Gå til innhold

Hvor mange knipeøvelser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tar dere om dagen og hvor lang tid tok det før dere merket forskjell?

Anonymous poster hash: 752c2...50e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar hver dag i ti minutter.

Anonymous poster hash: 3f1d7...1a5

Skrevet

Kjøp kuler, pleier å jogge en halvtimes tid med de 3 ganger I uka 👍

Skrevet

Kjøp kuler, pleier å jogge en halvtimes tid med de 3 ganger I uka 👍

Funker det? Jeg kjøpte sånne kuler, ikke tatt de i bruk enda.. Er sånn vibrerende egg, ikke vekter.

Anonymous poster hash: a41ce...4de

Skrevet

Etter flere tråder om emnet på KG begynte å jeg å gjøre knipeøvelser flere ganger om dagen i 7 dager før jeg skulle møte typen. Han kommenterte nesten med en gang at jeg hadde blitt trangere :hoppendeglad:

Trodde ikke det skulle utgjøre en så stor forskjell etter så få dager, og det at vi ikke hadde hatt sex på en mnd hadde kanskje også noe med saken å gjøre, men tror at knipeøvelsene hjalp veldig.

Skrevet (endret)

Etter flere tråder om emnet på KG begynte å jeg å gjøre knipeøvelser flere ganger om dagen i 7 dager før jeg skulle møte typen. Han kommenterte nesten med en gang at jeg hadde blitt trangere :hoppendeglad:

Trodde ikke det skulle utgjøre en så stor forskjell etter så få dager, og det at vi ikke hadde hatt sex på en mnd hadde kanskje også noe med saken å gjøre, men tror at knipeøvelsene hjalp veldig.

Såpass. Hvor mye tar du om dagen da?

Endret av 2JZ
Skrevet

Kniper ofte, omtrent alltid når jeg sitter stille. Har bare blitt vane å sitte å knipe litt. Aner ikke hvor lang tid det tar før man merker forskjell siden jeg har gjort det så lenge. Men jeg føler det hjelper, også gøy å kunne holde igjen når noen er inni deg ;)

Skrevet

Såpass. Hvor mye tar du om dagen da?

Gjør noen øvelser hver gang jeg kommer på det, mellom 5 og 10 ganger om dagen. 1-2 minutter med kniping hver gang. 

Det er greit å gjøre øvelsene når man har dødtid som når man feks føner håret, pusser tenner, lager mat, dusjer.

Skrevet

Trodde anbefallingen var 10 x 3sek, 3 ganger for dagen.. Ihvertfall i startfasen også kan man trappe ned.. Anbefalt å gjøre hele livet! Noen som vet dette med egg? Hvrodan det funker? Må man knipe for å holde dem på plass? Trodde det var bare å putte dem oppi også holdt de seg der.. Og hver gang kulene møtes så vibrerer dem inni dåsa og gir en herlig følelse? Kanskje jeg tar helt feil her. Men ønsker å prøve det ut.. Tar gjerne i mot tips og navn?

Skrevet

5 -10 ganger om dagen??!? herregud har dere ikke annet å gjøre i livet enn å knipe og bli støl ? jg klarer hverken se på tv eller lage mat når jeg kniper for det krever kraftig konsentrasjon for min del

Prøvde et par knip nå mens jg åpnet tråden men måtte stoppe så fort jeg startet å tenke på hva jg skulle skrive og skrive det.

Anonymous poster hash: 93104...9bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...