AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Skrevet 22. oktober 2015 Og at jeg ikke sitter og venter på ham!? Situasjonen er slik: Vi datet litt,men han viste gjennom ord og handling at han ikke var interessert i et seriøst forhold.Han beholdt profilen sin på datingsider der vi møttes,og da gjorde jeg det samme.Nylig ble jeg betalende medlem og han kommenterte dette med en gang.Det samme gjelder når jeg bytter bilder etc...Han legger alltid merke til alt. Så sender han meg meldinger på fbook av typen: "Jeg regner med du dater noen andre nå" osv...Samtidig som han skriver at han ikke har datet noen andre etter meg.Det vil i så fall bety at han ikke har datet noen på flere år...hvilket jeg har vanskelig for å tro siden han er aktiv på datingsider og legger til nye jenter på fb hele tiden. Har et inntrykk av at han tror jeg sitter og venter på ham..og tror jeg er helt på knærne etter ham..Hvordan kan jeg si i klartekst at jeg ikke gjør det? Anonymous poster hash: a67c8...924
LadyL Skrevet 22. oktober 2015 #2 Skrevet 22. oktober 2015 Er det flere år siden dere datet? Du er ikke interessert i han? Da ville jeg slettet han fra facebook og ikke svart når han sendte mld, rett og slett ikke brydd meg. 3
Gjest supernova_87 Skrevet 22. oktober 2015 #3 Skrevet 22. oktober 2015 Slett ham og blokk ham. Om du faktisk ikke har noen interesse av å verken være venner eller ta opp igjen datingen, hvorfor skal du fremdeles ha ham på Facebook?
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #5 Skrevet 22. oktober 2015 Ja,jeg har vurdert det men vi har hatt en veldig god venne-tone oss imellom.Hadde håpet vi kunne holde på den...Han er grei å spørre om forskjellige ting,men plutselig innimellom helt hverdagslige samtaler kan han komme med slike "bomber" av typen: "Jeg var på vei ut for å møte noen kompiser i kveld,men jeg vil heller være hjemme for å chatte med deg". eller "Jeg savner deg". Prøver han å manipulere meg? Anonymous poster hash: a67c8...924
Gjest BethD Skrevet 22. oktober 2015 #6 Skrevet 22. oktober 2015 Si det til han da.. "jeg er ikke interessert i deg og kunne tenke meg at du sluttet med disse tilnærmelsene. Men vi kan gjerne være venner "
Gjest supernova_87 Skrevet 22. oktober 2015 #7 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg tror egentlig du håper at det han sier er sant, for du savner ham også. Du er redd for at han fremdeles ikke er interessert i et seriøst forhold, men blir smigret av at han tydeligvis fremdeles tenker på deg. Er du sikker på at du ikke sitter og venter på ham?
Gjest BethD Skrevet 22. oktober 2015 #8 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg tror egentlig du håper at det han sier er sant, for du savner ham også. Du er redd for at han fremdeles ikke er interessert i et seriøst forhold, men blir smigret av at han tydeligvis fremdeles tenker på deg. Er du sikker på at du ikke sitter og venter på ham? Virker som hun gjør det, jeg har vert der selv og syns jeg kjenner meg litt igjen..
Eighth Planet Skrevet 22. oktober 2015 #9 Skrevet 22. oktober 2015 Ja,jeg har vurdert det men vi har hatt en veldig god venne-tone oss imellom.Hadde håpet vi kunne holde på den...Han er grei å spørre om forskjellige ting,men plutselig innimellom helt hverdagslige samtaler kan han komme med slike "bomber" av typen: "Jeg var på vei ut for å møte noen kompiser i kveld,men jeg vil heller være hjemme for å chatte med deg". eller "Jeg savner deg". Prøver han å manipulere meg? Anonymous poster hash: a67c8...924 Hvorfor gidder du å sitte høre på det da? Hva med å si at du ikke vil ha det slik og kutt kontakt? Håp om vennskap i en slik situasjon blir bare krøll... Jeg tror egentlig du håper at det han sier er sant, for du savner ham også. Du er redd for at han fremdeles ikke er interessert i et seriøst forhold, men blir smigret av at han tydeligvis fremdeles tenker på deg. Er du sikker på at du ikke sitter og venter på ham? Høres ut som hun gjør det, eller liker oppmerksomheten. Farlig det der..
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #10 Skrevet 22. oktober 2015 Si det til han da.. "jeg er ikke interessert i deg og kunne tenke meg at du sluttet med disse tilnærmelsene. Men vi kan gjerne være venner " Jeg har sagt det tidligere,og han svarer da at han aksepterer det.Så virker alt normalt en stund.Vi chatter som venner.Og så plutselig kommer slike "Jeg har så lyst å se deg igjen" og den type meldinger som lyn fra klar himmel... Jeg tror egentlig du håper at det han sier er sant, for du savner ham også. Du er redd for at han fremdeles ikke er interessert i et seriøst forhold, men blir smigret av at han tydeligvis fremdeles tenker på deg. Er du sikker på at du ikke sitter og venter på ham? Nei,jeg venter ikke.Men HAN tror jo at jeg gjør det.Han spør ofte om jeg dater noen andre for tiden.Jeg har svart at jeg ikke gjør det,fordi jeg er lei av dating og har det bra alene.Virker som han tolker det som at jeg venter på ham. Jeg har datet flere andre etter at ham,men desverre har det ikke blitt noe mer med noen av de.Har ikke sett poenget med å fortelle han det,men kanskje jeg burde. Vurderte også å si jeg hadde kjæreste, men siden han og jeg er aktive på samme datingside vil han jo skjønne at det er løgn. Anonymous poster hash: a67c8...924
Gjest BethD Skrevet 22. oktober 2015 #11 Skrevet 22. oktober 2015 Slett han da, om du ikke ønsker det..?Fins ikke noe vennskap der, når han tydeligvis vil mer og du ikke...
Eighth Planet Skrevet 22. oktober 2015 #12 Skrevet 22. oktober 2015 Om dere ikke har barn eller felles venner/familie så er det bare å ignorere han helt. Så lenge du ikke svarer har han ikke noe å gå etter.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #13 Skrevet 22. oktober 2015 Ja det er sant.Jeg må sikkert bare slutte å svare og slette. Anonymous poster hash: a67c8...924
Kamikatze Skrevet 22. oktober 2015 #14 Skrevet 22. oktober 2015 (endret) En setning her og en setning der, sannhet eller ikke, så holder han deg varm, og håper på sjanse til litt pulings en gang. Vel, ikke så mye håper på, men det virker litt absurd å lukke den døra helt, når det faktisk ikke koster ham en kalori å holde den litt på gløtt. Nei, han sitter ikke å nistirrer på skjermen, og venter på nyss om deg. Han får notifikasjoner og meldinger automatisk i innboksen sin, når du gjør endringer. Så er det like kjapt for ham å skrive en setning eller å like noe, som å slette meldingen. Hvis han virkelig er interessert i deg, ville det ikke vært et fnugg av tvil, allerede for lenge siden. Dere jenter er så enkle. Har man sagt A, tenker dere B - og resten av alfabetet, mens det han egentlig er ute etter er (!) Hvorfor trenger du få ham til å forstå noe som helst? Dette er noe du koker sammen i ditt hode, og dævven som du overtenker. En mann er verdensmester i egne øyne, likegyldig om du forteller ham at han er det eller at han ikke er det. Hva med å løse et kryssord i steden for? Hvilken rolle spiller det for deg om et annet menneske har litt narsissistiske tendenser? Slett ham, så er det ikke noe du trenger plages med. Endret 22. oktober 2015 av Kamikatze 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #15 Skrevet 22. oktober 2015 En setning her og en setning der, sannhet eller ikke, så holder han deg varm, og håper på sjanse til litt pulings en gang. Vel, ikke så mye håper på, men det virker litt absurd å lukke den døra helt, når det faktisk ikke koster ham en kalori å holde den litt på gløtt. Nei, han sitter ikke å nistirrer på skjermen, og venter på nyss om deg. Han får notifikasjoner og meldinger automatisk i innboksen sin, når du gjør endringer. Så er det like kjapt for ham å skrive en setning eller å like noe, som å slette meldingen. Hvis han virkelig er interessert i deg, ville det ikke vært et fnugg av tvil, allerede for lenge siden. Dere jenter er så enkle. Har man sagt A, tenker dere B - og resten av alfabetet, mens det han egentlig er ute etter er (!) Hvorfor trenger du få ham til å forstå noe som helst? Dette er noe du koker sammen i ditt hode, og dævven som du overtenker. En mann er verdensmester i egne øyne, likegyldig om du forteller ham at han er det eller at han ikke er det. Hva med å løse et kryssord i steden for? Hvilken rolle spiller det for deg om et annet menneske har litt narsissistiske tendenser? Slett ham, så er det ikke noe du trenger plages med. Ja det er nettop dette jeg vet (det jeg har uthevet) Føler han kun er ute etter oppmerksomhet (ikke sex) Det er sant det,at det spiller egentlig ingen rolle for meg om han har narsissistiske tendenser men det irriterer meg at han tydeligvis tror jeg er dum nok til å vente på ham.Må vel bryte kontakten helt ja. Anonymous poster hash: a67c8...924
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #16 Skrevet 22. oktober 2015 Hvorfor har du så stort behov for å trykke han ned og fortelle han at han ikke er bra? Hvorfor ikke bare ignorere livet hans og fortsette med ditt eget? Er det flere år siden dere datet? Du er ikke interessert i han? Da ville jeg slettet han fra facebook og ikke svart når han sendte mld, rett og slett ikke brydd meg. Anonymous poster hash: 00a7f...ac3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå