The Kitten Skrevet 22. oktober 2015 #1 Del Skrevet 22. oktober 2015 Hvis man er på besøk hos noen og nyser gjentatte ganger. Er det da frekt å spørre verten "Hvor lenge er det siden du støvsuget?" "Har du støvsuet i dag?" "Hvor lenge er det siden du tørket støv?" "Når støvsugde du under sofaen her?" "kan jeg sjekke om det er mye støv her?" "Hvor ofte støvsuger du?" Jeg kunne fortsatt i en eviget. En venninne hold på slik da vi var hos en kamerat. Jeg ble rett og slett flau og ba henne kutte ut. Om ikke alt var skinnende rent, så fløt det ikke over med rot og skitt. Og det var ikke spesielt støvete. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 22. oktober 2015 #2 Del Skrevet 22. oktober 2015 Å herregud, så flaut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tad Skrevet 22. oktober 2015 #3 Del Skrevet 22. oktober 2015 Ja, det er frekt. Hadde nok gjort akkurat det samme som deg og bedt henne kutte ut 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter #4 Del Skrevet 22. oktober 2015 Bra det ikke bare er meg som reagerer på det. En ting er om en person har problemer med å holde det rent, men da tar man det opp på tomannshånd. Man tar ikke slikt i plenum. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #5 Del Skrevet 22. oktober 2015 Hvis hun kjente han sånn passe så syns jeg ikke det er så frekt, kanskje hun har støvallergi. Anonymous poster hash: 34036...07a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 22. oktober 2015 #6 Del Skrevet 22. oktober 2015 Ja, himla frekt! Den eneste som kunne sagt det til meg uten å virke frekk, er min mor Hun får holde ut nysinga og holde teoriene om hvorfor det skjer for seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 22. oktober 2015 Forfatter #7 Del Skrevet 22. oktober 2015 Hvis hun kjente han sånn passe så syns jeg ikke det er så frekt, kanskje hun har støvallergi. Anonymous poster hash: 34036...07a Han ene som var der har fakisk støvallergi, og han reagerte ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #8 Del Skrevet 22. oktober 2015 Det er veldig frekt og vitner om mangel på manerer. Anonymous poster hash: 24dbc...860 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #9 Del Skrevet 22. oktober 2015 Ja, det er megafrekt. Anonymous poster hash: 988cb...c9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #10 Del Skrevet 22. oktober 2015 Eier hun ikke sosiale antenner? Hvordan reagerte vennen deres? Jeg hadde følt meg ekstremt utilpass dersom jeg var deg, og jeg forstår godt hvorfor du sa ifra. Anonymous poster hash: 6c75a...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. oktober 2015 #11 Del Skrevet 23. oktober 2015 Jeg synes det er frekt å spørre om slike ting ja. Om du synes det er for skittent får du heller la være å komme dit. Jeg har selv hatt en venninne som hadde det fryktelig skittent hjemme hos seg. Det var slik at det var kvalm å dusje der (når jeg overnattet) og jeg ville helst ikke gå barbeint på badegulvet engang. Jeg hadde aldri fått meg til å kommentere dette overfor henne, derimot å ikke komme dit så ofte - var noe jeg valgte. Jeg synes det var ekkelt å sette min bein i den leiligheten, men det var nå slik hun valgte å ha det hos seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 23. oktober 2015 #12 Del Skrevet 23. oktober 2015 det var lite høflig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #13 Del Skrevet 23. oktober 2015 hvis det er masse støv og møkk, og da mener jeg mye så ville jeg syntes det var greit, men ikke ellers. Anonymous poster hash: 6fdda...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 23. oktober 2015 #14 Del Skrevet 23. oktober 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå