AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Skrevet 22. oktober 2015 Hei! Jeg har funnet en helg der jeg får fri (barnevakt, ingen planlagte hendelser eller arrangementer) og det er sjelden jeg får til. Tenkte å ta meg en tur bort, ettellerannet sted, til en storby, samme hvor. Men det er så vanskelig å søke, når man ikke har noe bestemt ønsket reisemål! Jeg vil reise ett sted hvor det er billig å fly. Blir fra fredag kveld/lørdag morgen til søndag kveld, og da er det jo ofte dyrt å reise. Men det kan jo være tilbud til noen spesielle byer, akkurat den helga? Er det noen som vet om det finnes reisesøkemotorer der man kun trenger å sette inn dato, og får opp tilgjengelige fly akkurat den datoen fra ens valgte utreiseflyplass? Finnes det slike søkefunksjoner hos sas eller norwegian? Anonymous poster hash: 07a59...778
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #2 Skrevet 22. oktober 2015 Hos Norwegian kan du åpne lavpriskalenderen (http://www.norwegian.no/fly/tips/?D_City=OSL&DestinationGroup=12&CurrencyCode=NOK&IncludeTransit=False). Deretter velger du måned under Reiseperiode og klikker på uke, så får du se prisene for hver enkelt dag til hvert sted. Anonymous poster hash: 45963...ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå