Gå til innhold

Realistisk mål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det urealistisk å gå ned 5-8kg fra nå til april? Jeg prøver å lage meg første mål, men vil ikke lage meg mål som skuffer.

Er helt utrent, så starter på bar bakke. Har mye å lære om mat, trening og det å ta gode valg. Har kutter ut sukker i hverdagen den siste uken, er helt i startfasen. Aldri slanket meg før, dette er skummelt.

Anonymous poster hash: 4a96f...f57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 25 i BMI. Ts

Skrevet

Absolutt ikke. 8 kilo på et halvt år er litt over 1 kilo I måneden. Spis mindre enn du forbrenner, og kiloene forsvinner. Så enkelt er det faktisk, selv om vi til stadighet hører om de som mener det er så veldig vanskelig å gå ned I vekt :-)

Anonymous poster hash: d4e28...696

Skrevet

Helt likt som meg! Neste lønn skal gå til å investere i nytt treningstøy som passer meg :) Imens skal jeg lage realistiske planer, jeg har først desember som første mål, deretter aprilmåned hvor jeg forventer av meg selv at jeg har gått ned i fettprosent og kommet godt igang med en livsstil som passer meg.

Til desember skal jeg begynne å bevege meg mer daglig, kutte ut unødvendig sukker og etablere en ny vane. Er "godt" igang, men er veldig forkjølet så i 2 uker har jeg kun tatt mer bevisste valg i matveien og vært mer oppe av sofaen på fritiden. Har allerede gått ned 0,2kg tror jeg, vekten varierer selvsagt men ser den høyeste vekten på morgenen er 0,2 kg lettere enn de første dagene. Veier meg daglig for å få en gjennomsnittlig utgangsvekt, den er ca. 65 kg. Ellers er målebånd hovedregistreringen, men det skal være 1 gang i uken max, kanskje også heller annenhver uke. 

Jeg skal lage en egen tråd, trenger litt synspunkt og erfaringer på flere småting som jeg selv synes er vanskelig nå i oppstarten  :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Absolutt ikke. 8 kilo på et halvt år er litt over 1 kilo I måneden. Spis mindre enn du forbrenner, og kiloene forsvinner. Så enkelt er det faktisk, selv om vi til stadighet hører om de som mener det er så veldig vanskelig å gå ned I vekt :-)

Anonymous poster hash: d4e28...696

Takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...