infectedsopp Skrevet 24. oktober 2015 #21 Skrevet 24. oktober 2015 Liker best den hjemmelagde som mor lager!
Arabella Skrevet 24. oktober 2015 #22 Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Bunn: Hvetemel Tørrgjær Vann Rapsolje Pappa slenger sammen deigen uten å måle ingredienser, så den har jeg ingen fremgangsmåte på. Saus: Moste tomater på boks (Mutti) Dæsj tomatpuré Oregano Salt Pepper Litt ketsjup eller en teskje sukker Litt basilikum/hvitløkspulver om jeg kommer på det Topping ellers: Tine revet ost, 4 oster (gul pakke) Mais (legges under osten) Løk skjært i halve ringer Skinke (vanlig påleggskinke skjært i biter) Tomatskiver om jeg føler for det Veldig simpel Simpel??? Denne høres da riktig god ut . Endret 24. oktober 2015 av Arabella
Brunhilde Skrevet 24. oktober 2015 #23 Skrevet 24. oktober 2015 Simpel??? Denne høres da riktig god ut . Helt enig, så jeg mistenker at hun egentlig mener "enkel".
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #24 Skrevet 24. oktober 2015 Fryst pizza, alt er ganske dårlig, kan nøye meg med dr.oetger pepperoni eller en hot pizza Resturant, en skikkelig steinovnsbakt pizza med navn Kebabpizza.. hvis saus og alt er godt og passe krydret. Hjemmelaget har potensialet, må bruke riktig ferdig ika pizzasaus, norwegian ost.. den blir lett spist opp Anonymous poster hash: e44eb...265
Gjest Mythic Skrevet 24. oktober 2015 #25 Skrevet 24. oktober 2015 Sånn frossenpizza er ikke mat! Fysj Jeg er heller ikke spesielt begeistret for pizza man får kjøpt på f.eks Peppes, Dolly Dimple eller liknende. Det eneste som duger, er hjemmelaget, og da kan jeg bruke akkurat det jeg har lyst på der og da som topping. Pizza i Italia er selvfølgelig veldig godt, men de er så lite rause med toppingen der, og det er vel sånn den egentlig skal være, men jeg liker litt mer på.
boblesaft Skrevet 24. oktober 2015 #26 Skrevet 24. oktober 2015 Simpel??? Denne høres da riktig god ut . Åh, mente i alle fall simpel som i "krever ikke særlig mye innsats"! Og ja, den er favoritten!
Arabella Skrevet 24. oktober 2015 #27 Skrevet 24. oktober 2015 Åh, mente i alle fall simpel som i "krever ikke særlig mye innsats"! Og ja, den er favoritten! Da mener du enkel, enkel å lage. Simpel på norsk har en helt annen betydning enn engelsk simple.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå