AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #1 Skrevet 21. oktober 2015 Hei! Mannen min elsker gulrotkake, og jeg elsker vansiljekake. Vanligvis må jeg bake en av hver, og det er litt dumt siden vi bare har en langpanne. I dag fortalte mannen for første gang at det han liker med gulrotkaka er glasuren, eller frostingen. Han var helt med på at vi kan ha bare vaniljekake så lenge vi kan ha samme glasur på den. Jeg kan ikke dette med smaker og baking, så da spør jeg dere, hva tror dere? Høres det helt fælt ut, eller kunne det vært litt godt med gulrotkake-glasur på (langpanne) vaniljekake? Anonymous poster hash: 15621...893
Trodetellerei Skrevet 21. oktober 2015 #2 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg ville prøvd det Eventuelt kunne du hatt det på halve kaka 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #3 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg baker MYE av alt mulig, og lager støtt og stadig både vaniljecupcakes og vaniljekaker med ostekrem. Funker helt flott, og har bare fått gode tilbakemeldiger på det. Også veldig godt å ha friske bringebær på toppen! eller andre bær selvsagt, men for friskheten liksom Anonymous poster hash: ead54...77e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå