AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #1 Skrevet 21. oktober 2015 Veldig ofte ser jeg at jenter trykker "usett" på meldinger de har lest på facebook. Gutter gjør det omtrent aldri. Dette er både jentevenner og jenter jeg har holdt på med. Hvorfor gjør de det? Og hvorfor gjør gutter det ikke? Anonymous poster hash: 0192a...82a
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #2 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg visste ikke at jeg gjorde dette... Anonymous poster hash: e0096...a75 1
Duckie Skrevet 21. oktober 2015 #3 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg kan gjøre det for at den skal markeres, om jeg skal svare på den senere, slik at jeg ikke glemmer den. Da ser jeg den med en gang jeg trykker på meldingsknappen. 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #4 Skrevet 21. oktober 2015 Veldig ofte ser jeg at jenter trykker "usett" på meldinger de har lest på facebook. Gutter gjør det omtrent aldri. Dette er både jentevenner og jenter jeg har holdt på med. Hvorfor gjør de det? Og hvorfor gjør gutter det ikke?Anonymous poster hash: 0192a...82a Går det an å trykke på en usett knapp? Har jeg ikke sett en gang at finnes jeg...Anonymous poster hash: c6659...6fe 7
Duckie Skrevet 21. oktober 2015 #5 Skrevet 21. oktober 2015 Går det an å trykke på en usett knapp? Har jeg ikke sett en gang at finnes jeg...Anonymous poster hash: c6659...6fe Usikker på om det går på messenger på telefon, men på nettleser-versjonen er det en sirkel oppe i høyre hjørne for hver meldingstråd, som gjør at den blir markert som ulest.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #6 Skrevet 21. oktober 2015 Ja da har nytt i dag og, visste ikke at det var mulig Anonymous poster hash: 3ecf1...75f
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #7 Skrevet 21. oktober 2015 "lært Anonymous poster hash: 3ecf1...75f
Sirah Skrevet 21. oktober 2015 #8 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg gjør dette både med meldinger og mailer dersom jeg ikke har mulighet til å svare der og da slik at jeg skal se dem senere Kort og greit bare fordi jeg er glemsk og lett kan glemme å svare om jeg ikke gjør det. 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #9 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg gjør dette både med meldinger og mailer dersom jeg ikke har mulighet til å svare der og da slik at jeg skal se dem senere Kort og greit bare fordi jeg er glemsk og lett kan glemme å svare om jeg ikke gjør det. Kunne ha vært et greit svar, dersom dette kun gjaldt spørsmål og ordentlige meldinger. Men jenter trykker ulest på korte svar som takk, greit, ja, ok etc... Ingenting de egentlig skal svare på eller melde tilbake på. Så hvorfor trykke ulest? Gir egentlig ingen mening. Anonymous poster hash: 8e12a...80f
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #10 Skrevet 21. oktober 2015 Kunne ha vært et greit svar, dersom dette kun gjaldt spørsmål og ordentlige meldinger. Men jenter trykker ulest på korte svar som takk, greit, ja, ok etc... Ingenting de egentlig skal svare på eller melde tilbake på. Så hvorfor trykke ulest? Gir egentlig ingen mening. Anonymous poster hash: 8e12a...80f Hvorfor bryr du deg? Bruk tida di til noe annet, antakeligvis kommer du aldri skjønne det. Det er bare sånn,er ikke no vits å irritere seg ovenfor noe man aldri for gjort no med. Anonymous poster hash: 3ecf1...75f
Sirah Skrevet 21. oktober 2015 #11 Skrevet 21. oktober 2015 Kunne ha vært et greit svar, dersom dette kun gjaldt spørsmål og ordentlige meldinger. Men jenter trykker ulest på korte svar som takk, greit, ja, ok etc... Ingenting de egentlig skal svare på eller melde tilbake på. Så hvorfor trykke ulest? Gir egentlig ingen mening. Anonymous poster hash: 8e12a...80f Nei det kan jeg ikke gi deg noe svar på........
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #12 Skrevet 22. oktober 2015 Hvorfor bryr du deg? Bruk tida di til noe annet, antakeligvis kommer du aldri skjønne det. Det er bare sånn,er ikke no vits å irritere seg ovenfor noe man aldri for gjort no med. Anonymous poster hash: 3ecf1...75f Hvorfor bryr du deg om at jeg bryr meg? Bruk tida di til noe annet blablabla. Anonymous poster hash: 8e12a...80f 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #13 Skrevet 22. oktober 2015 Kunne ha vært et greit svar, dersom dette kun gjaldt spørsmål og ordentlige meldinger. Men jenter trykker ulest på korte svar som takk, greit, ja, ok etc... Ingenting de egentlig skal svare på eller melde tilbake på. Så hvorfor trykke ulest? Gir egentlig ingen mening. Anonymous poster hash: 8e12a...80f Spør de om det da. Anonymous poster hash: d1331...1b8
Nuttery Skrevet 22. oktober 2015 #14 Skrevet 22. oktober 2015 Hvorfor bryr du deg? Bruk tida di til noe annet, antakeligvis kommer du aldri skjønne det. Det er bare sånn,er ikke no vits å irritere seg ovenfor noe man aldri for gjort no med. Anonymous poster hash: 3ecf1...75f Fordi de ikke gidder å svare på meldingen din/snakke med deg. Hvis du vet at de har sett meldingen er sanssynligheten større for at du skriver noe mer. 1
Apocalypse Skrevet 22. oktober 2015 #15 Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Fordi jeg ikke orker/gidder å svare akkurat da, så jeg later som jeg ikke har sett den. Endret 22. oktober 2015 av Apocalypse 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #16 Skrevet 22. oktober 2015 Da gidder jeg å ikke svare, eller å venter med å svare senere pga. har ikke tid å svare der og da Anonymous poster hash: 58790...fee
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #17 Skrevet 22. oktober 2015 Hvorfor bryr du deg om at jeg bryr meg? Bruk tida di til noe annet blablabla. Anonymous poster hash: 8e12a...80f Du spør om noe på et åpent forum, da må du forvente at folk svarer. Er det noe vits i være frekk,bare fordi du ikke likte svaret mitt? Voksent... Anonymous poster hash: 3ecf1...75f
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #18 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg gjør det når jeg bare vil lese fort men ikke orker å svare, så setter jeg som mark as unread for at ikke motparten skal bli stressa eller fornærma for at jeg ikke svarer med en gang. Anonymous poster hash: a07da...e66 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #19 Skrevet 24. oktober 2015 Kunne ha vært et greit svar, dersom dette kun gjaldt spørsmål og ordentlige meldinger. Men jenter trykker ulest på korte svar som takk, greit, ja, ok etc... Ingenting de egentlig skal svare på eller melde tilbake på. Så hvorfor trykke ulest? Gir egentlig ingen mening. Anonymous poster hash: 8e12a...80f Noen gjør det fordi de egentlig ikke vil svare. De later som de ikke har sett den, og håper avsender gjør det samme. Har en eks-venninne som gjorde dette konstant. Er en grunn til at vi ikke er venner lenger.Anonymous poster hash: 3fc09...ff8
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #20 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg gjør det når jeg bare vil lese fort men ikke orker å svare, så setter jeg som mark as unread for at ikke motparten skal bli stressa eller fornærma for at jeg ikke svarer med en gang. Anonymous poster hash: a07da...e66 Nettopp. Og det skjønner motparten, og blir enda mer fornærmet. Tror du folk er så dumme at de tror du ikke ser meldingene? Da er det bedre å hi beskjed om at man ikke har tid til å svare eller ikke ønsker meldinger. Vær ærlig.Anonymous poster hash: 3fc09...ff8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå