som har møtt kjæreste gjennom tinder så faller det i grus mot de store tallene der tinder kun er en ren og skjær hook-up app. Anonymous poster hash: 4fa3b...7c6
Okapi Skrevet 22. oktober 2015 #13 Skrevet 22. oktober 2015 Det spiller ingen rolle hvor mange eksempler du kommer dragende med, fordi de alltid vil bli utveiet av eksemplene hvor tinder kun brukes som hook-up app. Den dagen tinder er en ren dating-app skal jeg legge meg langflat, men pr. dags dato. Med data fra mai i år, var det 50 millioner aktive brukere. Om 30 personer på kvinneguiden forteller deg at de har møtt kjæreste, eller kjenner noen som har møtt kjæreste gjennom tinder så faller det i grus mot de store tallene der tinder kun er en ren og skjær hook-up app. Anonymous poster hash: 4fa3b...7c6 Hvordan i all verden kan du vite det? 2
Gjest BethD Skrevet 22. oktober 2015 #14 Skrevet 22. oktober 2015 Det er fordi du ikke bruker tinder rett, tinder er en hook-up app, man sveiper de man ser for seg i seng med. om du ikke optimaliserer din profil til å fremstå som du er klar for dette, og du er en middels attraktiv kvinne så vil du heller ikke få svar. Anonymous poster hash: 4fa3b...7c6 Det er fordi du ikke bruker tinder rett, tinder er en hook-up app, man sveiper de man ser for seg i seng med. om du ikke optimaliserer din profil til å fremstå som du er klar for dette, og du er en middels attraktiv kvinne så vil du heller ikke få svar. Anonymous poster hash: 4fa3b...7c6 Faktisk flere som er ute etter seriøse mennesker,etter min erfaring.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #15 Skrevet 22. oktober 2015 Hvordan i all verden kan du vite det? La oss gå tilbake til det du skrev tidligere, hvor du poengterte at mange skriver at de ikke er interessert i tilfeldig sex. Dersom tinder ikke er viden kjent for alle at det meste som foregår er tilfeldig sex, hvorfor skulle man behøve å poengtere dette? Om det er mest dating som foregår så ville det vel vært overflødig å poengtere noe sånt? Anonymous poster hash: 4fa3b...7c6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #16 Skrevet 22. oktober 2015 Faktisk flere som er ute etter seriøse mennesker,etter min erfaring. Din erfaring versus 50 millioner aktive brukere betyr dessverre svært lite i denne sammenhegen. Anonymous poster hash: 4fa3b...7c6
Gjest BethD Skrevet 22. oktober 2015 #17 Skrevet 22. oktober 2015 Din erfaring versus 50 millioner aktive brukere betyr dessverre svært lite i denne sammenhegen. Anonymous poster hash: 4fa3b...7c6 Haha okay
Okapi Skrevet 22. oktober 2015 #18 Skrevet 22. oktober 2015 La oss gå tilbake til det du skrev tidligere, hvor du poengterte at mange skriver at de ikke er interessert i tilfeldig sex. Dersom tinder ikke er viden kjent for alle at det meste som foregår er tilfeldig sex, hvorfor skulle man behøve å poengtere dette? Om det er mest dating som foregår så ville det vel vært overflødig å poengtere noe sånt? Anonymous poster hash: 4fa3b...7c6 Det er ikke viden kjent, det er en vanlig fordom. Det er ikke det samme. 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #19 Skrevet 22. oktober 2015 Det er ikke viden kjent, det er en vanlig fordom. Det er ikke det samme. Ok, jeg gir meg. Fortsett å være ulykkelig med hvorfor tinder ikke fungerer for dere når dere bruker det feil. Anonymous poster hash: 4fa3b...7c6
Gjest Gjest_Svampebobb1 Skrevet 22. oktober 2015 #20 Skrevet 22. oktober 2015 Du som har rappa mitt Jeg er nå ikke sikker på det . Dessuten er jeg eldre enn deg. Du må ha respekt for de eldre, vet du .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå