Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2004 #1 Skrevet 26. september 2004 Jeg fikk prøver på "aromessence néroli" (oljen), "aromessence baume essentiel" (krem), og "hydra floral" (krem) fra Decléor. Jeg sjekket siden til Decléor, for å lese litt om produktene, forstod det sånn at man smører oljen i et nyvasket ansikt og bruker en av kremene etterpå (?). :klø: Hvilken hudtype passer produktene best til? (Jeg har blandingshud,...ganske feit med tørre partier) Noen som har gode eller dårlige erfaringer med de produktene jeg har nevnt over?
Gjest Ethereal Skrevet 26. september 2004 #2 Skrevet 26. september 2004 De produktene du har fått prøve på, er beregnet på normal hud, så det burde gå bra. Du tar etpar dråper aromessens på renset hud, venter til det har trukket inn, og fordeler så krem. Det finnes en aromessens som er beregnet på fetere hudtyper, den heter Ylang Ylang. Over tid gjør den huden mindre fet fordi de eteriske oljene (ikke olje som i fett, men som i rene planteekstrakter) regulerer huden. Hydra Floral finnes også i en emulsjon som er mindre rik og trekker lettere inn i huden. Decleor er supre produkter!
Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2004 #3 Skrevet 26. september 2004 Takk for svar, Ethereal! :-) Alltid gøy med nye produkter, de skal testes ut ikveld. (Må få skaffet meg en prøve av Ylang Ylang også, for det høres ut som den passer ideelt for huden min)
starie Skrevet 27. september 2004 #4 Skrevet 27. september 2004 Jeg tror nok Ylang Ylang vil bli alt for mye for huden din, den er beregnet på en fet hud. Neroli er veldig fin på blandingshud fordi den regulerer talgbalansen og tilfører mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå