AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #1 Skrevet 21. oktober 2015 Har det feks strammet huden på rumpa/lårene dine, og fjernet celulitter? Isåfall hvor lang tid tok det før du så endring?Anonymous poster hash: b77c8...6a4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #2 Skrevet 21. oktober 2015 det har gjort null for celulitter og huden, det er fordi kostholdet mitt holder meg feit. kan se litt forskjell nå 5 år etter jeg begynte med tung knebøy Anonymous poster hash: 47e35...985
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #3 Skrevet 21. oktober 2015 Synes det er grusomt kjedelig. Så jeg gjør det bare når jeg står å lager mat å venter på noe skal bli ferdig. Det som har gjort under verker er trapper. Å løpe i en trapp er mye bedre. Jeg har aldri hatt cellulitter så vet ikke om det,men har rimelig stram og fast rumpe og lår. Anonymous poster hash: a028f...b92
Caterina Skrevet 21. oktober 2015 #4 Skrevet 21. oktober 2015 Har det feks strammet huden på rumpa/lårene dine, og fjernet celulitter? Isåfall hvor lang tid tok det før du så endring?Anonymous poster hash: b77c8...6a4 Hadde ikke celluiter så det kan jeg ikke svare på, men synes det gjør underverker for rumpe og lår. Føler meg mye mer definert og fit. Det tok vel kanskje 3-4 mnd før jeg begynte å se litt forskjell, men rundt 7-8 mnd før jeg så tydelig forbedring.
King in the North Skrevet 21. oktober 2015 #5 Skrevet 21. oktober 2015 Synes det er grusomt kjedelig. Så jeg gjør det bare når jeg står å lager mat å venter på noe skal bli ferdig. Det som har gjort under verker er trapper. Å løpe i en trapp er mye bedre. Jeg har aldri hatt cellulitter så vet ikke om det,men har rimelig stram og fast rumpe og lår. Anonymous poster hash: a028f...b92 Hvis du står å leker knebøy et par ganger når du lager mat, er det ikke rart det ikke funker :pp Ts: tung knebøy er noe av det beste du kan gjøre 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #6 Skrevet 21. oktober 2015 Hvis du står å leker knebøy et par ganger når du lager mat, er det ikke rart det ikke funker :pp Ts: tung knebøy er noe av det beste du kan gjøre Jeg har gjort det på trening skikkelig men jeg synes sånn trening er kjedelig. Jeg foretrekker noe mer aktivt. som løping i trapper. Der har jeg hatt flotte resultater. Anonymous poster hash: a028f...b92
King in the North Skrevet 21. oktober 2015 #7 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg har gjort det på trening skikkelig men jeg synes sånn trening er kjedelig. Jeg foretrekker noe mer aktivt. som løping i trapper. Der har jeg hatt flotte resultater. Anonymous poster hash: a028f...b92 Tror nok gutter og jenter er ganske forskjellige på den biten
Caterina Skrevet 21. oktober 2015 #8 Skrevet 21. oktober 2015 Tror nok gutter og jenter er ganske forskjellige på den biten Ikke si det! Føler stadig flere jenter ser nytteverdien av styrke. Det er jo en unik mulighet å trene mange muskelgrupper samtidig. Jeg har vervet flere av mine løpevenninner over til styrke, de spør seg selv hvorfor de ikke begynte før. Personlig synes jeg kondisjon er viktig også, så kombinerer.
MinnisMus Skrevet 21. oktober 2015 #9 Skrevet 21. oktober 2015 Squat staves det. Og hvorfor ikke bruke det norske ordet knebøy? 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #10 Skrevet 21. oktober 2015 Tror nok gutter og jenter er ganske forskjellige på den biten Har flere venninner som sverger til det. men jeg for min del trener styrke 40/50 % av tiden og løper resten. Anonymous poster hash: a028f...b92
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #11 Skrevet 22. oktober 2015 Squat staves det. Og hvorfor ikke bruke det norske ordet knebøy? Fordi jeg sier det på måten jeg vil vel Anonymous poster hash: f49a9...509
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #12 Skrevet 22. oktober 2015 Squat staves det. Og hvorfor ikke bruke det norske ordet knebøy? Viktigper. Anonymous poster hash: 86bf3...380
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #13 Skrevet 22. oktober 2015 Viktigper.Anonymous poster hash: 86bf3...380 Ja, er mange av dem inne her på KG.. Hvorfor skal man liksom kommentere i et innlegg KUN for å påpeke en skrivefeil? H*n svarte ikke litt på spørsmålet mitt engang.. Anonymous poster hash: f49a9...509
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #14 Skrevet 22. oktober 2015 Knebøy blir kjedelig om alt du gjør er knebøy. Du kan ta smale knebøy, brede knebøy, knebøy med stopp "knebøy-hopp" med vekter++ og maange forskjellige typer markløft, hip-thrust, utfall.... Variasjon er viktig for motivasjon og for fremgang! Anonymous poster hash: 2d20c...5d4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #15 Skrevet 22. oktober 2015 Hvis du tar "air squats" altså knebøy uten vekter, så nei, du kan holde på i år og dag. Mitt råd; få orden på kostholdet, skaff det 1-2 pt timer for å lære ordentlig knebøy. Det er ingen tvil om at knebøy strammer rumpe. Har du sett rumpa på styrkeløftere? Finner ikke noe mer sprettent. Men selv for toppatleter blir man ikke kvitt unødig fett (som skaper cellulitter) uten å ha orden på kostholdet. Det sies 70% kosthold, 30% trening, er fordelingen for å få merkbare forskjeller. Anonymous poster hash: 3d3fc...3c1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå