Gå til innhold

Start har sparket Jan Halvor!!!!!

EmmaK

Anbefalte innlegg

Må bare si at dette er det dummeste de noen gang har foretatt seg der ned i styret! Tror de virkelig at trenerbytte midt i sesongen skal være med på å sikre plassen i tippeligaen? Nei, nå må de gi seg!

Jeg er så fullstending enig med keeper Dime som synes at Jan Halvor var en bra mann for laget! Det er nok ikke noe galt med islendingen heller, men kunne de ikke ha ventet til slutten av sesongen???

-Heia Start! Gul og svart- vi skal vinne idag det er klart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så enig, så enig...

Likevel: Man har jo heller ingen garanti for at det vil ende godt uten trenerbytte?

Uansett, kjedelig situasjon å være på bunnen av tabellen. Gutta i gult og svart fortjener så mye bedre. HEIA START!

Hehe... man er da patriot! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: er denne talentløse fotballen høydepungtet i deres elles så forøvrig tomme liv så vel undt,men kjære vene spar oss med et snev av normalt folkevett fra dette helvetes gnålet om fotballresultater.Tilogmed nyhetene blir avbrutt midt i krigen for å fortelle siste skore i fotball,HEY HVOR ER DERE ER DENNE BILLIGE FOTBALLEN VIKTIGERE ENN TAP AV MENESKELIV.

Del av innlegget slettet. Hege (mod.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Knut, nå kunne jeg virkelig fyrt meg opp over dine utsagn- men jeg gidder rett og slett ikke. Det er ferie og ikke fullt så fint vær, men uannsett ; det finnes viktigere ting i livet enn fotball! Friidrett for eksempel...neida-bare tulla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...