Gjest Linneah2013 Skrevet 21. oktober 2015 #1 Skrevet 21. oktober 2015 Har lett for å svi rundt øynene når jeg fjerner mascara, kjøper de i matbutikker. Hva bruker dere, som er milde og ikke svir?
C-girl Skrevet 21. oktober 2015 #2 Skrevet 21. oktober 2015 Mary kay sin.. Kjempegod og mild øyesminkefjerner.
tekjerringa Skrevet 21. oktober 2015 #3 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg bruker oljebasert fra L'oreal eller servietter fra Natural. Jeg er ganske sensitiv selv og kan ikke bruke simple serviettene selv om det står at de funker for oss med sensitiv hud.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #4 Skrevet 21. oktober 2015 babyolje Anonymous poster hash: 7371d...68a
Gjest Linneah2013 Skrevet 21. oktober 2015 #5 Skrevet 21. oktober 2015 Har hørt det ikke er bra å bryke olje over tid?
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #6 Skrevet 22. oktober 2015 Har hørt det ikke er bra å bryke olje over tid? Det er jo ikke noe annerledes enn å bruke en oljebasert sminkefjerner, mange bruker jo olje som fuktighets krem. Babyolje er mer skånsom enn en oljebasert sminkefjerner også, i og med at den er laget for babyer, så kan ikke se for meg at det skulle være noe problem. Jeg har brukt det hver dag i over 5 år uten at det har hatt noen negativ effekt i alle fall. Anonymous poster hash: 7371d...68a
Gjest Linneah2013 Skrevet 22. oktober 2015 #7 Skrevet 22. oktober 2015 Det er jo ikke noe annerledes enn å bruke en oljebasert sminkefjerner, mange bruker jo olje som fuktighets krem. Babyolje er mer skånsom enn en oljebasert sminkefjerner også, i og med at den er laget for babyer, så kan ikke se for meg at det skulle være noe problem. Jeg har brukt det hver dag i over 5 år uten at det har hatt noen negativ effekt i alle fall. Anonymous poster hash: 7371d...68a Ok, takk, babyolje skal prøves
Gjest marizz Skrevet 22. oktober 2015 #8 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg bruker en renseolje fra Korea(holika holika soda pore, men det finnes mildere oljer), som man også kan bruke i hele ansiktet. Fjerner effektiv uten irritasjon, og er ikke like fettete og ekkel som babyolje blir. Lett å skylle av er den også! Bare husk om du tar den i hele ansiktet må du bruke rens etterpå(ikke under øynene da).
Gjest 123Sol Skrevet 22. oktober 2015 #9 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg bruker en renseolje fra Korea(holika holika soda pore, men det finnes mildere oljer), som man også kan bruke i hele ansiktet. Fjerner effektiv uten irritasjon, og er ikke like fettete og ekkel som babyolje blir. Lett å skylle av er den også! Bare husk om du tar den i hele ansiktet må du bruke rens etterpå(ikke under øynene da). Hva er poenget med en rens hvis du alikevel må bruke en annen type rens etterpå?
Gjest marizz Skrevet 22. oktober 2015 #10 Skrevet 22. oktober 2015 Hva er poenget med en rens hvis du alikevel må bruke en annen type rens etterpå? Renseoljen skal fjerne sminken, løse opp oljer og lignende, men den andre rensen skal rett og slett fjerne oljerensen da det kan tette porene. Til hudsminke funker som oftest vanlig rens også, men jeg liker å ta oljen i hele ansiktet når jeg først er i gang.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #11 Skrevet 22. oktober 2015 Har lett for å svi rundt øynene når jeg fjerner mascara, kjøper de i matbutikker. Hva bruker dere, som er milde og ikke svir? Jeg har veldig sensetiv hud og reagerer på det meste. Prøvde x antall sminkefjernere og regerte på absolutt alle,men til slutt fant jeg med simple sminkeservietter og problemet ble løst. Det er disse http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/Simple-Wipes-25-stk/PID-803997.aspx Anonymous poster hash: 5f923...9fb
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #12 Skrevet 22. oktober 2015 Loreal sin svir ikke. Anonymous poster hash: 0ffa6...562
Gjest Linneah2013 Skrevet 22. oktober 2015 #13 Skrevet 22. oktober 2015 Takk for svar, skal prøve babyolje og Loreal. Har ikke hatt dette problemet før, brukt det samme i flere år, plutselig nå har jeg begynt å reagere.
Gjest Honeyblossom Skrevet 23. oktober 2015 #14 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg bruker de billigste fra Rema 1000. De funker veldig bra og fjerner til og med vannfast sminke. Har aldri opplevd noe svie med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå