AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Skrevet 22. oktober 2015 Okay, hvor skal jeg begynne.. Jeg har nettopp blitt sammen med en fyr. Vi har datet i ca. 2 mnd, og hatt det veldig koselig. Her om dagen hadde vi sex, og jeg hadde litt luft i magen etter å ha fått i meg for mye melk(er litt småintolerant). Han slikket meg, og jeg klarte å brase ut med en skikkelig god gammeldags promp. Jeg er den type jente som aldri promper med gutter til stede, og jeg trodde jeg skulle dø. Men før jeg i det hele tatt fikk sagt noe som helst, begynte han å sniffe dette inn og beveget tungen sin mot rumpa mi og begynte å slikke intenst. Jeg bare "hva faen holder du på med??" jeg lo litt først og sa at det var et kjempeuhell, og han ba meg om å være stille. Han fortsatte å slikke meg i rumpa, og sa at jeg gjerne måtte gjøre det igjen. Jeg lå der som et spørsmålstegn, men tenkte at jeg måtte teste han ut og se hva det var han drev med. Jeg trykket ut det siste jeg kunne få ut, som viste seg å være en veldig lang, bløt promp, og han stønnet som en gal(noe han ALDRI gjør) og sa at det luktet fantastisk og at han tente veldig på promp og noen ganger bæsj. Jeg reiste meg fort opp, og begynte å spørre han mange spørsmål om denne fetisjen. Vel, jeg har ikke tekstet han siden da, og det er rundt fem dager siden. Veldig rart situasjon, og nå er jeg lite fristet til å møte han igjen. Hva skal jeg gjøre?? Anonymous poster hash: 32275...df9 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #2 Skrevet 22. oktober 2015 Okay, hvor skal jeg begynne.. Jeg har nettopp blitt sammen med en fyr. Vi har datet i ca. 2 mnd, og hatt det veldig koselig. Her om dagen hadde vi sex, og jeg hadde litt luft i magen etter å ha fått i meg for mye melk(er litt småintolerant). Han slikket meg, og jeg klarte å brase ut med en skikkelig god gammeldags promp. Jeg er den type jente som aldri promper med gutter til stede, og jeg trodde jeg skulle dø. Men før jeg i det hele tatt fikk sagt noe som helst, begynte han å sniffe dette inn og beveget tungen sin mot rumpa mi og begynte å slikke intenst. Jeg bare "hva faen holder du på med??" jeg lo litt først og sa at det var et kjempeuhell, og han ba meg om å være stille. Han fortsatte å slikke meg i rumpa, og sa at jeg gjerne måtte gjøre det igjen. Jeg lå der som et spørsmålstegn, men tenkte at jeg måtte teste han ut og se hva det var han drev med. Jeg trykket ut det siste jeg kunne få ut, som viste seg å være en veldig lang, bløt promp, og han stønnet som en gal(noe han ALDRI gjør) og sa at det luktet fantastisk og at han tente veldig på promp og noen ganger bæsj. Jeg reiste meg fort opp, og begynte å spørre han mange spørsmål om denne fetisjen. Vel, jeg har ikke tekstet han siden da, og det er rundt fem dager siden. Veldig rart situasjon, og nå er jeg lite fristet til å møte han igjen. Hva skal jeg gjøre??Anonymous poster hash: 32275...df9 Skjønner godt dette er turn off..Anonymous poster hash: 4a659...ded 4
Gjest Castielz Skrevet 22. oktober 2015 #3 Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Så, du drikker melk (som forøvrig ikke er for voksne) selv om du er intolerant? Smart du! Forøvrig kan vel ikke denne karen noe for hva han tenner på, uortodoks og en smule rart, men om han ellers er en fkn fyr, hva så? Det er ikke noe dere trenger å gjøre sammen. Endret 22. oktober 2015 av Castielz
Gjest supernova_87 Skrevet 22. oktober 2015 #5 Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Jo, nå skal du høre: Du propper i deg med erter og melk og diverse andre ting magen din reagerer på, så tropper du opp på døra og gir ham the time of his life. Godt med en mann som tar oss som vi er, selv uten bæsje-blomsterengene. Grattis med fangsten. (Hva skal du gjøre? Er ikke det åpenbart da? Om du ikke er fristet så bryter du kontakten.) Endret 22. oktober 2015 av Rainstorm
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #6 Skrevet 22. oktober 2015 Kan anbefale en cocktail av rå løk, rosenkål og erter. Da går det for han bare av lukten! Anonymous poster hash: c29f7...88e 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #8 Skrevet 22. oktober 2015 Han har vel ikke ett navn som begynner på S ? Anonymous poster hash: 267cf...2d7
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #9 Skrevet 22. oktober 2015 Denne tråden tror jeg av en merkelig grunn ikke på. Fordi: Du er den type jente som ikke promper med gutter tilstede men her er du og presser med vilje ut det du har igjen???? Anonymous poster hash: fc0df...63b 4
Gjest BethD Skrevet 23. oktober 2015 #10 Skrevet 23. oktober 2015 Denne tråden tror jeg av en merkelig grunn ikke på. Fordi: Du er den type jente som ikke promper med gutter tilstede men her er du og presser med vilje ut det du har igjen???? Anonymous poster hash: fc0df...63b Stusset litt på den jeg også... Jeg er en sånn jente , og jeg har prompet ufrivillig under sex og kunne ALDRI sett for meg å presset på for å gjort det igjen! Holdt på å dø av flauhet
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #11 Skrevet 23. oktober 2015 Oh lord. Når det stod "tenner på promp", så trodde jeg du mente at han satte en lighter under rumpa når han slapp en.. for liksom å lage luftbål - sånn som 14-åringer gjerne gjør. Men at han sniffer inn prompen din, OG at du i tillegg aksepterer forespørselsen hans, og fiser'n inn i munn er bare helt insane. Dere må begge være sinnsyke. Anonymous poster hash: 7c3d2...a96 2
Gjest Gjest_SeXy_DoRullNisse Skrevet 23. oktober 2015 #12 Skrevet 23. oktober 2015 Go for it TS! Her har du en gyllen mulighet til å spare en formue på dasspapir!
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #13 Skrevet 23. oktober 2015 For en tråd. Hovedinnlegget, alle svarene. Det verste er at jeg ler så jeg gråter.Anonymous poster hash: 03158...884
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #14 Skrevet 30. mai 2022 Selv om denne tråden sikkert er skrevet av samme person som har laget tråder om at han tenner på promp, så må jeg si jeg ler så jeg griner her.... Sånn seriøst så finnes det jo folk der ute med fetisj for fis og avføring. Jeg hadde IKKE holdt ut med en sånn mann, dersom det var noe han måtte ha. Anonymkode: aadba...495 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #15 Skrevet 30. mai 2022 Jenter promper blomsterduft så dette er ikke så farlig. Anonymkode: 55420...385
StovnerJune Skrevet 30. mai 2022 #16 Skrevet 30. mai 2022 Er det deal breaker så er det deal breaker. Jeg forstår ikke hva mer det er å tenke på da.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #17 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jenter promper blomsterduft så dette er ikke så farlig. Anonymkode: 55420...385 Right.. En gang prompa jeg og trodde deretter at røykvarsleren skulle begynne å pipe 😄 Anonymkode: 7eede...ca5 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #18 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Right.. En gang prompa jeg og trodde deretter at røykvarsleren skulle begynne å pipe 😄 Anonymkode: 7eede...ca5 Det finnes unntak. Kanskje du hadde en dårlig tacofredag. Anonymkode: 55420...385
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #19 Skrevet 30. mai 2022 🤣🤣🤣 jeg skrev en lignende trolletråd for mange år siden Anonymkode: 33a8d...c90
M1979 Skrevet 30. mai 2022 #20 Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): 🤣🤣🤣 jeg skrev en lignende trolletråd for mange år siden Anonymkode: 33a8d...c90 Denne tråden ble skrevet i 2015, altså er det du som har skrevet akkurat denne tråden 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå