Gå til innhold

Hva hadde du gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rent hypotetisk: Om du plutselig hadde fått vite at barnet ditt ikke var ditt likevel.. om du feks tilfeldigvis tok en dna-test for moroskyld, eller av mistanke etter et par år, og resultatet var negativt. Jeg tenker på at barnet du har og forguder over alt på jord, ikke er den du har bært i magen i 9 måneder, fordi fødeavdelingen hadde mikset barnet med et annet. Hadde du meldt i fra, eller hadde du latet som ingenting? 

Anonymous poster hash: a81a3...2dd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er umulig å vite hva man ville gjort før man eventuelt havner i den situasjonen. 
Akkurat nå tror jeg at jeg ville meldt fra, men jeg vet ikke. Jeg ser for meg at det er minst like vanskelig å måtte gi fra seg barnet man ser på som sitt eget, som å vite at ens biologiske barn er der ute en plass. Behovet for å vite om mitt biologiske barn hadde det bra ville i alle fall gjort at jeg ville prøvd å finne ut hvem det var... 

Skrevet

Umulig å svare på, det kommer an på så mange ting.

Jeg opplevde faktisk å få feil barn inn til meg da jeg lå på føden og skulle amme. Heldigvis oppdaget jeg det selv med en gang, men jeg husker fortsatt den litt ekle følelsen det ga meg når jeg tenkte på hvor lett et barn kan forbyttes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...