Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2004 #1 Skrevet 26. september 2004 Noen som har vært i Frankrike og handlet Decléor produkter? Hvordan er prisene sammenlignet med de norske? Takk for svar!
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2004 #2 Skrevet 26. september 2004 Har handlet en del Decleor der ja... Husker ikke helt priser da, men billigere enn hjemme. Tror 400 ml rensevann/gele lå på en 23-23 euro stk og sånn hudbalsam for cirka 30? Har iallfall funnet den optimale Decleor-butikken i Cannes! Men vet ikke helt hvor du har tenkt deg da?
Chihiro Skrevet 27. september 2004 #3 Skrevet 27. september 2004 Jeg handlet på Sephora i Bordeaux. Der betalte jeg rundt 30 euro for 15 ml "aromessence". Vet ikke hva det koster hos hudpleier, men på den norske nettbutikken duft.no koster samme produkt 380 kr pluss porto. Så du vil nok spare en god del ved å kjøpe i Frankrike.
Elze Skrevet 27. september 2004 #4 Skrevet 27. september 2004 For noen år siden handlet jeg en del Decleor i Frankrike, og det var mye billigere. Sjekk prisene på det du skal ha i Norge på forhånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå