AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #1 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg trener som oftest på kvelden. Prøvde å trene på morgenen før jobb, men merket hvor lavt energinivået var da. (pga lite mat sikkert, spiser frokost først da). Men har litt mer energi etter mat gjennom dagen! Men de 2 siste dagene har jeg vært dårlig med mat, spist alt for lite. Er det vits i å trene da? Eller har det ikke noe å si? Om dere skjønner hva jeg mener.. Anonymous poster hash: 91c06...91e
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #2 Skrevet 21. oktober 2015 Tenkte på hvis kroppen min ikke hadde det bra pga lite mat, så vil jeg ikke sliten den ut ved trening. -TS Anonymous poster hash: 91c06...91e
Berit Skrevet 21. oktober 2015 #3 Skrevet 21. oktober 2015 Men hvorfor spise så lite hvis kroppen ikke har det bra?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #4 Skrevet 21. oktober 2015 Bare glemmer det. Dårlig matlyst og matlei for tiden. Derfor kroppen ikke har det bra altså. Pga lite mat. Men lurer på om trening også kan gjøre meg mer sulten.. vet ikke :| Anonymous poster hash: 91c06...91e
Gjest Runforit Skrevet 22. oktober 2015 #5 Skrevet 22. oktober 2015 (endret) Kommer an på hva trening. Om målet er hard styrke for å øke muskelmassen så vil for lite mat ikke gi kroppen det den trenger for å restituere seg å bygge muskler. Hard intervall kardio er heller ikke å anbefale for du har ikke noe energi å brenne av, men en rolig økt for å bare la kroppen få svette litt og for å øke appetitten er innafor. Nå er ikke et par dager uten særlig mat noe som vil påvirke noe når det kommer til det som er nevnt ovenfor annet enn at energinivået selvsagt vil være veldig labert, men ober tid med lite næring så burde nok trening legges til side inntil man kan gi kroppen nok næring. Endret 22. oktober 2015 av Runforit
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #6 Skrevet 22. oktober 2015 Du bør kanskje holde deg unna hardtrening, men heller gå en tur el for å lufte hodet og kanskje du blir litt mer sulten etterpå Anonymous poster hash: c89c0...e4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå