AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #1 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg lager adventskalender til min kjære, og har ennå ganske mange gaver igjen. Siden det blir så mange, må de ikke være så dyre. Han skal jo få julegave også Problemet er bare at kreativiteten har tatt en pause, og jeg trenger tips til flere kalendergaver!! Håper noen her kan hjelpe meg Litt om han: - Elsker fotball. Spiller selv og får med seg alle kamper på TV, spesielt norske og engelske. - Er også veldig opptatt av trening og helse. - Er kokk og veldig opptatt av mat og kjøkkenutstyr. - 30 år - Top Gear-nerd - Hater å handle klær, men trenger (så tenker å handle noen t-skjorter. Sokker og boxere er allerede kjøpt). - Som mange menn er han oppslukt i Playstation. Siden å spille fotball er hans største hobby (Spiller på to lag, så har trening fire - fem kvelder i uka), tenker jeg at treningsutstyr ol. må være knallbra! Har allerede kjøpt en tights som skal være under fotballshortsen, men trenger mer. Spiller ikke fotball og er veldig usporty selv, så vet ikke helt hva som "hører med" Takker for alle tips som måtte komme! :D Anonymous poster hash: 55c48...a64
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #2 Skrevet 21. oktober 2015 Høres ut som at du har lagt lista for pris ganske høyt. Så jeg bare fortsetter i det sporet... Kitchn har mye moro til kjøkkenet! Og har en kundeklubb med gode tilbud. Kondomeriet har mye både morsomt og brukbart til par og for alenebruk. Magasiner. Mann, Nord, Pondus... Morsomme ting fra coolstuff og sånt. Funko pop figurer, jelly beans, julenissekjekskrukke Anonymous poster hash: 82fd1...0c2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå