AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Skrevet 22. oktober 2015 Møtte en fyr for noen dager siden. Vi hadde skrevet en stund før det, jevnlig, men vi er /var begge sånn som brukte litt tid på å svare, så altså en ganske laidback kommunikasjon. Men ordentlige meldinger og god tone og kjemi. Etterhvert ble det oftere og oftere og han ba meg ut. Jeg var travel den perioden og kunne ikke men sa jeg ville. Vi fortsatte å skrive og etter en stund spurte han igjen. Da fikk vi der til. Og møtet var kjempehyggelig. Vi prata nesten uten stopp i 3 timer eller noe og det var han som underveis foreslo at vi skulle kjøpe mer på kafeen. Jeg sa ja til det da. Det var midt i uka og jeg skulle opp tidlig å gjøre noe viktig dagen etter så avslutta etter det og vi tok følge et stykke til veien vår skulle skilles. Jeg synes alt gikk kjempebra og kjemien var enda bedre på ordentlig. Han vet at jeg ikke er tilgjengelig for å møtes igjen denne uka og generelt ikke har mye tilgang på nett osv , men siden han har tatt alt av insj så langt tenkte jeg det var på sin plass at jeg takka for daten og viste at jeg likte det. Så jeg gjorde det ca et døgn etter daten når jeg fikk tid. Lite masete som jeg er skrev jeg bare at jeg syntes det var en veldig hyggelig kveld. Spurte ikke om no eller noe (blant annet fordi jeg i utg punktet er opptatt og utilgjengelig denne uka), men nå føler jeg at jeg var så flink å var tydelig på at jeg likte det men uten å være needy. Men han svarer jo ikke! Haha hva er greia. Venter han med å svare til det blir naturlig at vi kan møtes igjen? Han er jo verdens hyggeligste fyr og jeg la jo ingen føringer eller press nettopp fordi det kunne være lett for han å ikke føle han måtte si ja til å møtes igjen eller si nei. Men slik han har vært hele veien og irl så forventer jeg faktisk et svar, og ser for meg en slags feedback! Nå blir jeg jo needy. Hvordan tenker menn i slike situasjoner egentlig??Anonymous poster hash: 1a67a...723
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #2 Skrevet 22. oktober 2015 "Takk for daten" kan jo sikkert også tolkes som en avvisning.Anonymous poster hash: c9dd2...d78 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #3 Skrevet 22. oktober 2015 "Takk for daten" kan jo sikkert også tolkes som en avvisning.Anonymous poster hash: c9dd2...d78 Når jeg tok meg bryet med å ta meg bryet med å skrive at jeg syns det var veldig hyggelig..hvordan kan det være en avvisning?Anonymous poster hash: 1a67a...723
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #4 Skrevet 22. oktober 2015 "Takk for daten" kan jo sikkert også tolkes som en avvisning.Anonymous poster hash: c9dd2...d78 Hvordan kan det at jeg skrev at det var veldig hyggelig være en avvisning? Det var en utelukkende positiv melding men uten noe spørsmål eller mas. Åpner for at han kan komme med sin feedback uten press. Mulig han Evt tenker det er min tur til å ta insj til neste treff og jeg er enig i at ballen lå hos meg og det var derfor j tok første steg med kontakt. Kan det hende han venter til Han vet jeg er tilgjengelig igjen med å skrive og da Evt foreslå nytt møte? Det gir mening for meg, men skulle gjerne hatt en slags bekreftelse på at han også likte det Anonymous poster hash: 1a67a...723
Sandie Skrevet 22. oktober 2015 #5 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg ser ikke på "Takk for daten" som noe avvisning..Hvordan skulle det være det? Var litt rart at han ikke svarte tilbake hvis kvelden var så bra. Jeg ville sendt ham en ny melding i morgen.Ønsket ham god helg og fått med at du gjerne tar en ny date en dag senere.Da kan det på ingen måte misforståes at du er interessert i å treffe ham igjen.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #6 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg ser ikke på "Takk for daten" som noe avvisning..Hvordan skulle det være det? Var litt rart at han ikke svarte tilbake hvis kvelden var så bra. Jeg ville sendt ham en ny melding i morgen.Ønsket ham god helg og fått med at du gjerne tar en ny date en dag senere.Da kan det på ingen måte misforståes at du er interessert i å treffe ham igjen. Kanskje ikke han syntes det da:P men rart det og..? Jeg tenker at han kanskje venter fordi han vet jeg er opptatt, men syns likevel det hadde vært "høflig" å fått en takk det samme eller noe tilbake selv om det ikke er aktuelt å møtes igjen akkurat med det samme. Anonymous poster hash: 1a67a...723
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #7 Skrevet 22. oktober 2015 Kanskje han innså for seg selv at du var hyggelig å prate med, men ikke ei han kunne tenke seg å pule med? Derfor trekker han seg nå tilbake? Anonymous poster hash: a8aa2...fc6
Sandie Skrevet 22. oktober 2015 #8 Skrevet 22. oktober 2015 Kanskje ikke han syntes det da:P men rart det og..? Jeg tenker at han kanskje venter fordi han vet jeg er opptatt, men syns likevel det hadde vært "høflig" å fått en takk det samme eller noe tilbake selv om det ikke er aktuelt å møtes igjen akkurat med det samme.Anonymous poster hash: 1a67a...723 Det er selvsagt en mulighet for at han har en annen oppfatning ja.. Det vi selv tenker og føler er ikke alltid hva andre tenker og føler..I så fall er det lite å få gjort med saken. Men det kommer jo an på hvilken personlighet han har.En unnvikende type vil jo kunne oppføre seg sånn..og bare forsvinne uten et ord.En annen mulighet er jo at han er blitt syk eller ikke har fått meldingen,av en eller annen grunn.Det kan skje,selv om sannsynligheten er liten.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #9 Skrevet 22. oktober 2015 Han har nok sett det. Men han har stort sett venta litt med å svare hele veien (det har jeg også), men ikke virka noe mindre interessert for det. Så ingen her tror at han faktisk kan drøye fordi han vet jeg er opptatt og heller tar kontakt når han vet det passer for meg å ha kontakt? Nå føler jeg meg jo bare teit som skrev til han at det var en bra opplevelse å møte han. Men jeg var jo bare hyggelig , så det er vel ikke å drite seg ut uansett.Anonymous poster hash: 1a67a...723
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #10 Skrevet 22. oktober 2015 Han har nok sett det. Men han har stort sett venta litt med å svare hele veien (det har jeg også), men ikke virka noe mindre interessert for det. Så ingen her tror at han faktisk kan drøye fordi han vet jeg er opptatt og heller tar kontakt når han vet det passer for meg å ha kontakt? Nå føler jeg meg jo bare teit som skrev til han at det var en bra opplevelse å møte han. Men jeg var jo bare hyggelig , så det er vel ikke å drite seg ut uansett.Anonymous poster hash: 1a67a...723 Hvis jeg hadde datet en fyr som var veldig opptatt, ville jeg tenkt at det er bedre at han sender meg melding når han er ledig. Hadde vært redd for å mase på noen som allerede har nok å drive med. Kan hende han tenker på samme måte. Anonymous poster hash: 3b06f...79c
rosemarin Skrevet 22. oktober 2015 #11 Skrevet 22. oktober 2015 Hvis jeg hadde datet en fyr som var veldig opptatt, ville jeg tenkt at det er bedre at han sender meg melding når han er ledig. Hadde vært redd for å mase på noen som allerede har nok å drive med. Kan hende han tenker på samme måte.Anonymous poster hash: 3b06f...79c
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #12 Skrevet 22. oktober 2015 Ja, hvis det var motsatt så ville ikke jeg ha sendt noe heller, men det var derfor jeg skrev til han "mens det enda var varmt", slik at det er opp til han å skrive neste gang. Han vet jo når jeg er tilgjengelig igjen, så håper på at han bare ser det som unødvendig å skrive pjatt før han Evt kan foreslå å møtes igjen Anonymous poster hash: 1a67a...723
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #13 Skrevet 22. oktober 2015 Ja, hvis det var motsatt så ville ikke jeg ha sendt noe heller, men det var derfor jeg skrev til han "mens det enda var varmt", slik at det er opp til han å skrive neste gang. Han vet jo når jeg er tilgjengelig igjen, så håper på at han bare ser det som unødvendig å skrive pjatt før han Evt kan foreslå å møtes igjen Anonymous poster hash: 1a67a...723
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #14 Skrevet 22. oktober 2015 .Anonymous poster hash: 1a67a...723
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #15 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg ser ikke på "Takk for daten" som noe avvisning..Hvordan skulle det være det? Var litt rart at han ikke svarte tilbake hvis kvelden var så bra. Jeg ville sendt ham en ny melding i morgen.Ønsket ham god helg og fått med at du gjerne tar en ny date en dag senere.Da kan det på ingen måte misforståes at du er interessert i å treffe ham igjen. Nei skal ikke sende noe mer. Men rart det der altså, han har ikke virket som typen til å fade ting ut slik. Og hvertfsll når jeg tok kontakt, da kunne han jo bare svart noe svada tilbake uten å måtte bedt meg ut igjen. Huff Anonymous poster hash: 1a67a...723
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #16 Skrevet 23. oktober 2015 Det er selvsagt en mulighet for at han har en annen oppfatning ja.. Det vi selv tenker og føler er ikke alltid hva andre tenker og føler..I så fall er det lite å få gjort med saken. Men det kommer jo an på hvilken personlighet han har.En unnvikende type vil jo kunne oppføre seg sånn..og bare forsvinne uten et ord.En annen mulighet er jo at han er blitt syk eller ikke har fått meldingen,av en eller annen grunn.Det kan skje,selv om sannsynligheten er liten. Klarer liksom ikke finne en grunn til at han skulle ha så ulik oppfatning av hvordan det var. Greit nok om han ikk følte noe seksuell kjemi, men fortsatt rart.å ikke bare svare høflig" på det jeg skrev. Jeg utleverte jo ikke akkurat hjertet mitt på den meldinga men skrev noe hyggelig. Så han kunne fint ha svart hyggelig uten å måtte avvist meg direkte:PAnonymous poster hash: 1a67a...723
lillsunshine Skrevet 24. oktober 2015 #17 Skrevet 24. oktober 2015 Klarer liksom ikke finne en grunn til at han skulle ha så ulik oppfatning av hvordan det var. Greit nok om han ikk følte noe seksuell kjemi, men fortsatt rart.å ikke bare svare høflig" på det jeg skrev. Jeg utleverte jo ikke akkurat hjertet mitt på den meldinga men skrev noe hyggelig. Så han kunne fint ha svart hyggelig uten å måtte avvist meg direkte:PAnonymous poster hash: 1a67a...723 Jeg har omtrent samme opplevelse som deg, kanskje det til og med er samme fyr? Jeg hadde en kjempehyggelig førstedate med en fyr som jeg anså som rimelig ålreit og som virker veldig snill og grei. Pratene gikk nonstop og følte daten gikk bra. Fikk til og med snap rett etterpå der han takket for seg. Så ble det noe snapping etter det, men mindre over helgen, tenkte som deg at jeg måtte ta insj. for jeg tenkte jo som deg at jeg var redd for at han var usikker på min intensjon, så da skrev jeg til ha og takket, og spurte om han kunne tenke seg å møtes igjen. Fikk svar tilbake om at han hadde hatt det hyggelig og at han hadde mye å gjøre om dagen, men at vi skulle møtes når timeplanen ble bedre. Dette er nå 2 uker siden, og jeg har ikke hørt en shit. Ingen snap og ingen initativ til samtale. Jeg var den siste som skrev, så jeg føler veldig jeg blei fada ut. Konkluderer meg at han dater mange og ikke avviste meg fordi han vil ha mulighetene åpne, ser jo tross alt han fremdeles er aktiv på datingappen, men lite interesse for å følge opp dessverre. Sånn er det. Det er teit å ikke svare ja, jeg tror på en måte du har vist den interessen du kan. Er han intressert tar han jo kontakt.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #18 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg har omtrent samme opplevelse som deg, kanskje det til og med er samme fyr? Jeg hadde en kjempehyggelig førstedate med en fyr som jeg anså som rimelig ålreit og som virker veldig snill og grei. Pratene gikk nonstop og følte daten gikk bra. Fikk til og med snap rett etterpå der han takket for seg. Så ble det noe snapping etter det, men mindre over helgen, tenkte som deg at jeg måtte ta insj. for jeg tenkte jo som deg at jeg var redd for at han var usikker på min intensjon, så da skrev jeg til ha og takket, og spurte om han kunne tenke seg å møtes igjen. Fikk svar tilbake om at han hadde hatt det hyggelig og at han hadde mye å gjøre om dagen, men at vi skulle møtes når timeplanen ble bedre. Dette er nå 2 uker siden, og jeg har ikke hørt en shit. Ingen snap og ingen initativ til samtale. Jeg var den siste som skrev, så jeg føler veldig jeg blei fada ut. Konkluderer meg at han dater mange og ikke avviste meg fordi han vil ha mulighetene åpne, ser jo tross alt han fremdeles er aktiv på datingappen, men lite interesse for å følge opp dessverre. Sånn er det. Det er teit å ikke svare ja, jeg tror på en måte du har vist den interessen du kan. Er han intressert tar han jo kontakt. Ja jeg vet. Blir bare litt opphengt i det når det ikke stemmer overens med slik han har vært på meldinger og slik han var på ordentlig. Men sånt får man vel aldri svar på.Anonymous poster hash: 1a67a...723
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #19 Skrevet 25. oktober 2015 Jeg har omtrent samme opplevelse som deg, kanskje det til og med er samme fyr? Jeg hadde en kjempehyggelig førstedate med en fyr som jeg anså som rimelig ålreit og som virker veldig snill og grei. Pratene gikk nonstop og følte daten gikk bra. Fikk til og med snap rett etterpå der han takket for seg. Så ble det noe snapping etter det, men mindre over helgen, tenkte som deg at jeg måtte ta insj. for jeg tenkte jo som deg at jeg var redd for at han var usikker på min intensjon, så da skrev jeg til ha og takket, og spurte om han kunne tenke seg å møtes igjen. Fikk svar tilbake om at han hadde hatt det hyggelig og at han hadde mye å gjøre om dagen, men at vi skulle møtes når timeplanen ble bedre. Dette er nå 2 uker siden, og jeg har ikke hørt en shit. Ingen snap og ingen initativ til samtale. Jeg var den siste som skrev, så jeg føler veldig jeg blei fada ut. Konkluderer meg at han dater mange og ikke avviste meg fordi han vil ha mulighetene åpne, ser jo tross alt han fremdeles er aktiv på datingappen, men lite interesse for å følge opp dessverre. Sånn er det. Det er teit å ikke svare ja, jeg tror på en måte du har vist den interessen du kan. Er han intressert tar han jo kontakt. Ja jeg tror også at jeg har vist nok interesse. Selv om jeg tenker at sånn egentlig er det "min tur" til å ta Evt insj til nytt møte. Men nå vet han hvertfall at jeg ikke er uinteressert og kanskje han tar kontakt når han vet at jeg er ferdig med det jeg skulle og har tid igjen. Kanskje ikke. Det er jo ikke sånn at jeg forventer at vi skulle ha masse kontakt med en gang, det hadde jo vært litt rart uansett. Men det som plager meg er jo bare at "hva gjorde jeg galt" på daten. Siden det ikke rimer helt med slik han har vært hele veien. Anonymous poster hash: 1a67a...723
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå