AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #1 Skrevet 21. oktober 2015 Uansett om vi har lest en eller flere bøker. Eller hun har sett en eller flere YouTube filmer osv osv spør hun nesten alltid om bare eeen til 😂 Er det typisk fireåringen? Anonymous poster hash: 3852a...481
Gjest chiki Skrevet 21. oktober 2015 #2 Skrevet 21. oktober 2015 Ja. Derfor avtaler vi alltid på forhånd. Når denne episoden av masha og mishka er ferdig, da skal du gå på badet. Nå skal vi lese 10 sider i boken din, så er det natta.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #3 Skrevet 21. oktober 2015 Ja. Derfor avtaler vi alltid på forhånd. Når denne episoden av masha og mishka er ferdig, da skal du gå på badet. Nå skal vi lese 10 sider i boken din, så er det natta. Vi avtaler også. Men hun prøver seg uansett ;-) Anonymous poster hash: 3852a...481
Hactar Skrevet 22. oktober 2015 #4 Skrevet 22. oktober 2015 Det er lov å prøve seg Det gjør treåringen min også. Ingen avgjørelse er for ubetydelig til å diskuteres, med mer eller mindre gode argumenter
Maximillian Cohen Skrevet 22. oktober 2015 #5 Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Bare én til? Her blir det alltid spurt om 3! Endret 22. oktober 2015 av Maximillian Cohen 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #6 Skrevet 22. oktober 2015 Har en sånn jeg og ja. Bare eeeen til! Nærmer seg fem år nå, så nå går det an å avtale litt mer og han hører mer etter, men kan fint prøve å diskutere og sno seg unna avtalen likevel. Anonymous poster hash: 20059...d2a
Lillemini Skrevet 22. oktober 2015 #7 Skrevet 22. oktober 2015 Vi avtaler også. Men hun prøver seg uansett ;-) Anonymous poster hash: 3852a...481 Man må jo prøve seg, det kaaaaan jo hende at du sier ja. Helt normalt vil jeg si, så lenge man er konsekvent blir det jo stort sett ikke mer enn med spørsmålet. Og av og til syns jeg faktisk det også er lov å si at "ok, vi leser en bok til i dag siden det er helg, men i morgen er det bare en".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå