Gå til innhold

Det verste som noen gang har hendt meg(tragikomisk)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lagde middag i går, og noe FORFERDELIG skjedde. Spiste hvitløksbønnestuing til middag(måtte ha noe kjapt og er veganer), og det var digg. Ny oppskrift jeg aldri hadde prøvd. Skulle møte en tinder-fyr jeg har truffet noen ganger et par timer senere, og det var kos. Netflix og chill :fnise: Men det som skjedde var at magen min blåste seg kraftig opp, jeg så rett og slett høygravid ut, og jeg kjente at behovet for å fjerte meldte seg. jeg klarer jo vanligvis å holde meg, men jeg kjente at det ble verre og verre. Gikk på do, fikk ut det jeg trodde var det verste. kunne se magen gikk litt ned, og jeg tenkte at maten hadde forårsaket en gassen mage, selv om jeg tidligere har tålt store mengder bønner. Syntes denne fyren var ålreit og søt, og tenkte at i dag skulle han få sjansen til å marinere laksen. :fnise: ja, det begynte veldig greit, og han var ganske skilla. av en eller annen grunn er gutter veldig keene på 69, så jeg tenkte å si ja for en gangs skyld. nei, hva er det som skjer... jeg gørter utover hele ansiktet hans, og i det jeg er i gang klarer jeg ikke slutte, fordi det tydeligvis var hardt trykk der inne. Ja, hva skjer så... Jeg klarer å presse ut en bønneeksplosjon utover han, før vi vet ordet av det. Vi snakker kraftig diare, og den så jeg ikke komme.

Akkurat nå dør jeg av skam. Det som skjedde etter hendelsen var at fyren begynte å kjefte på meg, og sa jeg var en ekkel jente han ikke ville se igjen. jeg skjønner at det er kjipt å få ansiktet fylt opp av hvitløk, bønner og andre avfallsstoffer, men ærlig talt. det var da ikke med mening!!!!

Fy faen :( Livet er over. 

Anonymous poster hash: 6f7d2...997
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prompa en gang jeg red en fyr jeg og. Sånn sinnsykt høyt som ikke går i glemmeboka. "Jeg kommer, jeg kommer, baaaaap" 😜

Anonymous poster hash: 183da...24b

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Daenerys, mod.

Skrevet

shit happens? :fnise:

Anonymous poster hash: 9e44b...4e0
  • Liker 1
Skrevet

Haha, ryktet går ;)

Anonymous poster hash: 691cd...947

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Grunnen til at vi like 69 er at det gjør slikken 5x mer gøy.

Gjest Gjest_SeXy_DoRullNisse
Skrevet

Troll eller ikke, hvem ved sine fulle fem måker i seg bønner og hvitløk rett i forkant av en date?

Skrevet (endret)

Denne hører hjemme i tråden "verste ONS". Der finner du også folk som har spydd og snørret på makkeren under sex: D

Endret av Livan
Skrevet

Denne har vært oppe før. Omtrent prikklik. Merkelig hvor mange som driter onser i trynet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...