AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #1 Skrevet 21. oktober 2015 Den som fant opp pizza fortjener en avsugning. Pizza er så utrolig godt! Min favoritt er: Fra butikk - Dr Öetker Pizza Originale Pollo Fra restaurant - Peppes! Hvilken pizza er din favoritt? Anonymous poster hash: 79d31...f95
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #2 Skrevet 21. oktober 2015 Den som fant opp pizza fortjener en avsugning. Pizza er så utrolig godt! Min favoritt er: Fra butikk - Dr Öetker Pizza Originale Pollo Fra restaurant - Peppes! Hvilken pizza er din favoritt? Anonymous poster hash: 79d31...f95 1. Hjemmelagt med kjøttdeig, rød paprika, gul løk + champignon 2. Dr Öetker Pizza Mozzarella 3. Vanlig grandiosa, men med masse påfyll av salami, rød paprika, ekstra ost + et hav av oregano på toppen! NAM Anonymous poster hash: 0a5b9...f4d
Gjest Overrasket Skrevet 22. oktober 2015 #3 Skrevet 22. oktober 2015 Det finnes en liten restaurant på en liten plass i sentrum av Firenze. Der er min favorittpizza.
peppermyntete Skrevet 22. oktober 2015 #4 Skrevet 22. oktober 2015 Den beste pizzaen jeg noen gang har smakt lager faren min! På restaurant funker alt som er skikkelig pizza, altså italiensk og med de beste råvarene! Gjerne med en spicy spekepølse.
Gjest Honeyblossom Skrevet 22. oktober 2015 #5 Skrevet 22. oktober 2015 (endret) 1. Takeaway pizza fra Pizzabussen 2. Hjemmelaget pizza. 3. Dr. Oetker Rustica Pepperoni Calabrese. Den har så deilig bunn og skorpe og er akkurat passe spicy. Syns pizzaer med tykk skorpe og bunn er de beste. Endret 22. oktober 2015 av Honeyblossom
PaperFlower Skrevet 22. oktober 2015 #6 Skrevet 22. oktober 2015 Domino's har den beste pizzaen i hele verden! Ikke bare er selve pizzaen god, men de har en helt himmelsk skorpe fylt med ost. Den er kjempegod med den der dressingen de har. Mener å huske det er en urtedressing eller noe sånt. Aner ikke om de tilbyr det i Domino's i Oslo, men vet de har de i England iallefall (og sikkert andre steder). Når det kommer til frossenpizza kjøper jeg helst den der Big One med bare ost (masse ost!) og legger på pepperoni og ananas selv.
Florence Skrevet 22. oktober 2015 #7 Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Domino's har den beste pizzaen i hele verden! Ikke bare er selve pizzaen god, men de har en helt himmelsk skorpe fylt med ost. Den er kjempegod med den der dressingen de har. Mener å huske det er en urtedressing eller noe sånt. Aner ikke om de tilbyr det i Domino's i Oslo, men vet de har de i England iallefall (og sikkert andre steder). Når det kommer til frossenpizza kjøper jeg helst den der Big One med bare ost (masse ost!) og legger på pepperoni og ananas selv. Garlic and herb-dressingen? Dritgod! Ser ikke ut til at den finnes i Norge, typisk nok. Jeg er veldig glad i Domino's ellers gjelder alle typer italiensk pizza, og så er det godt med hjemmelaget med diverse toppinger. Endret 22. oktober 2015 av Florence
boblesaft Skrevet 22. oktober 2015 #8 Skrevet 22. oktober 2015 Har hørt at pizza opprinnelig var et slags restemåltid, med rester av brøddeig som bunn, og ellers diverse rester som topping. Så sånn ble muligens det "oppfunnet"! Jeg ELSKER pizza, har hjemmelaga hver fredag! Da er både deig og saus hjemmelaga - toppa med skinke, ost, løk, paprika og mais <3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #9 Skrevet 23. oktober 2015 Har hørt at pizza opprinnelig var et slags restemåltid, med rester av brøddeig som bunn, og ellers diverse rester som topping. Så sånn ble muligens det "oppfunnet"! Jeg ELSKER pizza, har hjemmelaga hver fredag! Da er både deig og saus hjemmelaga - toppa med skinke, ost, løk, paprika og mais <3 Lyst å dele oppskriften din? Jeg savner forresten Pizza Hut. Den pizzaen med cheese filled crust er bare ORGASMISK. Og Domino's.. har hørt at den norske ikke er like bra. Anonymous poster hash: 79d31...f95
Gjest Gjest_frisk Skrevet 23. oktober 2015 #10 Skrevet 23. oktober 2015 Mors hjemmelagde. Har aldri prøvd meg på det selv, faktisk.. Kanskje på tide. 1
Librarian Skrevet 23. oktober 2015 #11 Skrevet 23. oktober 2015 Av kjøpepizza er det Dr. Oetker sine, av hjemmelaget er der hvit pizza med spekeskinke,vårløk og ruccola,stekt på pizzasten!
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #12 Skrevet 23. oktober 2015 Av kjøpepizza er det Dr. Oetker sine, av hjemmelaget er der hvit pizza med spekeskinke,vårløk og ruccola,stekt på pizzasten! Spekeskinke er bare helt amazing! De har på Peppes tror jeg. Har også sist kjempegod pizza med serrano-skinke i Barcelona. Anonymous poster hash: 79d31...f95
Gjest morhjertegod Skrevet 23. oktober 2015 #13 Skrevet 23. oktober 2015 *Min manns hjemmelagede pizza, men saus fra bunnen av, fire oster og pepperoni. *Peppes pizza "true love" (tror ikke de har den lengre. *Dr. Oetker Rustica Pepperoni Calabrese.
Rumle Skrevet 23. oktober 2015 #14 Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Hjemmelaget pizza type tykk langpanne 80-talls *mimre-mimre* Hjemmelaget pizza type tynn, halvsprø bunn med hjemmelaget saus, masse god mozarella, hjemmelagde hvitløkskjøttboller, paprika og oliven Dr. Oetkers Casa di Mama Quattro Formaggi Alle er best med iiiiskald cola (ekte!) og noe skikkelig bra på tv Endret 23. oktober 2015 av Rumle
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #15 Skrevet 23. oktober 2015 Så det er altså italienerne vi kan takke for denne fantastiske oppfinnelsen Er pizzaen i Italia den beste som fins? Jeg har ikke vært der så vet ikke. I både Frankrike og Spania har de stort sett veldig god pizza! Syns Norge og har ganske god pizza altså. Anonymous poster hash: 79d31...f95
Fredsmegleren Skrevet 23. oktober 2015 #16 Skrevet 23. oktober 2015 Favoritten er lys italiensk pizzabunn, creme fraiche istedenfor pizzasaus, kantarell, mozerella som topping og litt fersk drysset timian
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #17 Skrevet 23. oktober 2015 Lyst å dele oppskriften din? Jeg savner forresten Pizza Hut. Den pizzaen med cheese filled crust er bare ORGASMISK. Og Domino's.. har hørt at den norske ikke er like bra. Anonymous poster hash: 79d31...f95 Lyst å dele oppskriften din? Jeg savner forresten Pizza Hut. Den pizzaen med cheese filled crust er bare ORGASMISK. Og Domino's.. har hørt at den norske ikke er like bra. Anonymous poster hash: 79d31...f95 har gode pizza, men så jævlig dyr, selv i utlandet i land hvor man skulle tro det skulle være nogelunde årlite priser. Er vel det som er grunn til at det ikke er i Norge (eller at det ikke gikk lengre) ¨Synes ikke det var verdt prisen, Anonymous poster hash: 2e85a...551
boblesaft Skrevet 24. oktober 2015 #18 Skrevet 24. oktober 2015 Lyst å dele oppskriften din? Jeg savner forresten Pizza Hut. Den pizzaen med cheese filled crust er bare ORGASMISK. Og Domino's.. har hørt at den norske ikke er like bra. Anonymous poster hash: 79d31...f95 Bunn: Hvetemel Tørrgjær Vann Rapsolje Pappa slenger sammen deigen uten å måle ingredienser, så den har jeg ingen fremgangsmåte på. Saus: Moste tomater på boks (Mutti) Dæsj tomatpuré Oregano Salt Pepper Litt ketsjup eller en teskje sukker Litt basilikum/hvitløkspulver om jeg kommer på det Topping ellers: Tine revet ost, 4 oster (gul pakke) Mais (legges under osten) Løk skjært i halve ringer Skinke (vanlig påleggskinke skjært i biter) Tomatskiver om jeg føler for det Veldig simpel
Brunhilde Skrevet 24. oktober 2015 #19 Skrevet 24. oktober 2015 Den absolutte favoritten er min egen hjemmelagde pizza.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #20 Skrevet 24. oktober 2015 Tynn pizzabunn (tipo 0) med pizzasaus, mozzarella, fetaost, spekeskinke, grillet paprika fra glass, sopp og løk. Himmelsk. Noen ganger har vi pizzaverksted med mange små pizzabunner og skåler med topping. Da lager alle sine egne pizzaer til de blir mette. Da pleier jeg å avslutte med en hvit pizza med creme fraïche og chèvre og har på litt honning før jeg spiser den. Spiser aldri frossenpixxa. På restaurant spiser jeg helst calzone. Anonymous poster hash: e3cd2...36d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå